Osaako Saara Aalto olla nyt haulkumatta tuomareita ja kisaa
Viime vuonna ammattitaidottomat tuomarit kiusasivat häntä..
http://m.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/saara-aalto-avoimena-viisupet…
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Saara on jatkossa, koska mammat ja fanit huomasivat porsaanreiän jonka kautta Suomestakin voi äänestää.
Ääniä hylätään varmasti kun tämä huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä dissataan Saaraa?? Mikä muu tahansa maa olisi ylpeä, kun kansalaisensa menestyy noin hienosti tuossa kisassa?
Saara on lahjakas ja lisäksi tehnyt kovasti työtä!
räksyttävät av-mammat eivät ikinä uskaltaisi tehdä mitää tuollaista!
Mikä tekee tästä poppikisasta hienon? Mikä tekee juuri tästä kisasta tavoitellun? Miksi tämän kisan osallistujaa pitää pitää erinomaisena ja tuntea ylpeyttä?
Mun pitäs ensin ymmärtää nuo ja oppia arvostamaan itse kisaa ennenkuin olla ylpeä osallistujista.
Antifani tässä. Haluan antaa positiivista palautetta Saarasta (kyllä!). Ihmettelin, miksi hän näytti paremmalta eilen ja sehän johtui siitä nudesta huulipunasta. Se sopii 100 kertaa paremmin hänelle kuin se kuivuneelta vereltä näyttävä! Kasvot olivat aivan eri näköiset, pehmeämmät ja jopa nukkemaiset.
Joten. Kröhm. Go, nude lipstick Saara, go.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä dissataan Saaraa?? Mikä muu tahansa maa olisi ylpeä, kun kansalaisensa menestyy noin hienosti tuossa kisassa?
Saara on lahjakas ja lisäksi tehnyt kovasti työtä!
räksyttävät av-mammat eivät ikinä uskaltaisi tehdä mitää tuollaista!Mikä tekee tästä poppikisasta hienon? Mikä tekee juuri tästä kisasta tavoitellun? Miksi tämän kisan osallistujaa pitää pitää erinomaisena ja tuntea ylpeyttä?
Mun pitäs ensin ymmärtää nuo ja oppia arvostamaan itse kisaa ennenkuin olla ylpeä osallistujista.
Ei kai pointti ole, että menestyy just tässä kilpailussa. Vaan siinä että menestyy ylipäänsä. Kyllä mä ainakin olen ylpeä, että Saara pärjää ja saa näkyvyyttä maailmalla, jos hän sitä haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen.
Samaa kritiikkiä viikosta toiseen palautteen antajasta riippumatta. Ei kosketa niin ei kosketa.
Saara näyttää myös jännittävän kameroille puhumista ja englannin kieli takkuaa pahasti. Nyt kun ei siis verrata rallienglantia puhuviin suomalaisiin vaan muihin kisassa oleviin. Lyhyet haastattelut menee aina samojen lauseiden jankkaamiseksi tai vaivaantneeseen hiljaisuuteen, ikävä kyllä. Kun pitäisi sanoa jotain, menee ihan lukkoon haastatteluissa. Britit ovat niin nokkelia ja nopeita sanailemaan, ettei tuollaista jaksa natiivi pitkään kuunnella. Jos Saara olisi käynyt jonkun keskustelupainotteisen kielikurssin ennen kisaan lähtöä, menestymismahdollisuudet voisivat olla paremmat. Saisi tuotua sitä omaa persoonaa esiin kuulostamatta niin vaikealta. Eilenkin X-tra factorissa itkua pidättelevä Saara ei meinannut saada sanaa suustaan. Ikävää ja ymmärrän, että paine on iso, mutta totuus on, että kukaan ei äänestä tyyppiä, joka saa katsojan tuntemaan olonsa vaivaantuneeksi.
Kyllä tuo paska saikin pudota. Prkleen linssilude; minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Antifani tässä. Haluan antaa positiivista palautetta Saarasta (kyllä!). Ihmettelin, miksi hän näytti paremmalta eilen ja sehän johtui siitä nudesta huulipunasta. Se sopii 100 kertaa paremmin hänelle kuin se kuivuneelta vereltä näyttävä! Kasvot olivat aivan eri näköiset, pehmeämmät ja jopa nukkemaiset.
Joten. Kröhm. Go, nude lipstick Saara, go.
Se se taisi olla. Punainen ei ehkä sovi, mutta vaaleat sävyt muutenkin. Kulmakarvatkin oli paremmat viime lähetyksissä :)
Hienoa että Saara pääsi jatkoon!
En edes pidä hänestä, mutta tykkään seurata näitä keskusteluja ja ilmiötä hänen ympärillään!
Vierailija kirjoitti:
Samaa kritiikkiä viikosta toiseen palautteen antajasta riippumatta. Ei kosketa niin ei kosketa.
Saara näyttää myös jännittävän kameroille puhumista ja englannin kieli takkuaa pahasti. Nyt kun ei siis verrata rallienglantia puhuviin suomalaisiin vaan muihin kisassa oleviin. Lyhyet haastattelut menee aina samojen lauseiden jankkaamiseksi tai vaivaantneeseen hiljaisuuteen, ikävä kyllä. Kun pitäisi sanoa jotain, menee ihan lukkoon haastatteluissa. Britit ovat niin nokkelia ja nopeita sanailemaan, ettei tuollaista jaksa natiivi pitkään kuunnella. Jos Saara olisi käynyt jonkun keskustelupainotteisen kielikurssin ennen kisaan lähtöä, menestymismahdollisuudet voisivat olla paremmat. Saisi tuotua sitä omaa persoonaa esiin kuulostamatta niin vaikealta. Eilenkin X-tra factorissa itkua pidättelevä Saara ei meinannut saada sanaa suustaan. Ikävää ja ymmärrän, että paine on iso, mutta totuus on, että kukaan ei äänestä tyyppiä, joka saa katsojan tuntemaan olonsa vaivaantuneeksi.
Tämä on juuri sitä alamaista alemmuudentunnetta. Omaa maanmiestä loukataan ja nöyryytetään unohtelemalla nimi, maa jne, käsketään painua kotiin, ilkutaan nimeä jne jne niin mitä tekee nöyrä suomalainen. Etsii vikaa itsestään tai maanmiehistään.
Tykkäsin tänä viikonloppuna todella paljon Saaran esiintymisistä. Euroviisukarsinnoissa olin vaivaantunut Saaran tanssista ja nyt lauantaina ei saanut mulla aikaan minkäänlaista vaivaantumista. Ei Saara mikään tanssija ole ja ehkä hänen kannattaisikin käydä tanssitunneilla, että saisi hiottua tanssistaan ja esiintymisestään rennompaa. Mutta, en minäkään osaisi pyöritellä itseäni letkeän seksikkäästi, että sinänsä ymmärrän Saaraa. Saaralla meni jälleen niin hyvin, ettei olisi ansainnut joutua pohjakaksikkoon. Ryan oli huono, mutta saa varmaan teinityttöjen ääniä, niin se pelasti. Ja ehkä britit haluavat myös seurata Ryanin ja Emilyn suhdekuviota kisassa?
Kisan tulee voittamaan Matt Terry, 5 after midnight tai Relley C. Matt Terry varmaankin, vaikka itse en näe sitä samaa, minkä muut näkevät. On ihan komea, kiva ääni, rento esiintyminen, mutta silti ei sytytä mua. Eli koen hänet samalla lailla kuin moni Saaraa kritisoinut on Saaran kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis on tietysti vain kateellinen, kun kehtasi eilen kritisoida.
Pakko sanoa, että ohjelmaa katsottuani en anna ihan hirveästi arvoa Louisin mielipiteille ja arvostelukyvylle.
En oo nähny eilistä jaksoa vielä, mutta Louis Walsh on katkera vanha ukkeli jolla on todella kummallisia kommentteja, ihan vaikkei Saaraa otettais lukuun. Ei siitä monet brititkään tykkää. Ja samaa mieltä, pudistelin päätä sen Judges Houses-valinnoille... Ainoo joka ansaitsi oli 5 After Midnight. Brattavio oli ihan viihdyttävä ja hauska joo (Ne vois yrittää Euroviisuihin?), mutta että Louis otti ne ja ne kaksoset eikä sitä loistavaa tyttökolmikkoa... Come on now.
Saara oli joutunut Sharonin vaatimuksesta vaihtamaan Motown-laulu- ja esitystyyliään viime metreillä, koska Sharon halusi seksikkäämpää ja enemmän asennetta.
