Miksi naiset kyselevät typeriä?
Tyttis kysyi joskus, miten VHS kasetilta kuva ja ääni tulee. :D Melko tollo muija, mutta toistaalta tuskin kukaan muukaan muija tuota ymmärtää.
Kommentit (18)
Se nyt vaan on niin kivaa seurattavaa, kun joku urpo ähisee speden lailla ja läimii kädellä otsaansa. On myös hauska kuulla, irtoaako lähellekään oikeaa vastausta.
Onneksi miehet kyselevät niin fiksuja. Tuossakin juuri äsken oli keskustelu, jossa joku mies kyseli miksi nainen ei enää vastannut hänen yhteydenpitoonsa kun hän ennen tapaamista kommentoi naisen bikinikuvaan haluavansa nuolla tämän anaalia.
Se oli varmasti fiksumpi kysymys kuin vhs:n kuvan ja äänenvälitys. Ehkä olet oikeassa, että naiset eivät tuollaisia ymmärrä, koska minäkään en tiedä miten se ääni sieltä tulee. Kun se ei tule siitä nauhasta itsessään vrt. gramofoni. Tai ehkä se tuleekin, mistä minä naisena tietäisin? Kuvan vielä jotenkin ymmärrän.
Tyttis kysyi kerran yhtä asiaa => Miksi naiset kyselevät typeriä.
Kyselyikään jäänyt mies se ei pelkää yleistämistä.
Tällä palstalla kyllä kysellään typerä, ja suurin osa kysyjistä on naisia.
Saanko lainaa
Miksi vakuutusmaksuni nousee
Miten sitä ja tätä
Muksei kysytä sieltä oikeasta paikasta, pankista, vakuutusybtiöstä, lääkäriltä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajattelevat eri tavalla asiat.
Jos eri tavalla tarkoitaa typerällä tavalla niin olet oikeassa. :D Ap
Vierailija kirjoitti:
No osasitko vastata oikein?
Sä et varmaan osaisi. :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole henkilö, johon viittasit, mutta voin tunnustaa että minä en osaisi. Siispä kuulen mielelläni sinun vastauksesi.
Munkin ex:n mielestä lähes kaikki kysymykseni (joihin hän ei huonon yleis- tai minkään muun sivistyksen puutteessa) osannut vastata. Jätti kaikki kysymykseni joko huomioimatta tai hymähteli ja haukkui hulluksi, koska kuulemma näin hän halusi minin tajuavan typeryyteni ja hän ei halunnut raakeasti kertoa minulle sitä suoraan. Erikoinen logiikka. Ei yhtään ymmärtänyt, kun jätin hänet, koska hänhän kohteli minua niin hyvin ja teki kaiken mieleni mukaan.
Ei osannut. Siksi hän vähättelee täällä naisparkaa, joka on haksahtanut ääliöön.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kyllä kysellään typerä, ja suurin osa kysyjistä on naisia.
Saanko lainaa
Miksi vakuutusmaksuni nousee
Miten sitä ja tätäMuksei kysytä sieltä oikeasta paikasta, pankista, vakuutusybtiöstä, lääkäriltä?
Suurin osa palstalaisista on naisia. Naisissa on se loistava piirre että voivat tarpeen tulle heittäytyä tosi blondeiksi ja miehethän rientää valistamaan :D
Tämän palstan "miehet" on varsinaisia urpoja. Suurin osa naisvihaajia jotka tulleet tänne länkyttämään mantraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vaikka, miten kuva ja ääni sijoittuvat siellä nauhalla?
Vinkkinä, ääni toimii samoin kun c kasetilla.
Vierailija kirjoitti:
Munkin ex:n mielestä lähes kaikki kysymykseni (joihin hän ei huonon yleis- tai minkään muun sivistyksen puutteessa) osannut vastata. Jätti kaikki kysymykseni joko huomioimatta tai hymähteli ja haukkui hulluksi, koska kuulemma näin hän halusi minin tajuavan typeryyteni ja hän ei halunnut raakeasti kertoa minulle sitä suoraan. Erikoinen logiikka. Ei yhtään ymmärtänyt, kun jätin hänet, koska hänhän kohteli minua niin hyvin ja teki kaiken mieleni mukaan.
Siis olen nainen, jäi mainitsematta ja exäni peräkammarinpoika.
Miksi naiset kyselee mieheltään, kun miehet yleensä avaa netin ja kaivaa tiedon luotettavasta lähteestä. Naiset tukeutuu miehiinsä kuin lapsi isään.
No mitäs vastasit? Katsoithan ensin vastauksen wikipediasta/googlesta?
ps. "tyttis" sanaa käyttävä henkilö antaa itsestään typerän kuvan
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kyselee mieheltään, kun miehet yleensä avaa netin ja kaivaa tiedon luotettavasta lähteestä. Naiset tukeutuu miehiinsä kuin lapsi isään.
Miksi tällä palstalla on påäivittäin useita Miksi naiset sitä-ja-tätä -kyselyitä? Miksei se aloituksen tehnyt mies kysy vaimoltaan? Jos sun vaimo raapii napaansa liikennevaloissa, niin kysy vaimolta äläkä täältä Miksi naiset kaivaa napaansa liikennevaloissa.
Tyhjentävä vastaushan vaatisi yliopistotasoisen tutkinnon suorittamisen.
Kokemukseni perusteella tämänlaisten kysymysten teilaus on tyypillistä alemman keskiluokan edustajille.