Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri leuhkii suomenruotsalaisen miesystävänsä mökillä

Vierailija
02.07.2025 |

Mun "kaveri" alkoi seurustelemaan suomenruotsalaisen miehen kanssa jolla on hieno mökki. Nyt kaveri pistelee koko ajan Whatsappissa kuvia suomenruotsalaisen miehensä mökistä ja kertoo kuinka ovat mökillä. "Kaveri" sanoi että en saa tulla heidän mökilleen, vaikka en ollut edes kysynyt milloin saan tulla käymään siellä tai ehdottanut että tulisin käymään. Kaveri luulee varmaan että olen ihan kateudesta vihreänä vaikka totuus on, että hänen miehensä mökki ei minua juuri kiinnosta. Sama kaveri on ruskettanut itsensä naurettavan näköiseksi itseruskettavalla ja käymällä solariumissa alettuaan seurustella suomenruotsalaisen kanssa. Luulee varmaan itsekin näyttävän suomenruotsalaiselta rusketuksineen, vaikka oikeasti sokea reettakin näkee, että kyseessä on pelkkä paksureitinen supisuomalainen maalaisjuntti.  

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaveria. Ei leuhki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kaveri joka leuhkii matkoillaan :) Huvittaa.

4/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko purjevenekin? Onko kaverisi alkanut käyttää Helly Hansenin ja Didriksonin vaatteita?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaså

Vierailija
6/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaveria, ei mökkiä, ei suomenruotsalaista miesystävää.

On vain AP:n porvoolaínen neukkukuutío ja mt-ongelmat. 

Vierailija
7/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minä olisin kateellinen, jos on hieno mökki ja vielä hyvällä paikalla. Kelpaisi mullekin ja voisin vaikka ihan tunnustaa ystävälle, että hitsi ole kateellinen. 

Vierailija
8/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kaameita. En osaa sanoa kuka tässä vyyhdessä on kaamein, mutta hyi olkoon ja herra varjele tommosilta räysiltä.

Vierailija
9/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Onko purjevenekin? Onko kaverisi alkanut käyttää Helly Hansenin ja Didriksonin vaatteita?

?? Mulla on on Helly Hansenin ja Didrichsonin vaatteita. Ei ole mökkiä eikä purjevenettä enkä ole suomenruotsalainen. Ihan tavallisia vaatteita ovat, ei edes kalleimpia mitä kaupasta löytyy. 

Vierailija
10/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaveri lähetti myös whatsappissa kuvan uudesta merkkilaukustaan ja kertoi laukun hinnan. Laukku oli maksanut yli 1000 euroa. En muista enää mitä merkkiä kyseinen musta, tavallisen näköinen laukku oli. On alkanut myös puhua suomea ja ruotsia sekaisin, vaikka ei oikeasti osaa ruotsia kovin hyvin.  

Vierailija
11/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mökillä voi leuhkia.

Vierailija
12/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suomenruotsalainen, mutta en harrasta ruskettumista. Didriksonin takki löytyy kyllä! 

Vierailija
13/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sä kateellinen kun piti tehdä oikein haukkumispostaus. 

Vierailija
14/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhkiminen on mahdotonta ilman kateutta. Vika on sinussa.

Vierailija
15/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mökillä kehuminen niinkään ärsytä, vaan se että kaveri ilmoittaa että en saa tulla käymään heidän mökillään. Ihan kuin olisin väen vängällä kärttänyt pääsyä mökille. Vaikka minulla on lomalleni muitakin suunnitelmia kuin mennä käymään toisten ihmisten mökeillä.  

Vierailija
16/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverini" selvästi ajattelee päässeensä suomenruotsalaisten piireihin. Suomenruotsalaisen miesystävän suomenruotsalainen sisko on kuulemma nykyään kaverini uusi bestis. Vaikka eivät ole tunteneet kuin vähän aikaa.  

Vierailija
17/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mökki Hangossa? Tai jossain saaristossa?  

Vierailija
18/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juntti kaverisi nolaa itsensä vetämällä kännit viimeistään kun suomenruotsalaiset pitävät ensimmäiset rapujuhlat. Ja sitten suomenruotsalainen miesystävä on historiaa eikä kaverisikaan pääse enää mökille vaan joutuu istumaan kerrostaloyksiössä Keravalla.   

Vierailija
19/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun ei kaverisi osaa ottaa snapsia hillitysti rapujuhlissa eikä laulaa snapsilaulua, siinä ei tekorusketuskaan enää pelasta. 

Vierailija
20/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ei käytä alkoholia, häät siis edessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä