Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies epäilee että petän..

16.10.2016 |

Suhteemme alussa kaikki oli hyvin kunnes rupes miehelle tulemaan kauheita mustasukkaisuus kohtauksia.. kerran myönsi olevansa mustasukkainen jopa siitä kun kävin kaveriporukalla pelaamassa kesällä biitsiä..
Ja nyt joka kerta kun lähden viihteelle ilman häntä niin laittaa viestiä et olehan nätisti ja nyt eilen illalla oli pahin riita siitä ku laitoin hänelle viestiä joskus kello 22 ku olin kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja oli tietonen asiasta et meen kotia nukkumaan ku iski huono olo noh hän veti kauheet pultit ja epäili et vein kotia mukaan jonku toisen miehen ja ei usko mua vaikka sanoin miten asiat on.. ei ole kuulema minun tapaista mennä nuin aikasin kotia ja jättää baarireissu väliin että siitä hän päätteli et petän häntä..
Mitä teen..?? On mukava jos mies on iha vähä mustasukkainen mutta tuo menee jo yli rajojen..

Kommentit (22)

1/22 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

App

Vierailija
2/22 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käyttäytynyt aggressiivisesti/uhkaavasti ollessaan mustasukkainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiuliuuililuliuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Milloin te mammat kyllästytte näihin miesvihaprovoihinne?

4/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käyttäytynyt. On kertonut suhteen alussa että häntä on petetty mutta tuntuu vaa et olettaa heti et muut ovat heti samanlaisia jos tekee yhdenkään asian toiste

Vierailija
5/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja juokse. Mustasukkaisuus on sairaus. Vaikka asennuttaisit siveysvyön, seurantaohjelman puhelimeen, antaisit miehelle puhelimen joka päivä tutkittavaksi, sähköpostin salasanat, viettäisit hänen kanssaan aikaa 24/7 ja pukeutuisit kaupassakin säkkiin, niin aina löytyy se jokin, josta mies voi epäillä sinun pettäneen. 

Vierailija
7/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itse pettää, kun on noin vainoharhainen.

Vierailija
8/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehellä mahdollisesti huono itsetunto? Se usein oireilee näin.

9/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka suhteen alussa olen kertonut ettei tulis koskaa mieleenkään tehä mitään tuommoista vaikka kui huonosti menis mutta ei hän nähtävästi vain luota minuun ja olen myös itsekkin joutunut petetyksi. En varmaan vaan ole hänen luottamuksen arvoinen vaikka en ole koskaan tehnyt mitään väärää.

Vierailija
10/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mullakin tulee mieleen. Mies on mua joskus pettänyt, mutta jatkettiin siitä huolimatta. Hän epäilee välillä mua, ja kun hän lähtee viihteelle, hän käskee MUN olla nätisti. Kaikki naiset on muka pettureita ja että mä en ole vaan jäänyt kiinni. Just joo, mä olen koko 4 vuotta ollut niin uskollinen kuin olla voi, ei tulisi mieleenkään pettää.

Vierailija
11/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa karseelta ukolta!

12/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä välissä tuntu että olen kolmas pyörä ja kysyin asiasta ja et voi rehellisesti sanoa suoraa jos on muita naisia. Sano että ei ole ja ei tarvii eikä halua muita

13/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä välissä ku joku laitto viestiä nii kysy et miehetkö sielä sulle nui ahkerasti viestittelee.. onneks tuo kysely loppunut jo..

Vierailija
14/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollainen käytös pahenee vaan! Juokse ennenkuin teette lapsia!!! T: kokemusta on

Vierailija
15/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minun mies...Mulla on nykyisin jopa huono omatunto siitä, jos viestittelen kaverin (nainen!) kanssa vähänkin enemmän. Tulee olo, että pitäisi heijastaa se keskustelu siinä samalla videotykillä seinälle, että mies näkisi, etten kirjoita jonkun toisen miehen kanssa.

Mitään tyttöjeniltaa en edes uskalla haaveilla, koska mies vain epäilisi.

Ikinä en ole pettänyt eikä miestä ole kukaan ikinä pettänyt, mutta miehellä on todella huono itsetunto. On ollut aina ja jos olisin suhteen alussa, ennen lasta, ymmärtänyt miten paljon se huono itsetunto vaikuttaa kaikkeen, olisin lähtenyt.

16/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä lapsia tuskin tulee olemaan vaikka niistä ollaan puhuttu tämän periytyvän "sairauteni" takia. Meillä molemmilla entisistä suhteista yksi lapsi ja molemmat kaatuneet pettämiseen.. ja jopa vähäisemmät yhteiset ajat menee siihen kun hän läprää puhelinta ja minä taas en saisi..

Vierailija
17/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mullakin tulee mieleen. Mies on mua joskus pettänyt, mutta jatkettiin siitä huolimatta. Hän epäilee välillä mua, ja kun hän lähtee viihteelle, hän käskee MUN olla nätisti. Kaikki naiset on muka pettureita ja että mä en ole vaan jäänyt kiinni. Just joo, mä olen koko 4 vuotta ollut niin uskollinen kuin olla voi, ei tulisi mieleenkään pettää.

Mä annoin alapeukun siksi, että tuollainen käytös on sietämätöntä. Hänellä siinä on hävettävää, ja kunnolla oltavaa. Jättäisin tuon jätkän.

Vierailija
18/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset nyt vaan on lu*kia eikä niihin voi luottaa. Lieko ap myös tällainen. Itselläni on huonoja kokemuksia "tyttöjen illoista" enkä kovin helpolla enää puolisoa sellaiseen päästäisi.

19/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole. Aina olen uskollinen ollut eikä koskaa tule mieleenkään tehdä mitään nuin kuvottavaa!!

Vierailija
20/22 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uiuliuuililuliuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Milloin te mammat kyllästytte näihin miesvihaprovoihinne?

Tämä on sen verran yleistä toimintaa, etten usko asian olevan provo. Mustasukkaisuutta on miehissä ja naisissa. Ja tuollainen AP:n kuvailema tilanne menee jo hieman liioittelun puolelle. Itse en jaksaisi katsella, jos vaimo käyttäysi noin. 

Kenties tuollaisessa tilanteessa voi keskustella asiasta, mutta eihän tuollainen ihan tervettä ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme