Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt kaksi vuotta säännölisesti salilla - ja takapuoleni on edelleen löysä ja roikkuva!

Vierailija
15.10.2016 |

Massaa siinä on ehkä hieman enemmän, ei siis ole enää niin lattana, mutta ihan löysä ja roikkuva ennemmin kuin kiinteä ja pyöreä se edelleen on.

Mitäköhän teen väärin, vai enkö vain voi kumota paskojen geenien ja ikääntymisen vaikutuksia millään? Paitsi implanteilla, mutta niitä en edes harkitse.

Persettä olen treenannut kahdesti viikossa.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita löysät vaatteet niin ei läski löysä persees näy. Kulje sitte pää pystys. Voit tietysti laittaa vähän tekoperseen oman perseesi päälle ja tiukat pöksyt että ei valu alas. Tekoperseitä voi käyttää kun tekokynsiä tai peruukia tms.

Vierailija
42/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla balettia, se yksi parhaista lajeista pakaroiden muokkaukseen.

Balettiahan nyt ap:n kannattaa alkaa opettelemaan, kun ikääkin on jo reilusti yli balettitanssijoiden eläkeiän? Varmasti ihan hyvä laji jos olisi nuorempana aloittanut, mutta tuskin järkeä aloittaa enää tuossa iässä. Särkee vain itsensä, eikä keho kuitenkaan taivu lähellekään siihen mihin pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä ketjussa sua ahdisti mahasi läskisyys ja parin kilon painonnousu. Ei sun ongelmat siellä salilla ratkea, vaikka ehtisitkin käymään useammin. Ihan hyvältä sää näytät varmasti jo nyt, toivottavasti susta alkaisi tuntuakin hyvältä.

Vierailija
44/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon lantionnostoista kipeytyvään häpyluuhun. Oletko kokeillut tehdä liikkeen etureisimasiinassa? Näyttää urpolta, mutta se patukka on niin pehmustettu, ettei mirriin satu kuten tangolla tehtäessä (vaikka kuinka tunkisi mattoa ja pehmustetta väliin).

https://www.followfitgirls.com/wp-content/uploads/2015/12/hip_thrust_6-…

En ole, mahtaisiko toimia? En kauheasti käytä laitteita ikinä salilla, koska en osaa. Ap

Toimiihan tuo, kokeile ja yritä olla kuolematta häpeään. :D

Ei mua hävetä tuota kokeilla, epäilen vain etten osaa enkä saa siinäkään perseeseen tuntumaa. Mutta nykymaailmassahan mun pitäisi hävetä yli kaiken tätä persettä, koska naisen ulkonäössä näköjään vain ja ainoastaan perse merkitsee. Ap

Vierailija
45/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon lantionnostoista kipeytyvään häpyluuhun. Oletko kokeillut tehdä liikkeen etureisimasiinassa? Näyttää urpolta, mutta se patukka on niin pehmustettu, ettei mirriin satu kuten tangolla tehtäessä (vaikka kuinka tunkisi mattoa ja pehmustetta väliin).

En ole, mahtaisiko toimia? En kauheasti käytä laitteita ikinä salilla, koska en osaa. Ap

Ei mua hävetä tuota kokeilla, epäilen vain etten osaa enkä saa siinäkään perseeseen tuntumaa. Mutta nykymaailmassahan mun pitäisi hävetä yli kaiken tätä persettä, koska naisen ulkonäössä näköjään vain ja ainoastaan perse merkitsee. Ap

Lantionnostoa on hyvin hankala tehdä niin, ettei se tuntuisi persiissä, siinä missä esim. kyykky menee helposti kirjaimellisesti vain reisille. 

Rosa Meriläinen muuten hienosti sanoi, että "Naiset olisivat iloisempia, jos he muokkaisivat yhteiskuntaa eivätkä omaa persettään." :) 

Vierailija
46/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantionnostoa on hyvin hankala tehdä niin, ettei se tuntuisi persiissä, siinä missä esim. kyykky menee helposti kirjaimellisesti vain reisille. 

Rosa Meriläinen muuten hienosti sanoi, että "Naiset olisivat iloisempia, jos he muokkaisivat yhteiskuntaa eivätkä omaa persettään." :) 

No kyllä se liike perseessä tuntuukin, mutta ei näy.

Ehkä Rosa Meriläinen on saanut aina munaa kun haluaa, kun noin sanoo.

Ap

Vierailija
47/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen entinen lättäperse. Kahdessa vuodessa on tapahtunut omalla kohdallani mieletön muutos ja perse on kyllä, vaikka itse sanonkin, helvetin hyvä nykyään. Ikääkin on 40 etten enää mikään teini. Mulla on toiminut ihan perusliikkeet, kyykky, mave ja eristävinä hip thrust ja pakarapotkut. Mahan taas olen saanut litteäksi (uskoisin) lähinnä HIIT-treenillä ja ruokavaliolla. Sekään ei kovin helppoa koska ärtyvä suoli mutta sitkeällä kokeilulla oon löytänyt mulle sopivat sapuskat. Ikä ja paska geeniperintö voi hidastaa, mutta ei estä.

