Miehet! (Ja miksei naisetkin) Mikä on vähiten ikävä tapa tulla torjutuksi?
Kuvittele, että olet ensimmäisillä treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Treffit menee ihan hyvin, ei mitään kauheita töppäilyjä kummaltakaan. Olet kiinnostunut toisesta ja kysyt treffien päätteeksi, näkisittekö joskus uudestaan.
Millä tavalla ilmaistuna "ei" loukkaisi vähiten?
Kommentit (41)
Entäs kun toinen osapuoli ei jätä rauhaan ystävällisen torjunnan jälkeen? Silloin ei auta muu kuin olla töykeä.
Se oli varmaan sitten siinä hyvää loppuelämää ... Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun kävin treffeillä yhden naisen kanssa niin treffien päätteeksi nainen sanoi että "tuliko sullekin tunne että oltaisiin vain kavereita". Itse varmaan näytin aika pettyneeltä siinä vaiheessa ja sanoin vaivaantuneesti kiemurrellen että "no siis ei". Olisi varmaan pitänyt sanoa, että tuli mutta kai se on parempi olla rehellinen.
Mutta tuo oli ihan ok torjunta.
Tuossa pelimies olisi muuttanut tilanteen päälaelleen ja nainen olis pantu koukkuun.
Luonteemme taitavat olla todella erilaisia, en usko että mitään voisi kehittyä meistä.
Haluamme eri asioita ja arvostamme eri juttuja + elämännäkymyksemme ja arvomme ovat liian kaukana toisistaan.
Kuitenkin kaikkea hyvää tulevaisuuteen.
"Koen, että meillä ei ole tarpeeksi yhteistä"
Kirjoittaa julkisesti miehen/naisen facebook seinälle, että että etsi itsesi tasoinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Se perinteinen, että ei tunne romanttista vetoa vaan kokee enemmän ystävyyttä.
Olet nainen, älä tee tätä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä niin väliä, kunhan nyt et rupea ilkeäksi. Minulle saisi sanoa suoraan että "en halua nähdä uudestaan, kiitos seurasta ja hyvää jatkoa." Kaikkein pahin on kuitenkin feidaaminen, "ghostaaminen", eli teeskentelee kasvotusten että kaikki on hyvin ja sitten ei vaan vastaa viesteihin enää.
TÄMÄ!!!!!! Mikään ei ole niin julmaa, törkeää ja ilkeää käytöstä toista ihmistä kohtaan kuin se, että lässytetään kasvotusten täyttä paskaa ja jälkeen päin ei kuulu enää henkäystäkään.
Älkää ihan oikeasti tehkö näin!
Tämä pitää paikkaansa 99/100 tapauksista, mutta joskus toista on syytä pelätä siinä määrin, että ghostaaminen saattaa olla turvallisin keino.
Meillä oli todella paljon keskusteltavaa, aika meni kuin siivillä ja elämänarvomme ja odotukset tuntuivat kohtaavaan muutenkin. Valitettavasti olet kuitenkin liian ruma, joten kemia jäi puuttumaan ja täten tunnen että meidän ei kannata tavata toiste. Kiitos ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä niin väliä, kunhan nyt et rupea ilkeäksi. Minulle saisi sanoa suoraan että "en halua nähdä uudestaan, kiitos seurasta ja hyvää jatkoa." Kaikkein pahin on kuitenkin feidaaminen, "ghostaaminen", eli teeskentelee kasvotusten että kaikki on hyvin ja sitten ei vaan vastaa viesteihin enää.
TÄMÄ!!!!!! Mikään ei ole niin julmaa, törkeää ja ilkeää käytöstä toista ihmistä kohtaan kuin se, että lässytetään kasvotusten täyttä paskaa ja jälkeen päin ei kuulu enää henkäystäkään.
Älkää ihan oikeasti tehkö näin!
Tämä pitää paikkaansa 99/100 tapauksista, mutta joskus toista on syytä pelätä siinä määrin, että ghostaaminen saattaa olla turvallisin keino.
Niin, pelkurin keinohan se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Miksi se on niin suuri loukkaus, ettei ole toisesta kiinnostunut romanttisesti.
Vika ei ole minussa vaan sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Miksi se on niin suuri loukkaus, ettei ole toisesta kiinnostunut romanttisesti.
Yhtä hyvin voisit sanoa että olet ruma, epämiehekäs, naisellinen, vässykkä.
Ei sinun oikeastaan tarvitse edes ymmärtää, et ehkä kykene siihen. Kuitenkin jo tiedät että se on loukkaavaa, joten älä tee sitä. Miten sinä koet asian ja miten sinä ajattelet että miehen pitäisi (the arrogance!) kokea asian, on yhdentekevää.
Minua ei kiinnosta/en halua nähdä enää. Kiitos seurasta. Moikka!
Tuon mä yleensä sanon, mutta yhden hullulta vaikuttavan miehen ghostasin. Kauan se kesti, mutta pääsin eroon ilman draamaa tai uhkaa.
"Minusta me ei oikein sovita toisillemme, mutta haluan silti n****a sinua ennen kuin tiemme erkanevat."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun oikeastaan tarvitse edes ymmärtää, et ehkä kykene siihen. Kuitenkin jo tiedät että se on loukkaavaa, joten älä tee sitä. Miten sinä koet asian ja miten sinä ajattelet että miehen pitäisi (the arrogance!) kokea asian, on yhdentekevää.
Ei se ole loukkaavaa, että joku ei ole kiinnostunut toisesta romanttisesti. Miksi ihmeessä ennakko oletus olisi, että kaikki on kiinnostuneita.
Ja kuinka mies kokee asian?!? Mies kokee, että minä olen kiinnostunut?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole loukkaavaa, että joku ei ole kiinnostunut toisesta romanttisesti. Miksi ihmeessä ennakko oletus olisi, että kaikki on kiinnostuneita.
Ja kuinka mies kokee asian?!? Mies kokee, että minä olen kiinnostunut?!?
Mies on kertonut että tuo on huono tapa, loukkaava (sekä ärsyttävä) ja nainen vänkää vastaan että tuo on silti todella hyvä tapa, miestenkin mielestä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa eka pillua ja sen jälkeen vasta torjuu.
Ai, siks tinderimiehet tekee tätä naisille, ettei tulis paha mieli?
Taas joku joka ei ole käsittänyt Tinderin käyttötarkoitusta. :D
Eli mikä?
"Olen varattu."
Jos on jo treffeille menty niin ehdoton "ei meistä tule paria millään."
Vaikka että oot kyllä tosi kaunis/upea nainen mutta en sittenkään taida olla valmis uuteen suhteeseen. En oo päässyt eksästä yli.