Kaikki parhaat miehet on varattuja
Ihastun sina varattuihin, alkaa jo kyllästyttää! Onko muilla samanlaisia havaintoja?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, jopa te nelosen naisetkin tavoittelette vain niitä 10+ alfamiehiä. Älkää itkekö sinkkuuttanne ja syntyvyyden laskua. Kusette omiin muroihinne. MGTOW, ja vitun komea.
Ongelmana on että korkeatasoiset miehet kelpuuttuvat itsensä tasoisia ja jopa omaa tasoaan huonompia naisia (minkä vuoksi hyvät miehet ovat usein varattuja) kun taas mitä alempitasoinen mies on sitä hanakammin tämä lähestyy vain selvästi itseään tasokkaampia naisia. Nelosen miehelle ei kelpaa nelosen nainen vaan mies haluaa vähintään kutosen naisen ja samalla 1-3 tasoiset miehet jahtaavat nelosen naista.
Ei. Vaan varatut miehet ovat itsevarmoja. Naiset tykkää itsevarmoista miehistä. Tämän takia varatut miehet vaikuttavat "parhailta". Voi jestas sitä huomiota mitä itsekin sain kun olin varattu. Sinkuksi jäätyäni tuntui että 9/10 alfamiehestä tulikin 2/10 ruma beta.
Eli ap oot 26 v jalapseton (= tiukka pillu). Voin tulla paneen sua vaikka heti! Oon vapaa ja paras. Laita yhteystietojas.
"Ihastun sina varattuihin, alkaa jo kyllästyttää! Onko muilla samanlaisia havaintoja?" - Kyllä. - Jostain kumman syystä silloin kun olen ollut parisuhteessa, niin useampikin nainen -ja jotkut miehetkin- ovat osoittaneet kiinnostustaan minua kohtaan enempi, kuin nyt kun olen sinkku. - Onneksi toki myös nyt. Mutta miksi? - Onko tämä havaintoni sitten vahvistus sille klassisselle pöljyydellle, jossa uskotaan, että naiset hakevat ja unelmoivat kokeneesta kumppanista ja vastaavasti miehet haaveksivat ja unelmoivat kokemattomista ja ensi-kertalisista... - Vai mitä tästä kokemuksestani uskaltaisi aatella?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan varatut miehet ovat itsevarmoja. Naiset tykkää itsevarmoista miehistä. Tämän takia varatut miehet vaikuttavat "parhailta". Voi jestas sitä huomiota mitä itsekin sain kun olin varattu. Sinkuksi jäätyäni tuntui että 9/10 alfamiehestä tulikin 2/10 ruma beta.
Se on nimenomaan näin.
Varmaan suurelta osin totta. Olen sinkkumies ja olen kaukana "parhaasta". Ihan tavallinen, ehkä jopa tavallinen miinus. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan varatut miehet ovat varakkaita. Naiset tykkää varakkaista miehistä. Tämän takia varakkaat miehet vaikuttavat "parhailta". Voi jestas sitä huomiota mitä itsekin sain kun olin varakas. Velkaannuttuani huomasi että 9/10 varakkaasta miehestä tulikin 2/10 ruma beta.
Suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap oot 26 v jalapseton (= tiukka pillu). Voin tulla paneen sua vaikka heti! Oon vapaa ja paras. Laita yhteystietojas.
Varmista sitten, että sulla on tarpeeksi rahaa ostaa tämä topikin avannut "helmi".
Oon aina halunnu tietää mitä nää parhaat miehet tarkoittaa? Mä en ainakaan keskiverto seurustelevalle Suomijannulle ole yleensä mistään kateellinen. Aika persoonatonta ja väritöntä kansaa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitäkin vapautuu koko ajan. Ovat vain noin päivän sinkkuina kunnes moni nainen yrittää napata itselleen. Pitää olla nopea ja taitava.
No eivät ole päivääkään vaan uusi vaihtuu lennossa. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina halunnu tietää mitä nää parhaat miehet tarkoittaa?
Käytännössä se tarkoittaa tulotasoa, varakkuutta, koulutusta ja nykyistä tai mahdollista tulevaa omaisuuden määrää, vaikka palstan ahneet ja tekopyhät akat eivät tätä kehtaa suoraan myöntää.
Kumpi on tärkeämpää, koulutus vai varakkuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sama havainto ja todella ahdistavaa tietää, että ne parhaimmat miehet on viety tässä iässä jo.
Hmm.. Saanko kysyä missä iässä?
Olen 26. Ja joo, tiedän että parhaat vuoteni menivät jo, mutta minkäs teet kun olin aiemmin niin ujo.
Olet todella myöhässä, synnytin alfalleni esikoisen jo tuossa iässä. Vinkujille tiedoksi, tutkinnot ja vakipaikat oli silloin jo molemmilla.
Nämä tilanteet on siis olleet sellaisia, että olen tutustunut työn, opiskelun tai harrastusten parissa mieheen, on ollut hauskaa hänen seurassaan, mies on mukava, hänellä on samanlaiset arvot, on fiksu ja samanhenkinen kuin minä. Hänen seurassaan on kivaa olla ja juttua löytyy helposti. On kunnioittava ja yleensäkin tosi hyvä tyyppi. Niin kaikki tällaiset on aina paljastuneet varatuiksi.
Tulotasoa en siis edes tiedä, kun täällä sitä taas epäiltiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on tärkeämpää, koulutus vai varakkuus?
Varakkuus tietenkin. Ei miehen koulutus naiselle mitään merkkaa, jos se ei näy tuloissa ja varakkuudessa. Eli tarpeeksi pitää tienata, mutta se ei yksikään vielä riitä, vaan tuloista pitää osata varata tarpeekis iso siivu naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tulotasoa en siis edes tiedä, kun täällä sitä taas epäiltiin.
Ap
Vaadit kuitenkin ahneuksissasi, että mies käy töissä tienaamassa tai vähintään hakee töitä, että sulle kelpaa. Eli kritiikki sun ahneudesta ja pinnallisuudesta on täysin oikeutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina halunnu tietää mitä nää parhaat miehet tarkoittaa?
Käytännössä se tarkoittaa tulotasoa, varakkuutta, koulutusta ja nykyistä tai mahdollista tulevaa omaisuuden määrää, vaikka palstan ahneet ja tekopyhät akat eivät tätä kehtaa suoraan myöntää.
Pitääkö tulotaso ja varakkuus näkyä ulospain? Ihan kohtuudella ollut vientiä nuorempana, mutta nyt kolmekymppisenä vienti vähentynyt. Varakkuutta ja tulotasoa kyllä löytyy, mutta sitä ei minusta päällepäin uskoisi(asunto,auto jne.). Paranisiko vienti hienommilla puitteilla?
"No eivät ole päivääkään vaan uusi vaihtuu lennossa. Nähty on." -
En usko, että näin käy jokaiselle "parhaalle miehelle". - Tai jos ajattelen omalta kohdaltani, että jos tutustuisin täydelliseltä kumppanilta vaikuttavaan -minun tapauksesessani- naiseen, niin minulle saattaisi tulla kiire painaa jarrua suhteemme jatkolle, jos saisin tietää tai kuulla, että hän on juuri eronnut tai kenties vielä eroamassa e. esimerkiksi avioeropäätöstä ei olisi virallisesti vielä vahvistettu.
Miksi näin, kysynee joku? - Koska -sanokaa vain vellihousuksi- otaksuisin liian herkästi päätyväni naiselle vain mahdollisesti laastariksi. Ei suhteemme tietysti tarvitsisi päättyä kokonaan, mutta etenisin sen kanssa hieman varovaisemmin askelin.
- Niin ja sanottakoon vielä, että minusta on jollain lailla kunnioitettavaa - sekä entistä kumppania kohtaan että itseä kohtaan, jos malttaa "herken" ja antaa pölyn laskeutua ennen seuraavaan suhteeseen "virallisesti" ryhtymistä. - Mutta toki nämä asiat on hankalia, kun mistä sitä tietää, milloin on oikea hetki tai mahdollisuus ylipäätään löytää tai kohdata "Se Oikeaa" elämänkumppani itselle? - Ja missä se olisi edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä miten määritellään hyvä/paras mies.
Jos hyvä saalis on sellainen joka on aidosti kiltti ja mukava, työssäkäyvä, ihan hauska ja ainakin sen verran itsestään huolta pitävä, ettei juopottele eikä syö itseään todella ylipainoiseksi, niin kyllä niitä hyviä sinkkumiehiä löytyy paljonkin, mutta jos noilla kriteereillä ei olla vielä lähelläkään hyvää saalista, vaan vaaditaan vielä ainakin lihaksia, pituutta, komeutta ja miehekkyyttä, niin sitten niitä hyviä saaliita ei kieltämättä paljon ole vapaana.
Alle 50v. miehille pitäis kuntosalitreeni säätää lailla pakottavaksi, jottei tarviis katella ryhdittömiä luukasoja tai hylkeen ulkomuodon omaavia. Näillähän ei varsinaista ylipaino-ongelmaa ole. Hyvien miesten valikoima laajenisi todella huomattavasti.
Niin eli ja jos kys. aiempi kommentoija halusi määritellä oikeaoppisesti yleisesti hyvän miehen, olisi pinnallisten kriteerien sijaan olla tullut ottaa esille myös tärkeimpiä seikkoja parisuhteessa. Kuten se henkinen yhteensopivuus.
Mutta hei, av:lla nyt junnataan näissä kilttipitkärikas-litannioissa eikä kyetä miettimään aidosti hyviä parisuhteita ja sitä faktaa, että todennäköisimmin parhaat, eli sitoutumaan kykenevät JA haluavat aikuiset ihmiset ovat suuremmalla todennäköisyydellä varattuja kuin sinkkuja. Siksi sanonta, että parhaimmat ovat varattuja pitää paikkansa. Sama pätee toki naisiinkin.