OLiko perse ennen myös roikkuva? Kuinka usein käyt salilla? Onko sulla perhettä ja/tai työtä jotka rajoittavat treenaamiseen käyttämääsi aikaa? Ap

Mulla on kaksi alle 10-vuotiasta lasta (jotka myös harrastavat) ja haastava työ, mutta mä aikataulutan arkeni minutin tarkkuudella. Mulle aiheuttaisi enemmän stressiä se, jos en pääsisi treenaamaan kuin se, että juoksen paikasta toiseen että ehdin tehdä kaiken. Mä käyn salilla 3 kertaa ja teen 2 aerobista viikossa.

Jep. No mun psyyke ei kestä jatkuvaa minuuttiaikataulua, siksi treenaan vain kaksi kertaa viikossa salia ja yksi aerobinen rankka treeni. Ehkä sitten tästä syystä ansaitsenkin olla löysäperse loppuikäni, etten jaksa ihan koko ajan vain suorittaa elämää. Ap

Sori, mutta 3 treenikertaa viikossa on tosi vähän, jos muuten olet tavallista ei-liikunnallista elämää elävä ei-liikunnallista työtä tekevä ihminen. Se ei riitä kuin juuri kunnon ylläpitoon, mutta kovin suurta parannusta ei etenkään huonoilla geeneilla kannata kroppaansa odottaa.

Kumma ajatus ylipäätään että jos on "hyvä syy" olla treenaamatta, niin silti joku universumin oikeudenmukaisuuden vartija sinulle silti hyvän pyllyn ojentaisi! Ei se kuule toimi niin. Voin vertailun vuoksi kertoa että mulla on hyvä pylly, ja sen eteen käyn salilla 4-5krt/vko ja päälle 4-5 tuntia pyöräilyä. Eli aikalailla tuplat tai enemmän sinuun verrattuna - ja mulla on luonnostaan jo aika hyvä pylly :D.

Vierailija
48/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teet lantionnostoja niin pidä paino kantapäillä. Saat silloin enemmän tuntumaa perseeseen. Lantionloitonnus laite  on kans hyvä takapuolen muokkaamiseen. Siinä pitää sit vaan muistaa treenata eikä lukea sitä lehteä. Penkille nousu, muista pitää paino kantapäillä ja polvi ulkokierrossa. Voin taata et polttaa just siellä missä pitääkin.

Takareidet vaikuttavat myös pepun muotoon. Treenaa ne kuntoon.

Vierailija
49/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen entinen lättäperse. Kahdessa vuodessa on tapahtunut omalla kohdallani mieletön muutos ja perse on kyllä, vaikka itse sanonkin, helvetin hyvä nykyään. Ikääkin on 40 etten enää mikään teini. Mulla on toiminut ihan perusliikkeet, kyykky, mave ja eristävinä hip thrust ja pakarapotkut. Mahan taas olen saanut litteäksi (uskoisin) lähinnä HIIT-treenillä ja ruokavaliolla. Sekään ei kovin helppoa koska ärtyvä suoli mutta sitkeällä kokeilulla oon löytänyt mulle sopivat sapuskat. Ikä ja paska geeniperintö voi hidastaa, mutta ei estä.

OLiko perse ennen myös roikkuva? Kuinka usein käyt salilla? Onko sulla perhettä ja/tai työtä jotka rajoittavat treenaamiseen käyttämääsi aikaa? Ap

Mulla on kaksi alle 10-vuotiasta lasta (jotka myös harrastavat) ja haastava työ, mutta mä aikataulutan arkeni minutin tarkkuudella. Mulle aiheuttaisi enemmän stressiä se, jos en pääsisi treenaamaan kuin se, että juoksen paikasta toiseen että ehdin tehdä kaiken. Mä käyn salilla 3 kertaa ja teen 2 aerobista viikossa.

Jep. No mun psyyke ei kestä jatkuvaa minuuttiaikataulua, siksi treenaan vain kaksi kertaa viikossa salia ja yksi aerobinen rankka treeni. Ehkä sitten tästä syystä ansaitsenkin olla löysäperse loppuikäni, etten jaksa ihan koko ajan vain suorittaa elämää. Ap

Sori, mutta 3 treenikertaa viikossa on tosi vähän, jos muuten olet tavallista ei-liikunnallista elämää elävä ei-liikunnallista työtä tekevä ihminen. Se ei riitä kuin juuri kunnon ylläpitoon, mutta kovin suurta parannusta ei etenkään huonoilla geeneilla kannata kroppaansa odottaa.

Kumma ajatus ylipäätään että jos on "hyvä syy" olla treenaamatta, niin silti joku universumin oikeudenmukaisuuden vartija sinulle silti hyvän pyllyn ojentaisi! Ei se kuule toimi niin. Voin vertailun vuoksi kertoa että mulla on hyvä pylly, ja sen eteen käyn salilla 4-5krt/vko ja päälle 4-5 tuntia pyöräilyä. Eli aikalailla tuplat tai enemmän sinuun verrattuna - ja mulla on luonnostaan jo aika hyvä pylly :D.

Niinhän se varmaan on, että treenata pitäisi paljon enemmän jotta tulokset olisivat paremmat. Mutta läski en sentään ole enkä ole koskaan ollut, kuten moni ikäiseni perheenäiti. On sekin jokin saavutus. Kuinka usein saat seksiä? Ap

Vierailija
50/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ruokavaliostasi, pelkällä treenillä et saa tuloksia.

Vierailija
51/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kureliivi ja vedä se tiukalle. Ei perse hylly.

Vierailija
52/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ruokavaliostasi, pelkällä treenillä et saa tuloksia.

Ruokavalio on enimmäkseen hyvä. Joskus olen huomannut syöneeni liian vähän ja se näkyy siinä, etten jaksa treenata täysillä. Proteiinia saan joka päivä varmasti tarpeeksi. Ap

Vierailija
53/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kenelle perse oikein merkitsee jotain elämän tarkoitusta? Sulle itsellesikö? Jos itseäni mietin, niin haluan, että olisin terveen näköinen ja että oma mieheni viehättyy ulkonäöstäni. Molemmat toteutuvat, joten en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi suhtautua luonnostaan isoon mutta malliltaan lattanaan takamukseeni pakkomielteisesti, vaikka kuinka olisi pyöreä peppu muotia. Sen puoleen kyllä haluaisin pakaran ja reiden lihaksia vielä vahvistaa, että herkästi sisäänpäin pronanoivat polveni pysyisivät paremmin kunnossa. Mut en mä itseäni minään tuomittuna sieluna näe, vaikken mitään ihannepyllyä koskaan saavuttaisikaan.

Vierailija
54/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kenelle perse oikein merkitsee jotain elämän tarkoitusta? Sulle itsellesikö? Jos itseäni mietin, niin haluan, että olisin terveen näköinen ja että oma mieheni viehättyy ulkonäöstäni. Molemmat toteutuvat, joten en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi suhtautua luonnostaan isoon mutta malliltaan lattanaan takamukseeni pakkomielteisesti, vaikka kuinka olisi pyöreä peppu muotia. Sen puoleen kyllä haluaisin pakaran ja reiden lihaksia vielä vahvistaa, että herkästi sisäänpäin pronanoivat polveni pysyisivät paremmin kunnossa. Mut en mä itseäni minään tuomittuna sieluna näe, vaikken mitään ihannepyllyä koskaan saavuttaisikaan.

Yleinen ihanne nykyään on pyöreä, kiinteä perse. Ap

Vierailija
55/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jättää sali lähes täysin hetkeksi ja vedä miinuskaloreilla ja pitkiä juoksulenkkejä, porrasjuoksuja yms. Kun olet saanut muutaman kilon pudotettua, niin sitten plussalle ja salille kyykkäämään kovilla painoilla tiukkoja 8-10 toiston sarjoja.

Vierailija
56/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa. Kyllä isomman puoleinen rehevä pylly mukana tulee joka paikkaan siinä kuin lattanakin. Tärkeämpää on pimpsukan kireys ja omistajan anteliaisuus. Perseellä ei niinkään väliä. Hahahaaaa!!

Vierailija
57/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile jättää sali lähes täysin hetkeksi ja vedä miinuskaloreilla ja pitkiä juoksulenkkejä, porrasjuoksuja yms. Kun olet saanut muutaman kilon pudotettua, niin sitten plussalle ja salille kyykkäämään kovilla painoilla tiukkoja 8-10 toiston sarjoja.

Kuulostaa kamalalta säkrifaissilta, en viitsi. Enkä jaksa juosta pitkiä matkoja edes. Ap

Vierailija
58/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä salihomma ei ole siihen parasta? Minä harrastan paljon joogaa ja oon jo 48 v ja peppu on pyöreä ja piukea kuin nuorella! Kokeilepa, on muuten aika paljon miellyttävämpääkin kuin salilla rehkiminen ja samalla saat paljon muita hyötyjä. Vartalosta tulee joustava ja taipuisa, ylimääräiset nesteet lähtee, stressi lievittyy, saat nukuttua paremmin, suolen toiminta tehostuu.

Joogaile mummeli rauhassa vaan. Siinä samalla säilytät varmaan tuon harhaisen käsityksen kropastasi. Tyypillinen reppuperse olet, aivan kuten joogaajat yleensäkin.

Vierailija
59/80 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku jollain perseellä oikeasti olisi vitunkasn väliä. Ämmät ja first world problems 😂 Noloa 😂😂

Vierailija
60/80 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku jollain perseellä oikeasti olisi vitunkasn väliä. Ämmät ja first world problems 😂 Noloa 😂😂

Etkö koskaan ole kehunut tai haukkunut kenenkään persettä? Edes mielessäsi? Ap