Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapää on jäänyt kammottavan näköiseksi synnytyksen jäljiltä

Vierailija
15.10.2016 |

En olekaan tässä kohta kolmeen vuoteen harrastanut lainkaan seksiä ja alapääni kuvottaa aviomiestänikin, joten hän ei enää kykene seksiin kanssani, vaikka muuten olen hoikka, sopusuhtainen ja ihan ok kropaltani ja kasvoiltani. :( Tämä on todella nolo ja kiusallimen ongelma. Siis alapään ja peräaukon ympäryksen iho on jäänyt todella tummaksi, melkein mustaksi, eikä se ole vaalentunut tässä 2,5 vuoden aikana juuri lainkaan. Lisäksi episiotomiahaavan tikit aukesivat puoliksi, joten "sisuskalut" näkyvät hieman liikaa. Mitä hitsiä mä voi oikein tehdä? :'( t. Epätoivoinen

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeminen auttaa. Se myös, että nyt hilaat joka ikisen peilin mitä teiltä löytyy lähellesi, varsinkin ne isontavat peilit, ja laitat oikein hyvän valaistuksen kohdelampuilla. Jos teiltä löytyy, niin etsi vaikka joulukuusen kynttilätkin siihen. Sitten istut johonkin jakkaralle ja tuijotat alapäätäsi joka kulmasta. Pyydät myös miestäsi mukaan tuijottamaan ja arvostelemaan. Itket kurjuuttasi siinä sitten. Se auttaa.

*tirsk*

Vierailija
42/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Kurja juttu; parempia fiiliksiä toivottaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos alapääsi näyttää tummine värineen ihan hevosen alapäältä niin luuletko etät miehesi siitä voi kiihottua? kun on olemassa pinkkejä pimppejäkin..

Vierailija
44/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun värkki on kuin predatorin naamataulu.

Vierailija
45/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole koskaan kuullut noin idiootista äijästä!!! Itsellä 2 lasta ja alapää ihan samanlainen kuin ennen lapsia, mutta ei ole koskaan ollutkaan kaunis. Ystävillä alapäät muuttuneet suuntaan jos toiseen lasten myötä. On isoa aukkoa, ommeltu miten sattuu jne. Mutta yhdenkään mies ei ole KOSKAAN valittanut sen ulkonäöstä eikä löysyydestä. Sun miehellä on tosi pahasti päässä vikaa ellei mies ole joku 16v. Uskomatonta! Jätä tuollainen paskakasa ja etsi itsellesi oikea mies eikä mikään keskenkasvuinen munaton luuseri. Hoitotyössä olen nähnyt jos minkälaisia pimppejä ja kikkeleitä. Ja kaikki ovat erilaisia. Ei helvetti, jos kaikki olisivat samannäköisiä. Kyllä olis tylsä maailma. Ja en ole ikinä kuullut, että pimpin värillä olisi merkitystä...

Vierailija
46/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole koskaan kuullut noin idiootista äijästä!!! Itsellä 2 lasta ja alapää ihan samanlainen kuin ennen lapsia, mutta ei ole koskaan ollutkaan kaunis. Ystävillä alapäät muuttuneet suuntaan jos toiseen lasten myötä. On isoa aukkoa, ommeltu miten sattuu jne. Mutta yhdenkään mies ei ole KOSKAAN valittanut sen ulkonäöstä eikä löysyydestä. Sun miehellä on tosi pahasti päässä vikaa ellei mies ole joku 16v. Uskomatonta! Jätä tuollainen paskakasa ja etsi itsellesi oikea mies eikä mikään keskenkasvuinen munaton luuseri. Hoitotyössä olen nähnyt jos minkälaisia pimppejä ja kikkeleitä. Ja kaikki ovat erilaisia. Ei helvetti, jos kaikki olisivat samannäköisiä. Kyllä olis tylsä maailma. Ja en ole ikinä kuullut, että pimpin värillä olisi merkitystä...

Jos aukko jää isoksi siitä edestä niin kyllä se löysäksi se tavara muuttuu valitettavasti. Kitka häviää.

Vierailija
47/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miten niin 0/5? Tämä ei ole provo. Lisäksi omen eroamassa miehestäni, joten sitä suuremmalla syyllä harmittaa tämä juttu, sillä en voisi tavata enää ketään miestä, sillä häpeän rumaa alapäätäni todellakin aivan liikaa, jotta uskaltautuisin enää parisuhteeseen ikinä, ennenkuin epäkohdat olisi korjattu. Varmasti muutkin miehet pitäisivät alapäätäni yhtä kuvottavana kuin mieheni ja minä itsekin, joten seksi olisi täysin mahdoton ajatus. T. Ap

Alat nunnaksi? :D Tai alat ottamaan alapäästäsi rumia kuvia ja luennoit minkälainen alapää voi olla rumimmillaan synnyttäneellä naisella. Teet bisnestä sillä, jopa isot rahat! Menet Amerikkaan luennoimaan ja kertomaan kurjuudestasi, bloggaat siitä ja esiinnyt erilaisissa ohjelmissa?

Tiedän, että kommenttisi on varmaan muille hauska, mutta mua se melkein itkettää. Siis en tule harrastamaan enää ikinä elämässäni seksiä ilman leikkausta ja muita operaatioita ja olen suhteellisen "nuori" vielä. T. Ap

Höpsis. Etsit vaan kunnollisen miehen tuon vinkujan tilalle niin seksielämäkin piristyy.

Vierailija
48/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi myös kauhean näköiseksi toisen synnytyksen jälkeen. En tiedä, korjattiinko repeämät huonosti vai pettikö korjaus (ekassa yhdynnässä synnytyksen jälkeen tuntui ikäänkuin repeämistä), mutta suuaukko on poissa ja sisältä näkyy epämääräinen irtonainen suikale. Miestä tosin ei ulkonäkö haittaa, mutta ite on vaikea nauttia seksistä, kun aikaisemmin se suuaukko oli tärkeässä osassa.

Valitin joskus ehkäisyneuvolassa, niin asenne oli, että sellaista se vaan nyt joskus on synnyttäneillä naisilla. Just.

Ai, millä lailla? :DD

Laittoiko just se suuaukko kortsun aina miehes heppiin ja nyt et voi elää ilman sitä, vai? ;D

En ole tuo jolle kysymyksen esitit, mutta minullakin suuaukko oli merkittävässä osassa seksiä. Siinä oli paras tunto. Ja nyt se on poissa ja se harmittaa aina vaan.

Vierailija
49/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aukko jää isoksi siitä edestä niin kyllä se löysäksi se tavara muuttuu valitettavasti. Kitka häviää.

Kyllä näin on. Täälläkin iso suuaukko ja löysä on kuin mikäkin ämpäri.

Vierailija
50/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, mutta ei miehen siitä kuulu naiselleen ilmoittaa! Kyllä lapsen syntymän jälkeen pitäisi olla muutakin ajateltavaa.

Vierailija
51/51 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäästä tuli kourallinen kammottavaa kökköä!