Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella herpes rintakehässä :(

Vierailija
16.10.2016 |

Tarhassa oli lappu että sielä on märkärupitapauksia. No tyttö 4v sai näppyjä keskelle rintakehää ja arveltiin sen olevan märkärupea. No käytiin sitten lääkärissä kun antibioottivoide ei auttanut ja saatiin diagnoosi herpes. Olen surullinen. Siis mistä se herpes taudin keskelle rintakehää on saanu minulla tai miehelläni ei sairasta ainakaan aktiivista herpestä. Onko kenelläkää kokemuksia? Tämä ei siis mitään sukuelinherppestä ole niin asiattomat vihjailut voi jättää pois kiitos.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja juttu. Elinikäinen vaiva.

Mua on aina inhottanut se, että tarhaan otetaan herpeksen aktiivivaiheessa olev ia lapsia. Se tarttuu tarhassa nopeasti.

Vierailija
2/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama juttu tällä palstalla. Asiatonta touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma ettei ole vesirokko?

Vierailija
4/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokkoa on sairastanut jo hieman päälle 1 vuotiaana. Vyöruusua lääkärin mukaan ei voi olla. Ap

Vierailija
5/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpesviruksia on monenlaisia, muitakin kuin sukurlinherpestä. Tiedän henkilön, jolla se todettiin aivoissa ja hengissä selviytymisprosentti oli vain 30. Hän voi oikein hyvin nykyään. Eikä mitään tietoa, mistä virus oli tullut. Lääkäri osaa varmasti paremmin kertoa, millainen tuo lapsen rintakehässä oleva herpes on.

Vierailija
6/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko herpes olla muuallakin kun suunpielissä/huulilla ja nenässä/silmässä? Ja tuleeko se aina sitten aktivoitumaan samaan paikkaan? Ja aktivoituuko kaikilla koko elämänsä aikana? Ap

Vierailija
7/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi, vyöruusu on herpestä myös.

Vierailija
8/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesirokkoa on sairastanut jo hieman päälle 1 vuotiaana. Vyöruusua lääkärin mukaan ei voi olla. Ap

Miksi muka ei voiolla vyöruusua?

Vierailija
9/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöruusun ja herpes simplex virukset ovat erillaisia vaikka ovatkin sukua. Ap

Vierailija
10/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyöruusun ja herpes simplex virukset ovat erillaisia vaikka ovatkin sukua. Ap

Niin, mutta millä perusteella lääkäri pystyi poissulkemaan vyöruusun?

Vierailija
11/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöruusua sairastetaan vain toispuolisesti keholla. Tämä on ihan rintakehän keskellä ja siksi ei sovi kuvioon lääkärin mukaan. Ap

Ja tylsistyneitten ihmisten ja asiattomat kommentit ne vain tulee. Hävetkää jo :(

Vierailija
12/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se herpes puhjeta missä tahansa kohtaa.  Itselläni ei ole tietääkseni ole herpes koskaan oireillut, mutta verikokeessa näkyy, että se minulla on. Huuli nyt vain on sellainen herkkä kohta missä se parhaiten pääsee puhkeamaan. Itse herpeshän on hermosoluissa.

Vierailija
13/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset ymmärtäisi kuinka ikävältä tämä tuntuu nähdä tämä inhotttava virus tyttärälleni keholla ja joka voi vaivata koko hänen elämänsä. Olen todella surullinen. Ap

Vierailija
14/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ihmisen, jonka toinen jalka oli kokonaan herpesrakkuloiden peitossa. Suomessa onneksi saa estolääkityksen, jos herpes vaivaa pahasti.

Vierailija
15/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ymmärtäisi kuinka ikävältä tämä tuntuu nähdä tämä inhotttava virus tyttärälleni keholla ja joka voi vaivata koko hänen elämänsä. Olen todella surullinen. Ap

Seuraavan kerran kun tulee rakkuloita, menette labraan ottamaan näytteet. Samalla voitte ottaa itseltänne vasta-ainetestit, selviää sekin. Tuo inhottava virus nyt sattuu olemaan aika monella suomalaisella ihmisellä.

Vierailija
16/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vyöruusua joskus näkee lapsillakin. Eli miten niin ei voi olla?

Vierailija
17/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön estolääkitystä herpekseen. Ja voin kertoa ettei mulla ole ikinä ollut herpestä huulessa tai genitaalialueella. Se todellakin voi puhjeta minne vain vaikka edes kaikki lääkärit ei meinaan sitä ymmärtää.

Vierailija
18/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoittuuko ihottuma-alue keskiviivan toiselle puolelle. Jos ei, niin ei ole vyöruusua.

Vierailija
19/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi valitettavasti tulla melkein mihin vaan. Äitini sai herpeksen pikkuvauvana vielä sairaalassa ollessaan jostain (vanhemmilla ei ollut, kuka lie tartuttanut) ja meinasi kuolla siihen. Arvet jäi eliniäksi ja koskaan ei tiedä milloin uusii. Rankkaa se on hänelle ollut ja paljon ilkeää kommentointia joutunut siitä kuulemaan. Onneksi vauva-ajan jälkeen vaiva ei ole ollut enää vaarallinen, vain tosi kiusallinen. Voimia.

Vierailija
20/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Estolääkettä tablettina on aina hyvä olla kotona varalla, jolloin kuurin voi aloittaa heti. Rakkoja ei saa raapia, kädet pestävä usein. Tabletit puree hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi