Osaako Saara Aalto olla nyt haulkumatta tuomareita ja kisaa
Viime vuonna ammattitaidottomat tuomarit kiusasivat häntä..
http://m.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/saara-aalto-avoimena-viisupet…
Kommentit (139)
Mut ei hyvää lupaa kun simonkin oli tiputtamassa Saaran :((( en tiiä olisko ollu parempi tippua koska kolmas kerta tiputettavana voi ottaa henkisesti koville
Jee, mutta jotenkin meni jo maku tästä hommasta, kun tietää, ettei se yleisö vaan Saaralle tuon enempää tule lämpenemään, vaikka ylivertainen onkin.
Divas - ainakin Saaran osastoa :D Olisin halunnut jotain erilaista tän viikon Motownien jälkeen.
Ens viikolla Divas. Sopii Saaralle ainakin.
Super Saara! Ja loistavat hermot!
Koko juttu vaikutti taktikoinnilta. Simon ei ole tykännyt tähän asti Freddiestä, Saarasta kyllä. Tuli tunne että tarkastivat yleisöäänet, ja sitten äänestivät sovitusti 2-2, niin että ei voida syyttää tuomaristoa Saaran suosimisesta taas (mikä olisi osunut pahasti Saaran nilkkaan).
Keksin jsut Honey G:n jatkoon menolle uskottavan selityksen: paikallinen Ylilauta spämmää äänestyksen täyteen ääniä tälle tapaukselle!
Saaran tälle illalle valitseman laulun sanoissa oli nähtävissä symboliikkaa? "I'll sing it one last time for you..." Toki lauluvalinta toi tuotantotiimin toivomaa dramatiikkaa suoraan lähetykseen ;)
Mutta hienoa, että pääsi sittenkin vielä jatkoon!
kaljaakiitos kirjoitti:
Keksin jsut Honey G:n jatkoon menolle uskottavan selityksen: paikallinen Ylilauta spämmää äänestyksen täyteen ääniä tälle tapaukselle!
Äänestettiinhän Suomessakin Idolsin voittoon se Ilkka, joka ei edes osannut laulaa. Ja ihan aikana ennen Ylilaudan alkua.
Minä luulen, että moni äänestää Honey G:tä jatkoon mielenosoituksena siitä, että ohjelman taso on laskenut kuin lehmänhäntä kun tuollaisia ylipäätään tuomarit valitsevat jatkoon oikeasti hyvien laulajien joukosta.
Tämä ketju on päivittynyt ihan vasta. Uusinta viestiä ei kuitenkaan näy?
Joku voisi myös neuvoa Saaralle uuden ilmeen kun joutuu seuraavan kerran näyttelemään jännittynyttä. Se suu auki -ilme oli ärsyttävä. Luulin, että vain se jatkuva messingillä virnuilu amerikkatyyliin on ärsyttävää, mutta tuo "OOOOOO tipunko voi ei OOOOOO" ilme oli pahempi.
Tuo jaksohan oli täysin näytelty. Tuomarit antoivat äänestä poikkeavasti, koska he tiesivät yleisöäänet. Näin saatiin jännitystä lisää. Enpä ihmettele, vaikka nämä kerrottaisiin myös esiintyjille etukäteen, kukaan tuskin haluaa hysteerisesti vollottavaa tipahtajaa. Ja olisi vain inhimillistä, että joku romahtaisi täydellisesti tuossa vaiheessa. Paitsi tietysti Rinsessa Lumikeiju, joka sanoisi "Great, it was great".
Aika hyvin että vielä pääsi viimeisen kerran jatkoon. Seuraavalla kerralla tippuu kyllä
Kuuntelin just vähän aikaa sitten Novalta pätkän hänen laulustaan. Oli kyllä aikamoista veisuuta. Missä ääni? Suomalaista häpeää? Miksei uskalla laulaa täysillä? No, tää on vaan mun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
kaljaakiitos kirjoitti:
Äänestettiinhän Suomessakin Idolsin voittoon se Ilkka, joka ei edes osannut laulaa. Ja ihan aikana ennen Ylilaudan alkua.
Minä luulen, että moni äänestää Honey G:tä jatkoon mielenosoituksena siitä, että ohjelman taso on laskenut kuin lehmänhäntä kun tuollaisia ylipäätään tuomarit valitsevat jatkoon oikeasti hyvien laulajien joukosta.
Ei sillä ole mitään todellisen tason kanssa tekemistä, vaan sen, että jotkut vastustavat tällaisia kisoja ihan lähtökohtaisesti. Ja sitten on edellisten kausien menestyjien faneja, jotka haluavat korostaa oman idolinsa erinomaisuutta sanomalla, että taso on nyt laskenut mikä sisältää ajatuksen, että silloin ennen kun oma suosikki osallistui se oli taivasta hipova. Lisäksi ajattelevat, että uudet kierrokset vievät huomiota siltä omalta suosikilta niin että parasta haukkua ohjelma. - Fanikateus kyseessä siis, tuttu ilmiö , eikö :) .
Äänestyspelleilyhän on vanha hupi, Rick Astley MTV Awards jne.
Kirjoittaakohan Saaran superfani tosiaan tänne?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaakohan Saaran superfani tosiaan tänne?
Mitä muuta tekemistä sillä ois? Eikö se notku lontoossa nyt ihan muuten vaan. Toivottavasti Saara laittaa superfani-managerin vaihtoon mahd. pian kisan jälkeen. Ammattilainen sais varmasti hyödynnettyä ohjelman tuoman näkyvyyden paremmin.
JEEEEEEEEEE!!!! Olin varma, että lähtee, kun yleensä tuomareiden mielipide muuttuu, jos sama on koko ajan vähiten ääniä saaneiden joukossa.