Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb tagittaminen parisuhteessa

Vierailija
16.10.2016 |

Meillä molemmilla on fbssa asetukset säädetty niin että meidän pitää hyväksyä muiden tagitukset ennen kun ne ilmaantuu seinälle.

Mä hyväksyn aina miehen tagaukset, mutta mies ei juuri koskaan hyväksy mun tagituksia. Mun mielestä toi on loukkaavaa ja olen siitä sanonut miehelle. Hän ei alkuunkaan ymmärrä.

Mites muilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookiin kuulumattomana voi esittää vain yhden kysymyksen: häh?

Elämäänsä voi näköjään kehittää mielettömän määrän draamaa aivan tyhjästä.

Vierailija
2/7 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan jaksa vaan erikseen hyväksyä niitä. Mäkään en aina jaksa/muista ja se on vaan laiskuutta. Kuitenkin ilmeisesti tagaa sua, joten parisuhdestatus lienee kaikille selvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei halua juuri sitä ko kuvaa tai tapahtumaa omalle sivulleen kaikkien pällisteltäväksi?

Onko muuten ahkera fb:n käyttäjä? Mulla on yks pariskunta kaverina, jossa mies ei koskaan päivitä mitään, mutta sen sivu on täynnä vaimonsa tägäyksiä. Ihan kuin sillä vaimolla olisi kaksi tunnusta.

Vierailija
4/7 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja sellainen tuli mieleen, että onko päivityksesi tylsiä/toistuvia/höpsöjä tms. Itse en ehkä kehtaisi laittaa kavereideni näkyville päivityksiä, joissa olisi ylitsepursuavia rakkaudentunnustuksia tai vaikka lapsellisia avautumisia. Myös jatkuva päivittäminen on noloa...

Vierailija
5/7 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla ees facebook-kavereita mun miehen kanssa :D

Vierailija
6/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kumpikaan ole superaktiivisia fb:n kanssa. Noi julkaisut joihin miestä tagailen on erityistilanteita. Puolen vuoden aikana about 4-5 tagia. Ei mitään hanipusimusi kuvia vaan esim osallistuimme keväällä gaalaillaliselle ja pukukoodina oli frakki - oltiin poikkeuksellisen upeita.

Nyt viikonloppuna oltiin perheen kanssa matkalla ja sieltä kiva kuva.

Viime viikolla oli hyväksynyt kaverin tagauksen kun tuo kiitti hyvin järkätyistä bileistä. Muutenkin näyttää hyväksyvän kaverien tagit. Siksi tämä loukkaakin.

Parisuhteemme tiedothan ilmaantuivat fb:iin vasta vuoden seurustelun jälkeen.

Ap

Vierailija
7/7 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sitä parisuhdetta muualla kuin facebookissa niin helpottaa. Oikeasti. Jos suhteessa on asiat hyvin ja molemmilla luotto suhteeseen niin joku fb ei siinä paljoa paina.