Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehenne teille muita naisia?

Vierailija
16.10.2016 |

Ja miten suhtaudut asiaan?

Huoh, eli oma mieheni (nuoria ollaan siis) välillä kehuu esimerkiksi kun katsomme telkkari joidenkin naisten kroppia tai vaikka jos olemme autossa ja vastaan tulee joku hyvännäköinen nainen.
Tai kertoo tarinoita kun ollut ulkona kavereittensa kanssa ja möläytellyt kavereilleen jonkun naisen "hyvistä tisseistä" ja nainen kääntynyt katsomaan. "Haha" tosi hauskaa.. Olen sanonut jo monta kertaa että tiedän että en ole parhaiman näköinen mutten tahdo kuulla mitä mieltä on muista naisista että kertokoot kavereilleen vaikka.
MIes kyllä kehuu minuakin paljon mutta silti tunnen itseni niin alempi arvoiseksi muihin verrattuna.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin hänen mielestään samalla tasolla kun kaverit.  Sano raakasti että et ole kaveri.  Kaikki nuoret eivät ymmärrä, koska ne kaverit noteerataan tasa-arvoisiksi.

2/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden naisten kehuminen on hyvä tapa testata kumppaniehdokkaan taipumusta mustasukkaisuuteen ja huonoon itsetuntoon. Kummatkin ovat piirteitä, joiden tiedän alkavan ärsyttää minua pidemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kehun, kun vaimo kehuu jotain naista ensin mulle ja sitten haluaa multakin mielipiteen.

Vierailija
4/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Mutta koen tilanteet niin, että hän jostain syystä yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi kuolaamalla muiden naisten perään. En jaksa reagoida hänen juttuihin mitenkään, mistä seuraa hänen puoleltaan jotenkin vaivaantunut hiljaisuus. 

Vierailija
5/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni kehuu usein muita miehiä, mutta minä en ota siitä stressiä, koska olen todella komea ja sen näköinen, että nainen ei enää koskaan tule saamaan yhtä komeaa ja itsekin on sanonut sen. Naisellani on vaan naisille harvinainen taipumus pitää miehen ulkonäköä tärkeimpänä ja siksi hän puhuu siitä ääneen usein. Miehille se taas on normaalia, joten en nyt ottaisi hirveästi paineita...

Vierailija
6/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan! Ei edes pyynnöstä kommentoi muiden naisten ulkonäköä mulle, huokailee vain typerälle kysymykselle. Miehelleji ulkonäkö ei ole oovin tärkeä seikka vaikken itse olekaan pahan näköinen.

Vierailija
7/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kehu. Mielestäni kun mies todella rakastaa kumppaniaan tämä ei edes huomaa muita naisia, jos mieheni antaisi huomiota muille naisille se kertoisi siitä että miehen tunteet minua kohtaan eivät olisi kovin vahvoja.

Vierailija
8/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kehu sinäkin muita miehiä! Mun mies kehui ennen muita naisia, mutta hän ei kyllä koskaan kehunut mua. Olin aika usein alakuloisella mielellä tuon takia. Itse kehuin miestäni monella tavalla, sekä ulkonäköä, että kaikenlaista osaamistaan. Vuosien jälkeen alkoi tosissaan tympäistä ja päätin, että sanonpa ääneen kaiken minäkin ja jätän mieheni kehumisen kokonaan. Aloin ääneen ihailla näyttelijöiden komeutta, urheilijamiesten lihaksia ja peppuja, aloin kehua miten näppärä jonkun ystäväni mies on esim. rakentamaan jotain tai korjaamaan autoa, miten jonkun mies on taitava kalastaja, saanut ylennyksen töissä, suorittanut tohtorin tutkinnon tms. Vähitellen huomasin miten miehen ilme happani aina kun kehuin jotain muuta, vaikka hän oli aina sanonut, että ei häntä haittaa vaikka katselen muita miehiä. Haittasi sitten kuitenkin.

Lopulta menin niin pitkälle, että aloin arvioida vähäpukeisten miesten penisten kokoja, se oli miehelle liikaa. Vasta tuolloin hän ymmärsi, miten paljon minua loukkaa tuollainen puhe muista naisista, aiemmin olin puhunut kuuroille korville. Siitä lähtien kun tämä asia selvitettiin, suhteemme on parantut ihan hirveästi ja olemme nykyään oikein onnellisia. Kumpikin saa katsella ja ihailla muita, mutta sitä ei tehdä ääneen eikä toistemme seurassa. Joskus miehet tarvitsee vähän kovempaa "käsittelyä".

Vierailija
9/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kommentoi ihaillen muita naisia.Ja tuijottaa suu auki,jos kaunis nainen tulee vastaan,ja kyselee että kuka toi oli.En ole mitenkään erityisen mustasukkainen,eikä mies yritä tehdä minua mustasukkaiseksi.Mies ei vaan tajua että,se on  epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa minua kohtaan,varsinkin kun mies kärsinyt haluttomuudesta jo vuosia ja selibaattia takana yli 2v.

Vierailija
10/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä, aniharvoin.

Vierailija
11/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta lässyä, koittakaas skarpata!

Vierailija
12/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu joskus. Mäkin saatan kehua sille muita naisia. Miehiäkin. Mut mieheni tietää että hän on komea (myös mun mielestäni) ja vaikka en ole missi, pidän itseäni ihan riittävän kauniina. Ja rajat kaikessa, koskaan ei puhuta "oispa sullakin" sävyyn. Entä jos miehesi kehuu toisen naisen älyä tai luonnetta, ootko siitäkin epävarma?

Vierailija
13/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu minulle muita naisia kuin minua (vaikka ei se niin kovasti haittaisi, jos hän satunnaisesti niin tekisikin). En itsekään kehu hänelle muita miehiä, enkä näe siihen edes syytä miksi tekisin niin. Oma mieheni on minulle maailman komein, ja kun olen hänen kanssaan en edes huomaa muita miehiä.

Vierailija
14/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan! Ei edes pyynnöstä kommentoi muiden naisten ulkonäköä mulle, huokailee vain typerälle kysymykselle. Miehelleji ulkonäkö ei ole oovin tärkeä seikka vaikken itse olekaan pahan näköinen.

Totta kai se on tärkeä seikka ja sinä olet todiste siitä. 105+ älykkyysosamäärällä varustetut eivät vain tee ulkonäöstä mitään numeroa, koska se on tyhmien touhua.

Vierailija
15/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,

Vierailija
16/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kommentoi ihaillen muita naisia.Ja tuijottaa suu auki,jos kaunis nainen tulee vastaan,ja kyselee että kuka toi oli.En ole mitenkään erityisen mustasukkainen,eikä mies yritä tehdä minua mustasukkaiseksi.Mies ei vaan tajua että,se on  epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa minua kohtaan,varsinkin kun mies kärsinyt haluttomuudesta jo vuosia ja selibaattia takana yli 2v.

Oletko puhunut miehelle asiasta?

Vierailija
17/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää tyyppi joka kehuu olevansa todella komea laitappa kuva sinua eniten muistuttavasta julkkiksesta niin arvioidaan oletko komea:)?

Vierailija
18/18 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies useinkin kehuu muita naisia, kertoo vaikka töissä tapaamastaan hauskasta/kauniista/fiksusta ihmisestä. Joskus kehaisee jotain naispuolista ystäväämme ihan kasvotustenkin, sanoo vaikka pirteännäköiseksi tai mainitsee uudesta hiustyylistä. :) Minun mielestäni tuollainen on vain hyvää käytöstä ja on oikein mukava kuulla että mies on tavannut jollain tavalla mieltäänilahduttavia ihmisiä. Kehumista ja toisten ihmisten arvostusta ei maailmassa koskaan ole liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme