Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Miehen hyvinvointiin vaikuttaa kaikista eniten se, onko puolisoa. Naisettomuus aiheuttaa siis syrjäytymisriskin

Vierailija
15.10.2016 |

Nyt on asiaa tutkittu ja todettu, että kaikista eniten miehen hyvinvointia parantava tekijä on puoliso. Tämä ei lohduta jo valmiiksi marginaalissa eläviä naisettomia miehiä, ainoastaan masentaa ja aiheuttaa entistäkin synkeämpiä ajatuksia.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Vierailija
2/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen! Olen täysin samaa mieltä.

Nytkin olen kännissä. Jos minulla olisi oma söpöläinen, en olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde? Linkki, kiitos.

Vierailija
4/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmasti on. Elämäni on aika onnetonta ja yksinäistä ilman naista ja rakkautta. Onneksi on edes jokin työ, jossa käydä. Muuten olisinkin hyvin syrjäytynyt ja yksin täällä yksiössäni :(.

Vierailija
5/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin miehen kanssa, hän oli toki ihana tyyppi ja vapaa-ajallaan aktiivinen, mutta joi ja poltti liikaa eikä pessyt hampaitaan. Nyt juo ehkä 1krt/kk ja ainoastaan silloin polttaa (mietoa röökiä) ja pesee hampaat aina 2krt päivässä, lankaankin käyttää joskaan ei päivittäin :) itse on mies nämä muutokset tehnyt, minun esimerkillä on kuitenkin varmasti ollut vaikutusta :D

Vierailija
6/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis pystyä ottamaan nainen puolisoksi, eikä vain olettaa, että nainen "annetaan". Otat sitten sen tasoisen, että saat. Et odota niitä naisia, jotka kihertäen hierovat takamustaan jännämiesten farkkujen etumuksiin.

Vierailija
7/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsen nykyisestä eroon niin enää akkoihin sotkeudu.

Naisettomat miehet eivät vaan ymmärrä miten onnekkaita ovat.

t.mies

Vierailija
8/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen huomaa hätkähdyttävän hyvin palstalla hääräävistä yksinkertaisista naisvihaajista, jotka jankuttavat feminismiä vastauksena vaikka keittoreseptiin...

Surullinen ajatus, kuinka osa miehistä on täysin sekaisin ja ulisee VAUVA-palstalla. :(

Vierailija
9/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis pystyä ottamaan nainen puolisoksi, eikä vain olettaa, että nainen "annetaan". Otat sitten sen tasoisen, että saat. Et odota niitä naisia, jotka kihertäen hierovat takamustaan jännämiesten farkkujen etumuksiin.

Olen vuosikymmenten varrella kokeillut iskeä kaiken tasoisia naisia, jopa kehitysvammaisia ja 20 vuotta vanhempia asunnottomia puliämmiä. Vaan kun kiltti mies ei kelpaa kenellekään.

Vierailija
10/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Samassa tutkimuksessa havaittiin kuitenkin, että puolisolla ei ole naiselle vastaavaa vaikutusta. Se ehkä selittänee sen, että kaikki naiset eivät jaksa uhrautua toivottomien tapausten vuoksi. 

Vierailija
11/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettä ap? Näyttäisin mielelläni tulevalle ex-miehelle, joka väittää masennuksen syyksi pitkää parisuhdettamme. Haluaa erota, varsinaista syytä ei ole vaan kuvittelee masennuksensa johtuvan parisuhteestamme, sillä viime kuukausina muuta sisältöä elämässä ei ole juuri ollut. Pitkä työttömyysjakso, paska lapsuus, ei harrastuksia eikä juurikaan kavereita ei toki vaikuta mitenkään, eheii. Nyt on onnellisempi kun aloitti juuri uuden työn ja jaksoi lähteä harrastuksiin ja niiden innoittamana päätti ilmoittaa erosta. Jipii! Saatana.

Vierailija
12/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se monen naisenkin hyvinvointiin vaikuttaa aivan ratkaisevalla tavalla. Joskin turvallisempaa monelle olla sinkku kuin jonkun jännämiehen nyrkin alla.

Vierailija
13/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se tutkimusten mukaan on. Harmi, että homma ei tutkimusten mukaan toimi toisinpäin. 

Vierailija
14/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteen huomaa hätkähdyttävän hyvin palstalla hääräävistä yksinkertaisista naisvihaajista, jotka jankuttavat feminismiä vastauksena vaikka keittoreseptiin...

Surullinen ajatus, kuinka osa miehistä on täysin sekaisin ja ulisee VAUVA-palstalla. :(

Niin. Kyllä siinä pää sekoaa aika pahasti, kun aina on yksin eikä kukaan rakasta. Parisuhteeseen täysin mahdotonta päästä, kun ei kenellekään kelpaa. Tämä on iso ongelma suomalaisessa yhteiskunnassa ja jotain pitäisi tehdä, jotta niin moni mies ei syrjäytyisi ja menettäisi järkeään yksinäisyyden takia. Miksi tästä miesten kokemasta tuskasta ja vääryydestä ei keskustella laajemmin? Miksi vain naisten asema kiinnostaa?

Vierailija
15/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdettä ap? Näyttäisin mielelläni tulevalle ex-miehelle, joka väittää masennuksen syyksi pitkää parisuhdettamme. Haluaa erota, varsinaista syytä ei ole vaan kuvittelee masennuksensa johtuvan parisuhteestamme, sillä viime kuukausina muuta sisältöä elämässä ei ole juuri ollut. Pitkä työttömyysjakso, paska lapsuus, ei harrastuksia eikä juurikaan kavereita ei toki vaikuta mitenkään, eheii. Nyt on onnellisempi kun aloitti juuri uuden työn ja jaksoi lähteä harrastuksiin ja niiden innoittamana päätti ilmoittaa erosta. Jipii! Saatana.

Olen pahoillani.

Toisaalta voit löytää itsellesi hyvän miehen ulisijan tilalle. 

Vierailija
16/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi syy ja kumpi seuraus....

Vierailija
17/80 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni, mitä mä sanoin kun eilen alkuillasta kävin täällä ja palstan mieasiamiehillä oli täysi höyry päällä ja joka paikka täynnä riidanhaastoaloituksia. Ennustin että itsesääälivaiheeseen siirrytään loppuillasta ennen palstan sulkeutumista ja näin siinä taas kävi. Vaikea ymmärtää tätä kuviota. Ensin koko ilta haukutaan naisia rumasti ja sitten lopuksi itketään kun ei saa naista. Illasta toiseen.

Vierailija
18/80 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa Youtubesta loistava Mies ja syrjäytyminen -video, jossa Ilkka Taipale puhuu muun muassa suomalaisten miesten yksinäisyydestä, ja josko joku miesystävällinen ihminen vielä liittäisi ko. videon suoran nettilinkin tänne, kun itse en nyt saa sitä ujutettua tähän.

Vierailija
19/80 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ni, mitä mä sanoin kun eilen alkuillasta kävin täällä ja palstan mieasiamiehillä oli täysi höyry päällä ja joka paikka täynnä riidanhaastoaloituksia. Ennustin että itsesääälivaiheeseen siirrytään loppuillasta ennen palstan sulkeutumista ja näin siinä taas kävi. Vaikea ymmärtää tätä kuviota. Ensin koko ilta haukutaan naisia rumasti ja sitten lopuksi itketään kun ei saa naista. Illasta toiseen.

No ihan totta! Ihmettelinkin, mistä täysin asialliseen ihmissuhdeketjuun ilmestyi jännämiesjankkaajia, mutta ne taitaakin elää jonkin kellon mukaan ja just silloin oli se aika illasta.

Vierailija
20/80 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikymmenten varrella kokeillut iskeä kaiken tasoisia naisia, jopa kehitysvammaisia ja 20 vuotta vanhempia asunnottomia puliämmiä. Vaan kun kiltti mies ei kelpaa kenellekään.

No ehkä kehitysvammainen ja puliämmäkin huomasivat, että yrität iskeä vaan siksi, että vierellä olisi edes joku.

Itselleni kiltteys on oikeasti ainoa kriteeri mitä mieheltä vaadin, mutta en todellakaan lähtisi suhteeseen ihan vain suhteen vuoksi. Jos mies ei ole kiinnostunut nimenomaan minusta, niin vihellän pelin poikki samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi