Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka sinkkuja vasten tahtoaan?

Vierailija
16.10.2016 |

Olen ollut kohta 2v sinkkuna yli 10v kestäneen liiton jälkeen. En haluaisi olla. Yritystä kyllä on ollut löytää mies nettideittipalvelusta, mutta ei ole onnistunut. Tuo on ainoa kanava, jota kautta olen ketään hakenut. Työ vie ison osan ajastani ja harrastukset ulkoliikuntaa eri muodoissa. Deiteillä olen tavannut yhteensä 5 miestä ja pari ollut sellaisia, joita en ole uudestaan tahtonutnähdä. Kahden kanssa oli muutaman viikon suhde, mutta loppui miesten puolelta. Se jokin kun puuttuu. Kirjoitellut olen useamman kanssa,mutta niistäkin osa päättyy tyyliin olen tavannut naisen ja en voi jatkaa kirjoittelua. Muutama kirjoittelija on ollut oikein kiinnostava, mutta välimatkaa kun alkaa olla satoja km, niin tyssää jo ajatus tapailuista siihen. Viimeisin tapailu tyyliin tavattiin kun miehelle sopii ja viestitkin miehen puolelta hyvin satunnaisia.
Olen perusnätti, vartalo kunnossa, käyn töissä, hillitty,valmis sitoutumaan. En hae yhteisasumista, vaan kahden aikuisen välistä luotettavaa seurustelusuhdetta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on rima liian korkealla suhteessa markkina-arvoosi. Eiku kulmakuppilaan vaan persettä jakamaan. Kyllä sieltä sulle joku ottaja löytyy.

Vierailija
2/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut kymmeniä miehiä ja miksi tyytyisin tasoon, joka ei vastaa omaani? Koulutuksella ei niinkään väliä, mutta jos kaksikin avio-tai avoliittoa mennyt pieleen tai on vielä pieniä lapsia, alkoholin käyttöä viikottain, tupakoi,  ei harrasta liikuntaa, nuhjuinen tai liian siisti ulkoasu. Ei nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy, sinulla on rima liian korkealla. Ja jos riman laskeminen ei nappaa jatkat yksin. Tämä on tosi yksinkertaista. 

Vierailija
4/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Työ vie ison osan ajasta, et hae yhteisasumista, sinulla on runsaasti harrastuksia. Koska sen seurustelun on tarkoitus tapahtua?

Kun yhdistät tähän vielä kovat vaatimukset = good luck.

Vierailija
5/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Yli kolme vuotta sinkkuutta takana, tietysti välillä ollut jotain juttuja, mutta ei niistä ole mitään kummempaa kehkeytynyt. Tuntuu, että miehet ovat haluttomia päästämään osaksi elämäänsä, kevyt tapailu sopii silloin kuin heillä ei ole mitään tärkeämpää. Viimeisin tapailu loppui aloitteestani siihen, kun ymmärsin että mies ei aktiivisesti yritä järjestää meille aikaa vaan pistää ihan kaiken muun minun edelle.

Vierailija
6/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  se on nainen , jonka pitäisi tyytyä itseään ei-miellyttävään tasoon? Olen tavannut miehiä, jotka ovat minusta kiinnostuneita ja ottavat yhteyttä uudestaan viikkojenkin jälkeen. Mutta jos itsellä fiilis ihan kiva juttelukaveri --vain--niin miksi ihmeessä alkaisin suhteeseen? Fyysinen vetovoima ilmenee alkutapaamisessa ja en jää odotteleaan kehitystä sen suhteen. Jutella voin naiskavereitten kanssa. Todellakin, olen mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa puuttuu intohimo. Ja olen eronnut, isojen lasten äiti, en siis hae perheen perustamista.

Vierailija
7/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, juurikin noin. Kevyt tapailu tuntuu olevan miesten pointti. Tavataan, kun työt antavat myöten ja pelkkä seksi tuntuu riittävän.

Vierailija
8/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. 7v erosta rekisteröidystä parisuhteesta (olen nainen), yksi 4kk suhde 4 v sitten, sokkotreffejä, nettideittailua, tinder... you name it. Aina välillä pitkä tauko kun en jaksa pettyä koko ajan. Jos minä olen kiinnostunut jostain naisesta, hän ei ole kiinnostunut minusta.. ja toisinpäin.

En odota mitään ihmeempiä, esim. ulkonäkökriteerit ei ole mitenkään suureelliset, esim. ylipaino ei haittaa, pituudella ei ole väliä. Mutta henkisesti pitäisi klikata, pitäisi olla edes jokin yhteinen asia ja tapa ajatella, että syntyy hyviä keskusteluja. Ja kyllä fyysisestikin se kipinä tarvitaan.

Vierailija
9/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies oli komea, fiksu ja mukava. Mutta ollut kolmesti naimisissa niin en luottaisi. Katosi kiinnostus.

Vierailija
10/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut kymmeniä miehiä ja miksi tyytyisin tasoon, joka ei vastaa omaani? Koulutuksella ei niinkään väliä, mutta jos kaksikin avio-tai avoliittoa mennyt pieleen tai on vielä pieniä lapsia, alkoholin käyttöä viikottain, tupakoi,  ei harrasta liikuntaa, nuhjuinen tai liian siisti ulkoasu. Ei nappaa.

Mikä on liian siisti ulkoasu?

Vierailija
11/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homomaisen sliipattu? Miehen pitää näyttää mieheltä.

Vierailija
12/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on helvetin rankkaa olla sinkkuna tahtomattaan jopa 2-3 vuotta... Hohhoi, toiset kun on tahtomattaan sinkkuna läpi elämänsä.

Olette sentään saaneet kokea parisuhteen, älkää ruikuttako.

Vierailija
13/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7  Noin se menee, ei haluaisi uudestaan ja uudestaan pettyä. Siltikään yksinäisyyskään ei ole hyvä.  Kun tapaa kiinnostavan, toivoo hyvää itselleen ja toiselle. Elämä vaan on niin paljon parempaa toimivassa suhteessa. Sen tietää kokemuksesta. Itsellänikään ei ulkoiset seikat määrittele, olen ollut reilusti ylipainoisen kanssa ja koulutustasokin amiksesta maistereihin. Joskus tuntuu, että mikään ei ole riittävää. Vaikka jutut ja huumori käy yksiin, samat harrastukset ja kiinnostukset, seksi erinomaista, siltikin on sille toiselle ei-tarpeeksi.

Vierailija
14/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? Ei homot ole sliipattuja.

Vierailija
15/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ylipäätään asukokonaisuus, josta huomaa, että miehellä on erityisesti silmää ja kiinnostusta esteettisiin yksityiskohtiin. Kertoo siitä, ettei mies kestäis mun pieruverkkareita ja muita muodottomia kotiasuja. -ohis-

Vierailija
16/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? Ei homot ole sliipattuja.

En mä ainakaan.

Vierailija
17/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Onko sinulla lapsia? Minä olen jo 45+ ja kahden melko pienen lapsen yh-äiti. Neljän miehen kanssa treffeillä neljän kuukauden aikana. Kaksi näistä olisi ottanut minut heti vakavaksi kumppaniksi. Iästäni huolimatta olen monen miehen mielestä kaunis? Olen ollut ainakin ilmeisesti edelleen vaikka ei aina siltä tunnu. No sinkku edelleen kun ei ko.miehet ihan tarpeeksi sytyttäneet. Kaikki nämä neljä netin kautta.

Vierailija
18/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon ollut koko elämäni sinkkuna. Treffeille asti oon päässyt, mutta naisia ei ole koskaan kiinnostunut, vaikka olen ihan siisti ja asiallinen mies

Vierailija
19/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nirso, jos kukaan kymmenistä miehistä ei ole ollut sopiva tai sitten tutustut aivan vääränlaisiin miehiin.

Vierailija
20/26 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei löydy, sinulla on rima liian korkealla. Ja jos riman laskeminen ei nappaa jatkat yksin. Tämä on tosi yksinkertaista. 

Ei kaikilla ole rima liian korkealla, itse katselen suoraan sanottuna aika vaatimattomia miehiä mutta ei heitä sytytä tällainen tavallinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi