Olen käynyt kaksi vuotta säännölisesti salilla - ja takapuoleni on edelleen löysä ja roikkuva!
Massaa siinä on ehkä hieman enemmän, ei siis ole enää niin lattana, mutta ihan löysä ja roikkuva ennemmin kuin kiinteä ja pyöreä se edelleen on.
Mitäköhän teen väärin, vai enkö vain voi kumota paskojen geenien ja ikääntymisen vaikutuksia millään? Paitsi implanteilla, mutta niitä en edes harkitse.
Persettä olen treenannut kahdesti viikossa.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku jollain perseellä oikeasti olisi vitunkasn väliä. Ämmät ja first world problems 😂 Noloa 😂😂
Etkö koskaan ole kehunut tai haukkunut kenenkään persettä? Edes mielessäsi? Ap
No ööö, en? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla balettia, se yksi parhaista lajeista pakaroiden muokkaukseen.
Just. Ei kiitos. Olen kömpelö ja mulla on huono tasapaino. En myöskään halua olla yhtä laiha kuin balettitanssijat. Ja urpoltahan se näyttää, jos kroppa ei ole tanssijan. Ap
Heh.
Ei susta ammattilaista olla tekemässään vaan niitä liikkeitä suositeltiin, mitä baletissa tehdään. Sitähän sä kysyit.
Ethän sä nytkään ole fitness-kunkku etkä penkkipunnerruksen maailmanmestari vaikka käytiin salissa ja teet niitä samoja liikkeitä. Ja silti perse roikkuu.
Pyydä joku katsomaan sun tekniikka. Tiedätkö sä missä niiden liikkeiden pitäisi tuntua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku jollain perseellä oikeasti olisi vitunkasn väliä. Ämmät ja first world problems 😂 Noloa 😂😂
Etkö koskaan ole kehunut tai haukkunut kenenkään persettä? Edes mielessäsi? Ap
No ööö, en? 😂😂
Vaikee uskoo. Mä kyllä oon.
Sä joko treenaat väärin eli esim et tee tarpeeksi raskaalla kuormalla. Pakara on todella vahva lihas eikä oma paino vielä ole paljoakaan sille monessa treenissä. Tai sitten se ei aktivoidu ja sillon pitää tietysti saada se ensin toimimaan. Muuten treenin tekee aina väärät lihakset. Aktivointi tehdään treenaamalla usein pienillä painoilla. Esim omalla painolla 3*päivässä. youtubesta löytyy paljon neuvoja haulla glute activation.
Missä olen sanonut treenaavani omalla painolla? Ihan kunnon painoilla treenaan salilla! Mutta tekniikoissa on varmasti hiomista.
Läskiperse en muuten todellakaan ole.
Joten haista sinä joka siksi minua kutsuit emätintulehduksellinen vittu.
Ap
Mutta onhan se nyt ihan kohtuuttoman vaativaa keskittyä kolme kertaa päivässä joka päivä pakaran aktivointiin! Vähemmästäkin puhkeaa joku neuroosi. Niinkö muka kaikki hyväpyllyiset tekevät?! Ap
Naiset olisivat onnellisempia, jos he muokkaisivat yhteiskuntaa eivätkä omaa persettään.
-Rosa Meriläinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset olisivat onnellisempia, jos he muokkaisivat yhteiskuntaa eivätkä omaa persettään.
-Rosa Meriläinen.
On muuten lihonut aika tavalla. Saakohan edelleen seksiä?
Pitäisikö näiden treeniketjujen aloittajan mielenterveyden tilasta oikeasti vähän huolestua. Ajatukset pyörii mahan, perseen, salin ja treenin ympärillä, vastauksista huokuu stressantuneen ihmisen äkkipikaisuus ja epäloogisuus. Ei sillä että ventovieraan (ja varsin tylyn oloisen) ihmisen mielenterveys mua niin kauheasti koskettaisi, mutta aloittaja ei vaikuta kauhean tasapainoiselta.
No se on tietysti Perseessäroikkujatonttu, joka vetää yöllä persettäsi alaspäin juuri sen verran, kun olet treenillä saanut sitä kohotettua.
Etkö ole kuullut niistä? Viritä sille loukku, niin alat heti nähdä tuloksia.
Ehdottaisin pilatesta kotona salitreenien välissä, mutta siinäkin on varmaan joku vika miksi ap ei halua kokeilla.
Mutta kyllä se tuntuu kun pitää jalkaa ilmassa ja tekee pientä nylkyttävää liikettä sillä parin minuutin ajan, youtubesta löytyy vaikka mitä :)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jättää sali lähes täysin hetkeksi ja vedä miinuskaloreilla ja pitkiä juoksulenkkejä, porrasjuoksuja yms. Kun olet saanut muutaman kilon pudotettua, niin sitten plussalle ja salille kyykkäämään kovilla painoilla tiukkoja 8-10 toiston sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin pilatesta kotona salitreenien välissä, mutta siinäkin on varmaan joku vika miksi ap ei halua kokeilla.
Mutta kyllä se tuntuu kun pitää jalkaa ilmassa ja tekee pientä nylkyttävää liikettä sillä parin minuutin ajan, youtubesta löytyy vaikka mitä :)
On sitä pakko alkaa jotain tehdä kotonakin, vaikka ajatuskin tuntuu todella stressaavalta. Mitta se on nyt nähty, ettei kaksi rankkaakaan treeniä riitä juuri siksi ettei pakara aktivoidu. Mutta koska? Illalla kun lapsi nukkuu? Entä se putkirullaus ja venyttely sitten? Sen jälkeen varmaan. Siinähän illat sitten menevätkin, voihan tuossa samalla varmaan telkkaria katsoa. Täytyy ryhdistäytyä ja lopettaa valitus. Ap
Jos sun muut kehon lihakset kehittyy kuitenki nin on kyse siitä ettei liikkeet kohdistu oikein. Jos lihakset ei kasva missään treenaat liian vähän. Mut kyl kolme kertaa viikossa riittää tuloksiin. Mulla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun muut kehon lihakset kehittyy kuitenki nin on kyse siitä ettei liikkeet kohdistu oikein. Jos lihakset ei kasva missään treenaat liian vähän. Mut kyl kolme kertaa viikossa riittää tuloksiin. Mulla ainakin.
Eli jos saisin puristettua edes yhden kotitreenin lisää kahden salin lisäksi, sen pitäisi riittää? Ja sitten sitä pakaran aktivointia joka päivä edes vähän..? Enkä nyt sitä sano ettei perse olisi yhtään kehittynyt, on siinä enemmän massaa kuin täysin treenaamattomana oli, mutta edelleen se on todella selvästi löysin kohta kropassa. Siis Todella. Ap
Mihin naiset tarvitsevat sitä kiinteää ja pyöreää peppua? Elämässä on muitakin asioita kuin pepun pyöreys
Vierailija kirjoitti:
Mihin naiset tarvitsevat sitä kiinteää ja pyöreää peppua? Elämässä on muitakin asioita kuin pepun pyöreys
Hyvä kroppa => parempi itsetunto => parempi (seksi)elämä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jättää sali lähes täysin hetkeksi ja vedä miinuskaloreilla ja pitkiä juoksulenkkejä, porrasjuoksuja yms. Kun olet saanut muutaman kilon pudotettua, niin sitten plussalle ja salille kyykkäämään kovilla painoilla tiukkoja 8-10 toiston sarjoja.
No, vaihtoehtona ja todennäköisesti ainoana sellaisena on, että olet löysä läskiperse, kun mikään treeni ei siihen auta. Hyväksy se, koska ei se iän karttuessa ainakaan paremmaksi muutu. Samanlaisia löllyperseitä on maailma täynnä, että siinä mielessä et kiinnitä mitään huomiota.