Miehet! (Ja miksei naisetkin) Mikä on vähiten ikävä tapa tulla torjutuksi?
Kuvittele, että olet ensimmäisillä treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Treffit menee ihan hyvin, ei mitään kauheita töppäilyjä kummaltakaan. Olet kiinnostunut toisesta ja kysyt treffien päätteeksi, näkisittekö joskus uudestaan.
Millä tavalla ilmaistuna "ei" loukkaisi vähiten?
Kommentit (41)
Selkeä mutta ystävällinen ja kohtelias. "Kiitän tapaamisesta... Toivottavasti voit elää tämän kanssa... Toivotan onnea elämääsi... Vaikka tämä nyt jäi tähän, niin oli mukava jutella..."
Ystävällinen mutta selkeä ei, mielellään kuitenkin vähän pehmitetty, tyyliin "olet selvästi hyvä tyyppi, mutta kemiat eivät riitä kaveruutta pitemmälle". Jos tosiaan tämän tietää jo ekojen treffien jälkeen niin vähiten se "ei" sattuu mitä aiemmin sen kuulee. N45
Antaa eka pillua ja sen jälkeen vasta torjuu.
Tyly on paras. Ei yltiötyly, mutta sellainen, ettei kyseiseen henkilöön tosiaankaan halua enää ottaa yhteyttä.
Ei sillä niin väliä, kunhan nyt et rupea ilkeäksi. Minulle saisi sanoa suoraan että "en halua nähdä uudestaan, kiitos seurasta ja hyvää jatkoa." Kaikkein pahin on kuitenkin feidaaminen, "ghostaaminen", eli teeskentelee kasvotusten että kaikki on hyvin ja sitten ei vaan vastaa viesteihin enää.
Vierailija kirjoitti:
Ai, siks tinderimiehet tekee tätä naisille, ettei tulis paha mieli?
Ystävällinen, mutta selvä ei: "Oli kiva ilta ja olet tosi mukavan oloinen ihminen, mutta valitettavasti meillä ei oikeen klikannu sen syvemmin" tms.
Itse arvostan suoruutta ja rehellisyyttä, mutta samalla myös hienotunteisuutta ja ystävällisyttä.
Kiitos, oli mukava jutella kanssa. Huomasit varmaan itsekin, ettei meillä oikein synkannut. Hyvää jatkoa sinulle!
Sori oon varattu, vaikka ei olisikaan sillä hetkellä. Eipähän taas tarvitse peilin edessä itkeä. m26
Se perinteinen, että ei tunne romanttista vetoa vaan kokee enemmän ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, siks tinderimiehet tekee tätä naisille, ettei tulis paha mieli?
Taas joku joka ei ole käsittänyt Tinderin käyttötarkoitusta. :D
Ehkä joku "kiitti, mutta et ollut se mitä etsin". Ainahan se tuntuu paskalta jos kiinnostus ei kohtaa, mutta ei sitä paljon ton helpomminkaan saa sanottua.
Oli kivaa, seurassasi oli mukavaa. En kuitenkaan koe, että tässä olisi sitä sellaista kemiaa, mitä tarvittaisiin parisuhteeseen. Kiitän mukavasta illasta ja toivon vilpittömästi, että löydät itsellesi kivan naisen/miehen!"
(Ei tietenkään noin kirjakielisesti)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, oli mukava jutella kanssa. Huomasit varmaan itsekin, ettei meillä oikein synkannut. Hyvää jatkoa sinulle!
On "vaarallista" selitellä mitään mihin toinen voi tarttua ja alkaa jankkaamaan. Kuten se että synkkaamisen puute olisi ollut molemminpuolista jos toinen pitikin tosi paljon. Tai se että kertoo pitävänsä enemmän kaverina ja sitten toinen pyrkii tapailemaan sen kaveruuden varjolla mutta valittaa friendzonesta. Näitä on tullut koettua.
Vierailija kirjoitti:
Sori oon varattu, vaikka ei olisikaan sillä hetkellä. Eipähän taas tarvitse peilin edessä itkeä. m26
No tuo toimii ehkä satunnaisen baarijutustelun kanssa, muttei AP:n kuvailemassa tilanteessa, jossa ensin ollaan yhteisillä treffeillä. Miksi muka lähteä toisen kanssa treffeille, jos on varattu?
Tää ei johdu susta, mä en ookaan valmis vielä tapailemaan ketään.
Itse kun kävin treffeillä yhden naisen kanssa niin treffien päätteeksi nainen sanoi että "tuliko sullekin tunne että oltaisiin vain kavereita". Itse varmaan näytin aika pettyneeltä siinä vaiheessa ja sanoin vaivaantuneesti kiemurrellen että "no siis ei". Olisi varmaan pitänyt sanoa, että tuli mutta kai se on parempi olla rehellinen.
Mutta tuo oli ihan ok torjunta.
Itse olen mies ja kerran treffien jälkeen kysyin naiselta että haluaisiko hän nähdä uudestaan niin hän vastasi siihen että "voinko miettiä asiaa?". Ymmärsin kyllä että tuo on naisen kieleltä suomen kielelle käännettynä että: "en todellakaan halua mutta en uskalla sanoa sitä suoraan"
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä niin väliä, kunhan nyt et rupea ilkeäksi. Minulle saisi sanoa suoraan että "en halua nähdä uudestaan, kiitos seurasta ja hyvää jatkoa." Kaikkein pahin on kuitenkin feidaaminen, "ghostaaminen", eli teeskentelee kasvotusten että kaikki on hyvin ja sitten ei vaan vastaa viesteihin enää.
TÄMÄ!!!!!! Mikään ei ole niin julmaa, törkeää ja ilkeää käytöstä toista ihmistä kohtaan kuin se, että lässytetään kasvotusten täyttä paskaa ja jälkeen päin ei kuulu enää henkäystäkään.
Älkää ihan oikeasti tehkö näin!
"Et ollut ihan makuuni. Tykkään jännemmistä miehistä"