Tänään aamutv:ssä (missä Saarakin oli vieraana) Sharon sanoi hänellä olevan surkea nimimuisti, minkä vuoksi kämmejä sattuu.
Saara kertoi, että haluaisi Divas-viikolla esittää kappaleen, jossa hän voisi säestää itseään pianolla, muttei tiedä onko se mahdollista. Hän saa tietää kappaleensa vasta iltapäivällä/illalla.
Eli eikö esiintyjät saa itse vaikuttaa kappalevalintaan? Kuka kappaleet valitsee? Mentor Sharon vai tuottajat? Saavatko kilpailijat edes vaihtoehtoja, joista valita? Kappalevalinnat on tosi tärkeitä ja niillähän tuotanto voi ohjailla kisan kulkua esim. valitsemalla suosikeille paremmat kappaleet.
Toivottavasti Saara selättää kurkkukipunsa lääkkeillä ja vitamiineilla. Lepoon ei ilmeisesti ole aikaa. Saiko Saara muuten sen Bratavion huoneen, mistä oli puhetta, vai nukkuuko edelleen äänekkäiden nuorten kimppahuoneessa? Vähiin oli jäänyt yöunet vime yönäkin.
Minusta Saara on ollut parhaimmillaan sing offeissa. Sian Alive oli upea, samoin eilinen Snow Patrolin/Leona Lewisin Run kuulosti mahtavalta.
Innostuin katsomaan muiden kilpailijoiden esityksiä. Taso ei kyllä päätä huimaa, tuossa porukassa olisi helppo erottautua positiivisesti. Matt Terry kyllä on selkeästi porukan paras.
JOS Saara rauhottaisi esiintymistään ja lopettaisi yli-yrittämisen = laulaisi huutamatta ( muuten niin kauniilla äänellään) ja lopettaisi väkinäisen ilmehtimisen, uskon että hänellä voisi oikeasti olla hyvätkin mahikset loppukahinoihin. Luulen että tuolla olisi hyviä valmentajia kulisseissa, jotka on koittaneet hänelle neuvoa vähän fixaamaan esiintymistään ja silti mitään edistystä tapahdu? Jääräpäisesti vaan vetää ITSE hyväksi kokemaansa, jo kahdesti yleisön teilaamaa överidramaattista linjaa. Se on sitten turha itkea, kun sen vuoksi tippuu. Silti toivon että menee pitkälle, kiva on seurata tätä pöhinää, niinkuin joku mainitsi =)
Ihan niinkuin Saara olisi unohtanut miten laulaa herkästi ja koskettavasti ja alkanut huutaa laulussaan... :/
Mm tässä pätkässä hänellä on aivan ihana ääni.
https://m.youtube.com/results?q=saara%20aalto%20rakkauslaulu&sm=1
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016101722471876_vi.shtml siis mua on vaan alkanut ärsyttää nää sen videot -.- ja toi hiton sydän käsimerkki joka saakelin paikassa.
en pysty katsomaan tota naaman vääntelemistä laulaessa ilman että menee maku koko lauluun
Vierailija kirjoitti:
Minusta Saara on ollut parhaimmillaan sing offeissa. Sian Alive oli upea, samoin eilinen Snow Patrolin/Leona Lewisin Run kuulosti mahtavalta.
Voi ei, minä taas olen totaalisesti eri mieltä :(. Tää on mun ehdoton lemppari, kuuntelen/katson useita kertoja päivässä sekä Garyn että Leonan version, eikä kappaleeseen kyllä kuulu mun mielestä ollenkaan tuollainen teatraalisuus, "olen surullinen ja melkein itken" -meininki. Hui. Arvostelematta Saaraa kuitenkaan ihmisenä tai laulajana, vain oma mielipiteeni tämän kisan ja tämän kappaleen osalta. Jossain toisaalla varmaan nappivalinta.
Saara olisi varmaan tosi elementissään jossain musikaaleissa/teatteriesityksissä. En ole häntä kuunnellut kuin nämä x-factorin kappaleet tosin.
Vierailija kirjoitti:
Ääää varmaan saara taas tiputuksessa :(
Mitä sille on tapahtunut? Onko vakavaakin?
Saara on jatkossa, koska mammat ja fanit huomasivat porsaanreiän jonka kautta Suomestakin voi äänestää.