Kaikki parhaat miehet on varattuja
Ihastun sina varattuihin, alkaa jo kyllästyttää! Onko muilla samanlaisia havaintoja?
Kommentit (45)
Ei ole. Paljon hyviä miehiä on vapaana. Kaikki eivät tosin näytä miesmalleilta tai harrasta parisuhdeväkivaltaa.
Mun äijäni on varattu. Mutta voisin luovuttaa sen sulle. Se on kyllä aika vanha.
On sama havainto ja todella ahdistavaa tietää, että ne parhaimmat miehet on viety tässä iässä jo.
Mun ehti olla eronsa jälkeen melkein kaksi vuotta, mutta onneksi ne muutamat naiset joita deittaili sinä aikana eivät ymmärtäneet hyvän päälle joten minä sain maailman parhaan miehen ❤️
Riippuu siitä miten määritellään hyvä/paras mies.
Jos hyvä saalis on sellainen joka on aidosti kiltti ja mukava, työssäkäyvä, ihan hauska ja ainakin sen verran itsestään huolta pitävä, ettei juopottele eikä syö itseään todella ylipainoiseksi, niin kyllä niitä hyviä sinkkumiehiä löytyy paljonkin, mutta jos noilla kriteereillä ei olla vielä lähelläkään hyvää saalista, vaan vaaditaan vielä ainakin lihaksia, pituutta, komeutta ja miehekkyyttä, niin sitten niitä hyviä saaliita ei kieltämättä paljon ole vapaana.
Siksi kannattaa iskeä jo nuorena eikä odotella keski-ikään
No eikä ole. Ei kaikki "parhaat miehet" ole saaneet täydellisiä naisia osakseen. Eroja tulee heillekin.
Pakkohan sen on näin olla kun täällä niin sanotaan.
Olen vapaa ja olen paras. Minua on vain vaikea saada.
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvä saalis on sellainen joka on aidosti kiltti ja mukava, työssäkäyvä, ihan hauska ja ainakin sen verran itsestään huolta pitävä, ettei juopottele eikä syö itseään todella ylipainoiseksi, niin kyllä niitä hyviä sinkkumiehiä löytyy paljonkin, mutta jos noilla kriteereillä ei olla vielä lähelläkään hyvää saalista, vaan vaaditaan vielä ainakin lihaksia, pituutta, komeutta ja miehekkyyttä, niin sitten niitä hyviä saaliita ei kieltämättä paljon ole vapaana.
Sinulla on erittäin pinnallinen ajatusmaailma. Esimerkiksi yhteiset arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat ovat tärkeimpiä asioita kumppaninvalinnassa, mutta sinä olet typistänyt henkiset ominaisuudet kahteen "aidosti kiltti ja mukava" -persoonalässytykseen, joka ei kerro mitään siitä millaista elämää mies haluaa elää.
No menepäs kadulla vaikka pariksi tunniksi katselemaan. Ihanko totta kaikki parhaat miehet on varattuja? Kyllä siellä kaikenlaisia tapauksia kulkee nainen käsipuolessa.
Itse sinkkuunnuin joku aika sitten, ja sanonpahan vaan, AINA TULEE JOKU ;). Epätoivo ajaa kenet tahansa pois. Ei mulla muuta!
Opiskellessa kannattaa kumppani löytää. Päälle 30-vuotiaana paljon vaikeampaa löytää hyvää. Varsinkin jos haluaa lapsettoman.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
On sama havainto ja todella ahdistavaa tietää, että ne parhaimmat miehet on viety tässä iässä jo.
Hmm.. Saanko kysyä missä iässä?
"Kaikki varakkaat miehet on varattuja"
Käytännösä tällä siis tarkoitetaan tätä.
Kaikki, jopa te nelosen naisetkin tavoittelette vain niitä 10+ alfamiehiä. Älkää itkekö sinkkuuttanne ja syntyvyyden laskua. Kusette omiin muroihinne. MGTOW, ja vitun komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Saanko kysyä missä iässä?
Olen 26. Ja joo, tiedän että parhaat vuoteni menivät jo, mutta minkäs teet kun olin aiemmin niin ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on erittäin pinnallinen ajatusmaailma. Esimerkiksi yhteiset arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat ovat tärkeimpiä asioita kumppaninvalinnassa, mutta sinä olet typistänyt henkiset ominaisuudet kahteen "aidosti kiltti ja mukava" -persoonalässytykseen, joka ei kerro mitään siitä millaista elämää mies haluaa elää.
Tuossa puhuttiin selvästi siitä millainen on hyvä mies yleisesti ottaen, yhteiset arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat ovat yksilöllisiä mieltymyksiä joita tietenkin tulee edellyttää kumppanilta mutta ne eivät kerro mitään miehen yleisestä tasokkuudesta koska naiset ovat ensisijaisesti yksilöitä -toisen naisen prinssi on toisen naisen sammakko.
-eri
Kyllä niitäkin vapautuu koko ajan. Ovat vain noin päivän sinkkuina kunnes moni nainen yrittää napata itselleen. Pitää olla nopea ja taitava.