Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina näkee kuumia miehiä rumien naisten kanssa

Vierailija
16.10.2016 |

muttei ikinä kauniita naisia rumien miesten kanssa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma kuin mikä ja mieheni on komea.

Meillä mies on melkoinen eräjorma, ja puuhailemme paljon sellaisia juttuja. Puut pilkotaan kimpassa, metsätyöt tehdään yhdessä. Ei tuon kanssa voisi elää jos kynnen katkeaminen itkettäisi tai ulkonäkö muuten olisi tärkeä asia.

Vierailija
22/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meniskö jotenkin niin, että vähän vähemmän nätti nainen on miehelle turvallisempi, jos on muutoin mukava. Ei tarvitse ainakaan pelätä, että koko ajan olisi joku muu jätkä kärkkymässä.

Naisilla logiikka menee ehkä vähän jotenkin toisin. Komean miehen sieppaaminen on toisille naisille osoitus, että olen alfa mutta naiset eivät ole niin aggressiivisia kuin miehet, eivätkä käy niin helposti haastamaan.

Jaa-a. Voisiko joku asianosainen eli ns. kuuma mies ottaa kantaa.

Hei tää oli muuten itseasiassa hyvä teoria! Kiitos tästä 🤔

-ap

Tällä teorialla - tai vähän sinne päin - on itse asiassa ansaittu Nobel :) Katso leffa Kaunis mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista ilmiötä, oikeastaan voisin jopa väittää ettei sellaista ole olemassakaan (yksittäistapaukset eivät vielä riitä ilmiöksi).

Sulla ei vaan oo tasoja, pidät kuumana jotain taviksia tai muuta vastaavaa.

Toki "kuumuus" on täysin makukysymys, eli luultavasti sä vaan viehätyt eniten taviksista ja pidät niitä kuumina?

Tuu meidän Prismaan ja kattele 50v pareja.

Vierailija
24/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista ilmiötä, oikeastaan voisin jopa väittää ettei sellaista ole olemassakaan (yksittäistapaukset eivät vielä riitä ilmiöksi).

Sulla ei vaan oo tasoja, pidät kuumana jotain taviksia tai muuta vastaavaa.

Toki "kuumuus" on täysin makukysymys, eli luultavasti sä vaan viehätyt eniten taviksista ja pidät niitä kuumina?

Tuu meidän Prismaan ja kattele 50v pareja.

Missähän se teidän Prisma sijaitsee?

Aika monet Prismat olen kolunnut ja tosi harvoin siellä(kään) näkyy pareja jotka olisivat ulkoisesti "eri tasoa".

Vierailija
25/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuumilla miehillä on riittänyt yllinkyllin naisia, ovat he päässet testaamaan millaisen kanssa on oikeasti mukava olla. Ja he valitsevat sellaisen kenen kanssa viihtyy. Heillä myös itsetunto on tarpeeksi hyvä, joten heidän ei tarvitse ottaa naista koristamaan omaa egoaan.

Vierailija
26/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypergamian takia

Vierailija
27/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lösähtää yleensä heti kun ne saa miehen koukkuun.

Vierailija
28/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset pariutuvat ylöspäin ja joskus miehellä ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö. 

Vierailija
29/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuumilla miehillä on riittänyt yllinkyllin naisia, ovat he päässet testaamaan millaisen kanssa on oikeasti mukava olla. Ja he valitsevat sellaisen kenen kanssa viihtyy. Heillä myös itsetunto on tarpeeksi hyvä, joten heidän ei tarvitse ottaa naista koristamaan omaa egoaan.

Aivan naurettava väitös, että hyvännäköinen mies olisi muka automaattisesti nussinut koko kaupungin läpi.

Vierailija
30/34 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei kerro ihmisestä kaikkea. Sitä paitsi kuuma mies voi olla myös itsevarma. Tällöin hän ei tarvitse mitään hyvännäköistä naista esittelyä varten. Lisäksi se kuuma mies on todennäköisesti nuorempana jo päässyt kokeilemaan niitä hyvännäköisiä naisia eikä hänellä ole enää sitä hirveää himoa päästä panemaan "jotain hyvännäköstä nuorta pimua". Täten parinvalinnassa hänelle tärkeintä on se luonne. Se ruma nainen on voinut valloittaa tämän komean miehen sydämen ihan vain ihanalla luonteellaan ja huumorintajullaan. Lisäksi sellaiset hyvännäköiset naiset voivat monesti olla aika moisia nirppanokkia. Ehkä se kuuma mies tykkää mökkeilystä tai vastaavasta eikä kestä naista, joka mieluummin meikkaa ja pukeutuu minimekkoon ja korkkareihin mökilläkin kuin vaikka lähtisi sienimetsälle? Vaikka siis toki niitä hyvännäköisiäkin naisia on, jotka ovat silti maanläheisiä.

Vierailija
31/34 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet usein alkavat näyttää miehen silmään kuumilta ja naiset rumilta niin saattaa olla aika tarkistaa seksuaalista suuntautumistaan ;-)

Vierailija
32/34 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on heikko itsetunto. Nainen on ollut kiinni kuin takiainen. Rumempana on tottunut siihen. Sit se komistus on laiska eikä jaksa etsiå muuta kun yks jo roikkuu kii.

Tässä aika hyvä. Itse olen komea mies, jonka vähemmän näyttävä nainen aina iskee ja sitten jään automaattivaihteella hengaamaan siihen suhteeseen. :S Mutta kyllä tykkäänkin niistä naisista aina, joskaan en rakasta. Suhde loppuu aina alle vuodessa juuri laiskan perseeni vuoksi. Kauniit naiset eivät lähesty koskaan, ei niiden tarvitse.

Vierailija
33/34 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta vastakkaisen sukupuolen iskeminen muuta kuin silloin jos on pakko. Jos ruma nainen tajuaa että häntä ei tule kukaan iskemään niin hän käy itse iskemässä parhaimman näköisen vapaan miehen. Komea mies ottaa mielummin ruman naisen joka tulee iskemään kuin lähtee itse iskemään jotain paremman näköistä.

Vierailija
34/34 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kuuma mies, ja välilllä tuntuu että se ansaitsisi jotain paaaaaaaljon parempaa kuin minä, mutta miehen mielestä mä olen jotain todella upeaa. Kehuu älyä, olemusta, ja luonnetta, ja tykkää älyttömästi siitä etten käytä meikkiä, ja olen luonnollinen. Arvostaa näitä asioita. Ei kestäisi ikinä olla sellaisen ulkonäkökeskeisen naisen kanssa. Vihaa pinnallisia juttuja.

Että arvostelkaa pois : D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi