Mies epäilee että petän..
Suhteemme alussa kaikki oli hyvin kunnes rupes miehelle tulemaan kauheita mustasukkaisuus kohtauksia.. kerran myönsi olevansa mustasukkainen jopa siitä kun kävin kaveriporukalla pelaamassa kesällä biitsiä..
Ja nyt joka kerta kun lähden viihteelle ilman häntä niin laittaa viestiä et olehan nätisti ja nyt eilen illalla oli pahin riita siitä ku laitoin hänelle viestiä joskus kello 22 ku olin kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja oli tietonen asiasta et meen kotia nukkumaan ku iski huono olo noh hän veti kauheet pultit ja epäili et vein kotia mukaan jonku toisen miehen ja ei usko mua vaikka sanoin miten asiat on.. ei ole kuulema minun tapaista mennä nuin aikasin kotia ja jättää baarireissu väliin että siitä hän päätteli et petän häntä..
Mitä teen..?? On mukava jos mies on iha vähä mustasukkainen mutta tuo menee jo yli rajojen..
Kommentit (22)
Tyypillistä entiseltä pettäjältä olettaa, että myös toinen käyttäytyy samallalailla eli pettää
Sinun kannattaa varmaan pysyä sinkkuna. Tai sitten etsiä sellainen puoliso, joka suostuu kynnysmatoksi sinulle.