auttakaa!!!!!!!!!!
Kommentit (29)
no mitäs se tunkee housuihin vai antaako valua pitkin kinttuja??
kun täytyy ostaa uusia kalsareita veristen tilalle
Eikä muutakaan... vaimoni on joku ekohippi anarkofeministi, osasyy on kuulemma se että hänen ei tarvitse käyttää suojaa koska miehetkään eivät joudu käyttämään -ap
joku ekohippi anarkofeministi
...ja nämä asiat selviävät sinulle nyt avioliitossa? Hänen idealisminsa ja suuntautumisensa ei ilmeisesti ole oikein selvää sinulle vieläkään (viittaan sanaan "joku")... mistä te oikein puhuitte ennen naimisiinmenoa, kun tällaisesta ei ole ollut käsitystä ja nyt on hätä kädessä?
Sorry, mutta vaikuttaa aika lailla kieli poskessa tehdyltä aloitukselta :D
nyt on ne kaikki siisteysintoilijat??? Mua ainakin naisena ällöttäis veriset pikkuhousut, hyi helvetti. Hippi sitten päätti kuormittaa luontoa verisillä housuilla esim kuukupin sijaan. Kai se sitten pössytteleekin jotain että pääsis fiilikseen.
JSSAP on JätäSeSikaAnsaitsetParempaa
mutta ei paasannut sitä mitenkään, mikä on ihan ok. Nämä nykyiset hommat ovat tulleet vasta paikkakunnan vaihdon ja uusien ystävien mukana. Hän ei käytä mitään päihteitä. -ap
sori et mua naurattaa...ihan kamalasti..Rupee sinäkin vaikka nudistiksi? kekkaloit alasti ympäriinsä, vois vaimo tykätä
Ei oikeesti voi ymmärtää..
Ootko sanonu siitä vaimolles?? tai puhunu mitään??
voihan se vaimo pestä ne?
ENkä mä kyllä oikeastaan ymmärrä, mitä kuukautissuojatkaan ukolle kuuluu. Jos toinen ei koe tarvivansa niin sitten ei. Ei se kaikilla valu tulvilmalla...