Apuaaavaaa, me tilataan matka tänää!!!!
!!!! Lämpöön meijän pojan kanssa!!!!!! Aaa, ihanaa!!!!! :D
Kommentit (24)
No mihin sä sitä apua tarviit? Ootteko vähän niinku ummikot ulkomailla?
Ihan aaa!!!! Kääk!!! Ihguuuuu!!! <3333 OU JEAH, OU JEAH, AH, AH!! <33 minne mennää?? No espanjaa!! Minne?? Espanjaaaaaa!!!!!! Apuaaavaaa!!!!! :Dddd mä halkeen kohta!!!
Ummikot lähtee ulkomaille, voi tsiisus!
Mä oooooon niiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen :)))))))))<3333!!!!!!:Dddd
Vierailija kirjoitti:
Kanssamatkustajat huutaa APUVAAA!
:DDDDD
Vielä kun matkalla törmäisi tuulaa niin kaikki ois just niin hyvin. :)<3 voisin näyttää oman pienen nyyttini sille! :)
Etkö oo ennen käynyt ulkomailla? Mikä luuseri. Ja vielä valmispakettimatkalle, hyi vittu.
Vierailija kirjoitti:
No mihin sä sitä apua tarviit? Ootteko vähän niinku ummikot ulkomailla?
Matkaopas auttaa ummikkoa ulkomailla. Muista laittaa yhteystiedot talteen, jotta voit soittaa oppaalle eksyessäsi. On myös hyvä ottaa mukaan vyölaukku, jossa on perus elintarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Alanya kutsuu👣
Ei ikinä sinne, isis tyypit siellä on!
Vierailija kirjoitti:
pitäkee hauskaa
Pidetään aivan varmasti! :)!! Otetaan aurinkoa ja pulikoidaa lasten altaassa! Mie niiiin odotan sitä hetkeä kun saan oman poikani viedä uima-altaaseen ja vaikka mitä muuta! Työnnellä vaunuja ulkomailla, mikä kuulostaa aivan hassulta mutta odotan sitä hetkeä iha innolla! Lelu kaupat pitää kiertää myös!! :D
Vierailija kirjoitti:
Etkö oo ennen käynyt ulkomailla? Mikä luuseri. Ja vielä valmispakettimatkalle, hyi vittu.
3 kertaa ollaan käyty, 2 Kreetalla ja 1 Gran canarialla.. Että ei olla mitää tyhmiä! :D
Vierailija kirjoitti:
onko sun nimi.. pipsa
Ei ole. M alkaa. Mun nimi.
!!!!@@!!! :D!!!!