Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suunnittelee TAAS eroa

Vierailija
16.10.2016 |

15v on oltu yhdessä ja joka ikisen riidan aikana mies aikoo erota. Nyt on taas kuulemma eropaperit tulossa.
Miten tällaista jaksaa?? Miksi se ero pitää aina ottaa vaihtoehdoksi?? On ollut huonojakin aikoja, mutta ikinä mulla ei ole tullut ero mieleenkään. Mies taas uhkailee sillä pienenkin riidan aikana! Ihan hirveän kuluttavaa ja turhauttavaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että erotaan sitten, hanki oikeasti ne paperit ja kysy pannaanko nimet alle. En katsoisi tuollaista jankkausta.

Vierailija
2/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalan raskasta tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa piruuttaan eropaperit eteen heti seuraavan riidan päätteeksi. Jännä katsoa miehen reaktio.

Vierailija
4/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että seuraavan kerran, kun uhkailee, niin saa haluamansa. Sittenhän näet, uhkaileeko vielä.

Vierailija
5/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi ikinä antaa tilanteen mennä tuohon jamaan, että heti otetaan pahimmat keinot käyttöön pienenkin kuprun tullessa eteen. Mutta jos tuo on jo vakio niin tuskin on muuttumassa vähään aikaan..

Vierailija
6/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen luuseri mieheksi sinulla.

Vierailija
7/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et anna miehen erota? Mitä sinä hänessä roikut? Anna toisen mennä, silloin sinunkaan ei tarvitse asiaa enempää jahkailla.

8/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani teki tuota, että hän oli ottamassa eroa jokaisen riidan aikana. Oli samanlainen myös työpaikassaan :D Onneksi melko korvaamaton... Parisuhdeterapialla saivat suhteensa kuntoon ja erolla uhkailu loppui, en tiedä miten työpaikassaan.

Minä myös koen, että parisuhdeterapia antoi kamalasti suhteelleemme, vaikkei meillä tuollaisia ongelmia ollutkaan. Ei siitä varmaan haittaa ainakaan ole?

Vierailija
9/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonutkin, että no siitä vaan, kun tunnut sitä niin paljon haluavan. No eihän hän sitten sitä haluakaan ja uhkailu loppuu ja anteeksi pyytely alkaa. Kunnes tulee seuraava riita. Eikä tarvi olla edes iso sen riidan.

Ap.

Vierailija
10/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee niin koska hän voi. Sinä mitä alat silloin mitä ilmeisemmin rukoilemaan, että mies ei jätä sinua, että olet tästä lähtien ihana, teet kaiken ja itkeä tihuutat kuinka paljon miestä rakastat. Printtaa se pirun paperi vaikka heti ja ensimmäiseksi nimeksi laitat siihen miehen nimen (lasku erosta menee silloin hänelle), jätät sen siihen keskelle pöytää ja kynän vierelle. Siinä se odottaa sitten vain allekirjoitusta ja lähetät sen heti kun paperi on valmis.

Vierailija
11/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies teki samaa. Kyllästyin ja kerroin hänelle, että seuraavan kerran, kun uhkailee erolla, otan itse eron. Pari viikkoa ja mies oli huutamassa jättävänsä minut. Sopii. Erottiin ja hän on vieläkin katkera, koska "minä jätin hänet".

12/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koittaisit kertoa että rakastat ja susta tuntuu hirveen pahalta tuollainen uhkailu, sen sijaan että itsekin uhkailet?