Alapää on jäänyt kammottavan näköiseksi synnytyksen jäljiltä
En olekaan tässä kohta kolmeen vuoteen harrastanut lainkaan seksiä ja alapääni kuvottaa aviomiestänikin, joten hän ei enää kykene seksiin kanssani, vaikka muuten olen hoikka, sopusuhtainen ja ihan ok kropaltani ja kasvoiltani. :( Tämä on todella nolo ja kiusallimen ongelma. Siis alapään ja peräaukon ympäryksen iho on jäänyt todella tummaksi, melkein mustaksi, eikä se ole vaalentunut tässä 2,5 vuoden aikana juuri lainkaan. Lisäksi episiotomiahaavan tikit aukesivat puoliksi, joten "sisuskalut" näkyvät hieman liikaa. Mitä hitsiä mä voi oikein tehdä? :'( t. Epätoivoinen
Kommentit (51)
Sinänsä häpyhuulet iho muuten on ihan ok, mutta se "aukko" on aivan hirveän näköinen, kun sieltä näkyy emättimen sisäpinta ja kudokset sekä ihon väri on todella tumma (olen muuten vaaleaihoinen ja se ihon väri on kuin tummaihoisen iho "sieltä". Vastenmielistä ja kiusallista. :( Aloin tässä jo harkita niitä ihon vaalennusvoiteita, mutta ovatko nekään turvallisia? Lisäksi tarvitsisin varmaankin jonkun leikkauksen.
Onko toi sun aviomiehen mielipide?
Täällä sama juttu, vuosi sitten viimeksi seksiä. Muuten kroppa okka, alapää niin ruma NIIN ruma että voi morjens.
Korjausleikkaus on toivomme. Itse menossa ehdottomasti.
Kerro miehelle, että penis ei näe yhtään mitään. Miehen ei siis tarvitse tunkea nenäänsä vaginaasi ja samalla silmäillä alapääsi outoutta.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Miten niin 0/5? Tämä ei ole provo. Lisäksi omen eroamassa miehestäni, joten sitä suuremmalla syyllä harmittaa tämä juttu, sillä en voisi tavata enää ketään miestä, sillä häpeän rumaa alapäätäni todellakin aivan liikaa, jotta uskaltautuisin enää parisuhteeseen ikinä, ennenkuin epäkohdat olisi korjattu. Varmasti muutkin miehet pitäisivät alapäätäni yhtä kuvottavana kuin mieheni ja minä itsekin, joten seksi olisi täysin mahdoton ajatus. T. Ap
Kyllä leikkaukseen ja alapään valkaisuun. Älä rupea itse vaalentamaan vaan jätä homma amattilaisille.
No miksi herranjumala et ole mennyt leikkaukseen???
Ja mitä helvettiä sen värin on väliä? Miksi te sinne sun alapäähän kyyläätte? Ei minä ja mies katsota koskaan mun alapäähän ja seksielämä on erittäin hyvää. Ihan käsikopelolla mennään.
Itkeminen auttaa. Se myös, että nyt hilaat joka ikisen peilin mitä teiltä löytyy lähellesi, varsinkin ne isontavat peilit, ja laitat oikein hyvän valaistuksen kohdelampuilla. Jos teiltä löytyy, niin etsi vaikka joulukuusen kynttilätkin siihen. Sitten istut johonkin jakkaralle ja tuijotat alapäätäsi joka kulmasta. Pyydät myös miestäsi mukaan tuijottamaan ja arvostelemaan. Itket kurjuuttasi siinä sitten. Se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi sun aviomiehen mielipide?
Täällä sama juttu, vuosi sitten viimeksi seksiä. Muuten kroppa okka, alapää niin ruma NIIN ruma että voi morjens.
Korjausleikkaus on toivomme. Itse menossa ehdottomasti.
No siis mun aviomies yökkäilee jo raskausarvillekin, mutta alapääni on se viimeinen niitti sille, että seksi ei vain enää ole fyysisesti mahdollista, sillä hän kokee alapääni sen verran pahana turn-offina. :( Täytyy tutkia, mitä kautta saisi kohtuuhintaisen korjausleikkauksen. t. Ap
Yritä keskittyä lapseesi ja jätä oman alapään tiirailu vähemmälle niin saattaa helpottaa
Vierailija kirjoitti:
No miksi herranjumala et ole mennyt leikkaukseen???
Ja mitä helvettiä sen värin on väliä? Miksi te sinne sun alapäähän kyyläätte? Ei minä ja mies katsota koskaan mun alapäähän ja seksielämä on erittäin hyvää. Ihan käsikopelolla mennään.
No siis jos ei aivan pilkkopimeässä seksiä harrasta, niin kyllähän sen alapään näkee ja siinä vaiheessa viimeistään miehellä lerpahtaa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Miten niin 0/5? Tämä ei ole provo. Lisäksi omen eroamassa miehestäni, joten sitä suuremmalla syyllä harmittaa tämä juttu, sillä en voisi tavata enää ketään miestä, sillä häpeän rumaa alapäätäni todellakin aivan liikaa, jotta uskaltautuisin enää parisuhteeseen ikinä, ennenkuin epäkohdat olisi korjattu. Varmasti muutkin miehet pitäisivät alapäätäni yhtä kuvottavana kuin mieheni ja minä itsekin, joten seksi olisi täysin mahdoton ajatus. T. Ap
Alat nunnaksi? :D Tai alat ottamaan alapäästäsi rumia kuvia ja luennoit minkälainen alapää voi olla rumimmillaan synnyttäneellä naisella. Teet bisnestä sillä, jopa isot rahat! Menet Amerikkaan luennoimaan ja kertomaan kurjuudestasi, bloggaat siitä ja esiinnyt erilaisissa ohjelmissa?
Vierailija kirjoitti:
Yritä keskittyä lapseesi ja jätä oman alapään tiirailu vähemmälle niin saattaa helpottaa
En mä sitä ole hirveästi tiiraillutkaan, mutta tarkistin pari kuukautta synnytyksen jälkeen niitä tikkejä sekä uudelleen hieman myöhemmin. Sen jälkeen meni useita kuukausia, ennen kuin tarkistin sitä paranemista. Mutta tänään tsekkasin tilanteen uudelleen. Oon siis noin 2,5 vuoden aikana tsekannut tilanteen ehkä nelisen-viitisen kertaa ja järkyttymyt joka kerta. Miehen kanssa silloin reilut pari vuotta sitten yritettiim seksiä pari kertaa, mutta ei onnistunut. Mies sanoi, ettei kykene enää seksiin kanssani. Ei se alapää ole parantunut ja tuo värin palautumattomuus on ihan mysteeri. T. Ap
Mulla jäi myös kauhean näköiseksi toisen synnytyksen jälkeen. En tiedä, korjattiinko repeämät huonosti vai pettikö korjaus (ekassa yhdynnässä synnytyksen jälkeen tuntui ikäänkuin repeämistä), mutta suuaukko on poissa ja sisältä näkyy epämääräinen irtonainen suikale. Miestä tosin ei ulkonäkö haittaa, mutta ite on vaikea nauttia seksistä, kun aikaisemmin se suuaukko oli tärkeässä osassa.
Valitin joskus ehkäisyneuvolassa, niin asenne oli, että sellaista se vaan nyt joskus on synnyttäneillä naisilla. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Alat nunnaksi? :D Tai alat ottamaan alapäästäsi rumia kuvia ja luennoit minkälainen alapää voi olla rumimmillaan synnyttäneellä naisella. Teet bisnestä sillä, jopa isot rahat! Menet Amerikkaan luennoimaan ja kertomaan kurjuudestasi, bloggaat siitä ja esiinnyt erilaisissa ohjelmissa?
Tiedän, että kommenttisi on varmaan muille hauska, mutta mua se melkein itkettää. Siis en tule harrastamaan enää ikinä elämässäni seksiä ilman leikkausta ja muita operaatioita ja olen suhteellisen "nuori" vielä. T. Ap
Miksi sä valitat tuollaista kun seksissä AIVAN MUUT ASIAT ovat tärkeitä, kuin sun värkkisi rumuus? Säälittää miehesi mutta ei siksi, vaan koska sulla on arvot täysin pielessä!
Miks oot sen miehen kanssa enää? Väittääkö muuten rakastavansa? Luulisi, että nainen ja lapsensa äiti kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi myös kauhean näköiseksi toisen synnytyksen jälkeen. En tiedä, korjattiinko repeämät huonosti vai pettikö korjaus (ekassa yhdynnässä synnytyksen jälkeen tuntui ikäänkuin repeämistä), mutta suuaukko on poissa ja sisältä näkyy epämääräinen irtonainen suikale. Miestä tosin ei ulkonäkö haittaa, mutta ite on vaikea nauttia seksistä, kun aikaisemmin se suuaukko oli tärkeässä osassa.
Valitin joskus ehkäisyneuvolassa, niin asenne oli, että sellaista se vaan nyt joskus on synnyttäneillä naisilla. Just.
Ai, millä lailla? :DD
Laittoiko just se suuaukko kortsun aina miehes heppiin ja nyt et voi elää ilman sitä, vai? ;D
0/5