Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka sinkkuja vasten tahtoaan?

Vierailija
16.10.2016 |

Olen ollut kohta 2v sinkkuna yli 10v kestäneen liiton jälkeen. En haluaisi olla. Yritystä kyllä on ollut löytää mies nettideittipalvelusta, mutta ei ole onnistunut. Tuo on ainoa kanava, jota kautta olen ketään hakenut. Työ vie ison osan ajastani ja harrastukset ulkoliikuntaa eri muodoissa. Deiteillä olen tavannut yhteensä 5 miestä ja pari ollut sellaisia, joita en ole uudestaan tahtonutnähdä. Kahden kanssa oli muutaman viikon suhde, mutta loppui miesten puolelta. Se jokin kun puuttuu. Kirjoitellut olen useamman kanssa,mutta niistäkin osa päättyy tyyliin olen tavannut naisen ja en voi jatkaa kirjoittelua. Muutama kirjoittelija on ollut oikein kiinnostava, mutta välimatkaa kun alkaa olla satoja km, niin tyssää jo ajatus tapailuista siihen. Viimeisin tapailu tyyliin tavattiin kun miehelle sopii ja viestitkin miehen puolelta hyvin satunnaisia.
Olen perusnätti, vartalo kunnossa, käyn töissä, hillitty,valmis sitoutumaan. En hae yhteisasumista, vaan kahden aikuisen välistä luotettavaa seurustelusuhdetta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut kymmeniä miehiä ja miksi tyytyisin tasoon, joka ei vastaa omaani? Koulutuksella ei niinkään väliä, mutta jos kaksikin avio-tai avoliittoa mennyt pieleen tai on vielä pieniä lapsia, alkoholin käyttöä viikottain, tupakoi,  ei harrasta liikuntaa, nuhjuinen tai liian siisti ulkoasu. Ei nappaa.

Mikä on liian siisti ulkoasu?

Musta ylipäätään asukokonaisuus, josta huomaa, että miehellä on erityisesti silmää ja kiinnostusta esteettisiin yksityiskohtiin. Kertoo siitä, ettei mies kestäis mun pieruverkkareita ja muita muodottomia kotiasuja. -ohis-

Itse ainakin laitan siistit vaatteet vain silloin, kun lähden asunnosta pidemmälle kuin Siwaan. Kotona yleensä kymmenen vuotta vanhoissa collegehousuissa ilman paitaa, koska laiskottaa vetää paita päälle. 

T: Hyvin pukeutuva mies

22/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi deittikumppania? Se on aika vähän. Jos et ole vielä tavannut ketään, jonka kanssa olisi voimakasta molemminpuolista kiinnostusta, se ei ole merkki siitä, että teet jotakin väärin. Deittailusta ei tule mitään, jos on tosi tyytymätön elämäänsä ja kova kiire suhteeseen. Parasta on olla utelias ja avoin ja katsoa, mikä on parasta, mitä voi kunkin ihmisen kanssa syntyä.

Muista, että tapailun päättyminenkin on täysin validi ja hyvksyttävä lopputulos. Deittailun tarkoitus on selvittää, onko suhteelle edellytyksiä. Jokainen kolmansille treffeille päättynyt suhde on suhde, joka ei päättynyt viiden riitaisan ja ikävän vuoden jälkeen perustavanlaatuisiin eroihin ja kemian puuttumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,5% miehistä on sinkkuja vasten tahtoaan..

24/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut kymmeniä miehiä ja miksi tyytyisin tasoon, joka ei vastaa omaani? Koulutuksella ei niinkään väliä, mutta jos kaksikin avio-tai avoliittoa mennyt pieleen tai on vielä pieniä lapsia, alkoholin käyttöä viikottain, tupakoi,  ei harrasta liikuntaa, nuhjuinen tai liian siisti ulkoasu. Ei nappaa.

Taidat olla nirso, jos kukaan kymmenistä miehistä ei ole ollut sopiva tai sitten tutustut aivan vääränlaisiin miehiin.

Outo kommentti. Tietenkin parinvalinnassa täytyy olla nirso. Miksi ihmeessä ottaa kumppaniksi joku, joka ei sytytä? Nykypäivän Suomessa ei kenenkään toimeentulo tai sosiaalinen asema edellytä parisuhdetta, joten miksi ottaa kumppaniksi joku, jonka kanssa ei ole riittävää kemiaa, jnka ulkonäkö, tyyli tai huumorintaju ei miellytä, jolla on liian erilaiset arvot, joka haluaa elämältä eri asioita ja niin edelleen?

25/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on rima liian korkealla suhteessa markkina-arvoosi. Eiku kulmakuppilaan vaan persettä jakamaan. Kyllä sieltä sulle joku ottaja löytyy.

Karkeus ja katkeruus. Mikä viehättävä yhdistelmä. Mikä on mielestäsi oma "markkina-arvosi" noilla meriiteillä?

Vierailija
26/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 2v sinkkuna yli 10v kestäneen liiton jälkeen. En haluaisi olla. Yritystä kyllä on ollut löytää mies nettideittipalvelusta, mutta ei ole onnistunut. Tuo on ainoa kanava, jota kautta olen ketään hakenut. Työ vie ison osan ajastani ja harrastukset ulkoliikuntaa eri muodoissa. Deiteillä olen tavannut yhteensä 5 miestä ja pari ollut sellaisia, joita en ole uudestaan tahtonutnähdä. Kahden kanssa oli muutaman viikon suhde, mutta loppui miesten puolelta. Se jokin kun puuttuu. Kirjoitellut olen useamman kanssa,mutta niistäkin osa päättyy tyyliin olen tavannut naisen ja en voi jatkaa kirjoittelua. Muutama kirjoittelija on ollut oikein kiinnostava, mutta välimatkaa kun alkaa olla satoja km, niin tyssää jo ajatus tapailuista siihen. Viimeisin tapailu tyyliin tavattiin kun miehelle sopii ja viestitkin miehen puolelta hyvin satunnaisia.

Olen perusnätti, vartalo kunnossa, käyn töissä, hillitty,valmis sitoutumaan. En hae yhteisasumista, vaan kahden aikuisen välistä luotettavaa seurustelusuhdetta.

Minkälaista suhdetta oikein haet, jos työ vie ison osan ajastasi etkä kaipaa yhteen muuttamista? Sanot olevasi valmis sitoutumaan mutta kuvauksesi perusteella etsit kuitenkin lähinnä vain jotain tapailusuhdetta. Ehkä ne miehet haluaisivat enemmän? Ehkä sinun kannattaisi myös laajentaa hakua netin ulkopuolelle. Luulisi, että esim. harrastusten kautta voisit tavata samanhenkistä seuraa. Viisi deittiä on kuitenkin aika vähän minkään johtopäätösten tekoon. Tapaa 20, niin siitä joukosta voisi jo alkaa löytyäkin. Ylipäätään seuraa etsiessä kannattaa laajentaa sosiaalisia piirejään ja tavata paljon kaikenlaisia ihmisiä. Koskaan ei voi tietää, kenen kautta se oikea mies sitten tupsahtaa elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi