Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisille naisille flirttaillaan?

Vierailija
15.10.2016 |

Te naiset joille flirttaillaan tai miehet miten valitsette flirttailun kohteen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille, hoikille ja nuorille naisille flirttaillaan.

Vierailija
2/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko vain että kauniille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nos olen kaunis nuori ja hoikka eikä mulle juurikaan flirttailla. Mutta eräälle kaverilleni joka kans on nuori ja hoikka saa paljon iskuyrityksiä.

Vierailija
4/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen itseäni että millaisille miehille flirttaan niin en ikinä ainakaan sellaisille, jotka oikeasti olisivat makuuni. Toisaalta en superkomeillekaan koska heihin nähden koen alemmuudentuntoa. Niinpä flirttikumppaneiksi jäävät minua (reippaasti) vanhemmat mieshenkilöt, jotka itsekin ovat "pilke silmäkulmassa" liikkeellä eli eivät turhan tiukkapipojen oloisia. 

Joskus kauan sitten työskentelin erikoisliikkeessä myyjänä ja silloin ainakin jätin aina sellaisille kadunmiehille hyvän mielen ;)

Vierailija
5/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Vaikka mulle. Olen 45 v, ikäsekseni ihan hyvännäköinen mutta ulkonäkö ei ole se pääjuttu. Vaan se että olen rento ja sosiaalinen, hymyilen ja otan kontaktia ihmisiin sukupuolesta riippumatta. Ja musta näkee etten vaivaannu flirtistä ENKÄ ota sitä tosissani. Kukaan täyspäinen ei flirttaa sellaisen ihmisen kanssa joka ryhtyy heti suunnittelemaan häitä...

Vierailija
6/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle naiselle, jolla on miellyttävä ulkomuoto, huulilla hymyä ja pilkettä silmäkulmassa. Positiivinen asenne ja vastaanottavainen flirttailulle. Leikkimielisyyttä peliin. Takakireät tiukkapipot tuskin viitsivät vaivautua.

- N44

Vierailija
7/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisille jotka osaa ottaa sen vastaan aikuisten leikkinä mitä se on, eikä suutu, pelästy tai nolaa nauramalla "luuletko että sulla on mahdollisuuksia muhun? uskomatonta siis toi yritti mua!"

Vierailija
8/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon tällanen perussöpö ja normaalipainoinen, en tod mikään uberbeibe (ennen olin beibembi ja elämä oli jo raskasta). Korkeahko viettitaso, minkä miehet tuntuu aistivan, vaikka olen ollut yli vuosikymmenen täysin yksiavoisessa suhteessa enkä varmasti anna toivoa muusta. Ja perusiloinen olen kyllä, en ota itteäni tai muutakaan turhan vakavasti. Sanoisin että oleellisinta on lähestyttävyys, ei flirttiä synny pelko perseessä.

Vierailija
9/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse keski-ikäisenä saan flirttailua usein, valitettavasti näiltä tulijoilta. Olen normipainoinen, keskipitkät vaaleat hiukset, pukeudun klassisesti. Mieluummin kokisin flirttailua suomalaisilta miehiltä, mutta heitä ei kiinnosta 40-nainen. Nämä turvikset ilmeisesti kuvittelevat saavansa oleskeluluvan yrittäessään iskeä 40-vuotiasta suomalaisnaista. Sorry, mutta väärä kohde.

Vierailija
10/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille. Varmaan helpon oloisille enemmän.

Vierailija
11/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teille flirttaillaan? Mistä tiedätte että on flirttiä?

Vierailija
12/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teille flirttaillaan? Mistä tiedätte että on flirttiä?

Mä lyön suoraan terskan tiskiin ja kysyn ''miten on, otatko imut vai laitetaanko suoraan suoleen?''

Kyllä siinä vähän yksinkertaisempikin ymmärtää mikä on homman nimi.

Vierailija
13/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen xl kokoinen (tiimalasimalli), mutta iloinen, kiltti, leikkisä ja käytän paljon naisellisia vaatteita. Hiukset ulottuvat puoleen selkään. En ole mikään perinteinen kaunotar, mutta persoonallisen näköinen. Olen lisäksi 37-vuotias ja välillä luullaan nuoremmaksi. Minulle flirttaillaan, hymyillään ja jutellaan. Ja kun kävelen koroillani miehet katsovat perääni. Luulen, että koska minulla on elämäniloinen asenne, se houkuttelee jollain lailla. Eli ei tarvitse olla laiha tai missi. 😊

Vierailija
14/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle flirttaillaan aika paljon vaikka olenkin jo nelikymppinen nainen. Vastaan samalla mitalla takaisin ja flirttailen itsekin. Miehet ovat ehkä 40-55 vuotiaita tavallisia kotimaisia miehiä, sormustilanteita en ole tarkkaillut, vain pilke silmäkulmassa riittää. Itse olen ihan tavallinen hymyilevä, itsestäni huolehtiva ja rento nainen. Pidän ihmisistä ja pärjään erilaisissa tilanteissa hyvin.

Vierailija
15/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille jotka flirttailee ja näyttää helposti lähestyttäviltä. Mua miehet tuijottaa useinkin mutta en laske sitä flirtiksi.

16/16 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, normaalipainon ylärajalla keikkuvalle kahden lapsen naimisissa olevalle äidille. Olen ystävällinen, tunnollinen ja helposti lähestyttävä, iloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme