Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äijä möksänä koko viikonlopun kun ostin uunin.

Vierailija
16.10.2016 |

Sähköuuni taikka liesi reistaili enkä voinu leipoa joten ostin uuden. Mies toi ja asensi sen. Liikkeen puolesta siis. Kuulema turha maksaa sellasesta kun oisi voitu itsekkin hakea ja äijä asentaa.... Onko muilla tällsii tee se itse miehiä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen uunin ostamista olisi ehkä voinut keskustella.

Onko mies -tee se itse- mies, joka tekee kaikenlaisia asennuksia.

Vierailija
22/24 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi_ kirjoitti:

idiootti miehiä    nyt sit    idiootti naisiakin.  Sekun   Ne tekis sulle    syöpäkasvain leikkauksenkin.

Opettele ensin itse kirjoittamaan. Hauku vasta sen jälkeen muita voissa paistetuiksi tyhmyreiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuni on kaikkein vaarallisin tee-se-itse asennus mitä voi olla.

Eräs rakennusmestari sanoi että kun laittoi virran päälle niin hetken aikaa uunin kaikki valot paloi ja sitten kuului poksahdus, en muista enää poksahtiko uuni vai mittaritaulu.

Minäkään en uskalla uunia asentaa. Sitäpaitsi uuneissa on nykyään paljon herkkiä osia että voi olla herkästi entinen uuni.

Siellä on poksahtanut todennäköisesti uunin lamppu tai elektroniikka. Ei keskus tuosta mihinkään mene, ja vikanahan kyseisessä tapauksessa on ollut se, että kytkennässä on mennyt nollajohto ristiin jonkun vaihejohdon kanssa jolloin esimerkiksi uunin elektroniikka on saanut 400v jännitettä normaan 230v sijasta.

Vierailija
24/24 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se uuni!