Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pihtasi vuosia, mutta on halukas taas :(

Vierailija
15.10.2016 |

Stressi ja kiireet(kai?) veivät mieheltä vuosiksi halut, eikä hän osannut rauhoittaa tilannetta, vaikka tiesi mistä haluttomuus johtuu.
Vuosia kuuntelin sitä; ei tänään, pää kipeä, väsyttää, huomenna sitten -virttä. Sitä kun hän lauantai-iltaisin jo klo 17 alkoi siristellä (joskus tahallisesti) silmiä, ettei tarvisi harrastaa seksiä. Ymmärsin kyllä nämä pienet vihjeet. Lopulta lakkasin pyytämästä, mutta teatraalinen esitys jatkui, koska mies kai pelkäsi minun lähestyvän.
Nämä vuodet vetivät naisellisen ja seksuaalisen itsetuntoni täysin nollaan. Pahiten siinä vaiheessa, kun en enää edes halunnut tai pyydellyt ja mies teki kysymättä, ilman syytä jo selväksi eleillään ja puheillaan, ettei halua minua. Hän saattoi tulla perjantaina töistä ja ilmoituksen tapaan sanoa "minua väsyttää. Menen tänään aikaisin nukkumaan, että älä odota turhaan" valvoi kuitenkin yömyöhille, kunhan en lähestynyt.

Nyt kun mies haluaakin taas, en osaa enää vastata siihen. Olen kuitenkin antanut joka kerta, koska tiedän miten nöyryyttävää on tulla kerta toisensa jälkeen torjutuksi.
En vain halua häntä enää. Unissani haaveilen nuoruuteni viriileistä existä. Saatan herätä sellaiseen uneen.
Intohimo on täysin kadonnut. Tunnen ovulaation aikaan voimakasta biologista tarvetta miehelle, mutta kun mieheni lähestyy ehdottaen, jähmetyn sisäisesti. Menen lukkoon ja tunnen itseni ihan kamalan huonoksi.
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?
Rakastan häntä, mutta en tunne itseäni enää naiseksi ollenkaan. En ole se viriili ja halukas nainen mikä olin tavatessamme.

Sanottakoon vielä, että ensimmäisen puolen vuoden ajan lähestyin. Kolme seuraavaa vuotta annoin olla. Kyse ei ollut siitä, että olisin ahdistellut jatkuvasti.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä sanoa, että tuohan on ihan sairasta. Jos vuosikausia on ollut hiljaista, ja nyt kun mies on taas saanut asiansa kuntoon, luulisi peitot heiluu jatkuvasti. Että otettaisiin menetettyä aikaa takaisin ja kiivaasti.

Huomaa, ettei sulla ole mitään kokemusta puolison haluttomuudesta. Se, että peutot heiluisivat tänään puolison haluttomuuden jälkeen, ei todellakaan tarkoita sitä, että ne heiluisivat nopeasti uudestaan. Seuraavaan kertaan voi mennä kuukausia tai jopa se vuosi. Sehän tässä juuri onkin hirveää, harhaudut luulemaan, että normaali seksielämä palaa. Ei todellakaan palaa. Ja jotta tätä kestää, omat halut täytyy yksinkertaisesti napsauttaa pois päältä.

Jos toinen on ollut haluton, ja nyt saanut päänsä kuntoon, niin piruuttaanko toisen täytyy nyt ruveta sitten haluttomaksi. Jos minun puolisoni olisi ollut vuosikaudet haluton , ja nyt olisi taas saanut intonsa takaisin, niin  yrittäisin takuuvarmasti ottaa menetetyn ajan takaisin. Peitot heiluisi jatkuvasti !!

Vierailija
42/44 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä sanoa, että tuohan on ihan sairasta. Jos vuosikausia on ollut hiljaista, ja nyt kun mies on taas saanut asiansa kuntoon, luulisi peitot heiluu jatkuvasti. Että otettaisiin menetettyä aikaa takaisin ja kiivaasti.

Huomaa, ettei sulla ole mitään kokemusta puolison haluttomuudesta. Se, että peutot heiluisivat tänään puolison haluttomuuden jälkeen, ei todellakaan tarkoita sitä, että ne heiluisivat nopeasti uudestaan. Seuraavaan kertaan voi mennä kuukausia tai jopa se vuosi. Sehän tässä juuri onkin hirveää, harhaudut luulemaan, että normaali seksielämä palaa. Ei todellakaan palaa. Ja jotta tätä kestää, omat halut täytyy yksinkertaisesti napsauttaa pois päältä.

Jos toinen on ollut haluton, ja nyt saanut päänsä kuntoon, niin piruuttaanko toisen täytyy nyt ruveta sitten haluttomaksi. Jos minun puolisoni olisi ollut vuosikaudet haluton , ja nyt olisi taas saanut intonsa takaisin, niin  yrittäisin takuuvarmasti ottaa menetetyn ajan takaisin. Peitot heiluisi jatkuvasti !!

Jos puolisoni olisi vuosikaudet ollut haluton, niin, no, ei olisi puolisoni ekan 6kk jälkeen enää. Mutta jos nyt jostain ihme syystä kuitenkin oltaisiin vielä yhdessä, niin kyllä seksi todennäköisesti olisi mennyttä aikaa. Ei tuommoisesta pääse enää takaisin, rakkaus on mennyttä, kunnioitus on mennyttä, kaikki kumppanin eduksi venymiset olisi historiassa, koska eihän kumppanikaan venynyt yhtään, viis veisasi suhteesta ja rakkaudesta, joten tässä sitä nyt ollaan, kämppiksinä ja vanhempina.

Mielummin eronnut ja yksin, kuin tuossa helvetissä.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole seksiä ollut nyt reiluun vuoteen mues ei halua. Minä voin vannoa, että jos nyt yllättäen haluaisi, niin enää ei tipu.

Miksi naiset on usein tällaisia kostonhaluisia pillullakiristäjiä?

Kyse ei ole kostosta vaan yksinkertaisesti siitä, etten koe miestäni millään tasolla enää haluttavana. Kun pitänyt omat tarpeet kieltää ja kylmettää itsensä en enää halua satuttaa ja rikkoa itseäni.

Että antaisunkerran ja sitten mies sattuu seuraavan kerran haluamaan vuode päästä ja torjuu minut kymmeniä kertoja siinä välussä. Mitä se tekee naiselle, hänen itsetunnolleen?

Kumpa useampi naine lukisi tällaisia ketjuja ja kuvittelisi sanat nainen ja mies toisinpäin. Kun miehet ihan asiallisestikin purkavat kärsimyksiään kumppanin haluttomuudesta, on tällä foorumilla tyypilliset kommentit puhtaasti miehen syyllistäviä ja täysin vailla empatiaa. Torjutuksi tuleminen on todella kurjaa ja se, että toinen kieltäytyy asiaa käsittelemästä on kohtuutonta. Itse haluttomuudestahan ei voi ihmistä syyttää.

Vierailija
44/44 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei mitään kokemusta asiasta. Mistä hitosta tiedät saatko tällä kerralla sen yhden ainoan kerran vaiko peräti kahdesti. Tai oisiko vaikka 3 kk kerran kuussa ja sitten 8 kk tauko. Ikinä ei peitot heilu jatkuvasti, kerta kahdessa viikossa oli jo paljon, 8 krt vuodessa normasli. Kunnes rupesi tulemaan 3 kk taukoja, puolen vuoden taukoja. Sellaista vaihtoehtoa, jossa peitot heiluisivat jatkuvasti ei ole olemassa. Ja hei, mulla on 16 vuoden kokemus tästä. 3 lasta kotona. Kun ne lentävät pesästä, lennän minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä