Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itsenäisyyttä voi muka juhlia? Eikö maailma olekaan yhteinen kylä? Eikö rajat olekaan rasismia?

Vierailija
15.10.2016 |

Monilta hallituspuolueilta pitäisi tänä vuonna tivata, ovatko he TODELLA isänmaallisia, koska isänmaallisuus on vaatimus itsenäisyyden juhlistamiseen.

Ja mitä isänmaallisuus on? Kaiken kun repii paljaaksi ja löytää sen kovan ytimen, isänmaallisuus on oman maan edun ajamista muiden maiden etujen edelle. Piste. Ei muuksi muutu, vaikka miten kiukuttelisi ja valittaisi.

Joten kuinka moni on oikeasti isänmaallinen? Siihen ei nimittäin mitkään "maailma on yhteinen kylä" ajatusmaailmat mahdu. Ei voi sekä pitää kakkua että syödä sitä.

Tekopyhät esiin!

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nää rajat auki -tyypit lähde maailmalle, jos Suomi niin kovin ahdistaa?

Yhteiskunta koostuu ihmisistä. Jos rajat auki -ihmiset haluavat tänne vaikka somaleja, mikseivät he vaan muuta Somaliaan, yhteiskuntaan joka on tulos siitä että somalit luo sen?

Vierailija
22/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 100v: koti (ei varaa ostaa), uskonto (islam) ja isänmaa (EU).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsun kotiini vieraita, se tarkoittaa sitä, että kotini ahdistaa minua ja minun pitäisi lähteä sieltä pois? Hei miettikää nyt oikeasti vähän näitä argumenttejanne.

Se vaan tarkoitti tässäkin tapauksessa sitä, että ei asuta enää yhdessä.

Vierailija
24/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsun kotiini vieraita, se tarkoittaa sitä, että kotini ahdistaa minua ja minun pitäisi lähteä sieltä pois? Hei miettikää nyt oikeasti vähän näitä argumenttejanne.

Entä jos kutsuisitkin kotiisi rikollisia, raiskareita ja väkivaltaisia karkureita? Viihtyisittekö yhdessä?

Niinpä! Ja entä jos hänellä olisi asuntolainaa, mutta tulot eivät riittäisi vähennyksiin? Tai entä jos hänen ruokansa olisi liian hiilihydraattista?

Vauvalla menee lujaa :D

Vierailija
25/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, miksi se että Suomi ahdistaa tarkoittaa että jossain muualla ahdistaisi vähemmän?

Ja tällä 6 yläpeukkua. Kyllä ihmiset on tyhmiä.

Vierailija
26/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin oman maan etujen ajamista muiden maiden etujen edelle? Eli jos haluat menestyä elämässäsi ja esimerkiksi elättää oman perheesi, ajatteletko, että koko muun maailman pitäisi siitä jotenkin kärsiä? Omituinen vastakkainasettelu. Ikään kuin pärjäämistä ja menestystä ei voisi olla ilman, että se tapahtuu jonkun ulkopuolisen kustannuksella.

Huono sananvalinta ja huono tulkinta. Tietty tässä tarkoitetaan että siinä mielessä muiden maiden edelle, että oman maan etu tulee ensin - sitten vasta muiden.

Niin? Eli missä tässä mielestäsi on ristiriita ja rasismi? Etkö saa huolehtia itsestäsi, jos et huolehdi kaikista muistakin?

Ristiriita tulee siinä, että suositaan oman maan kansalaisia. Se on isänmaallisuuden ja itsenäisen valtion perusperiaate.

Annat suomalaiselle sosiaalitukia? Mikset nigerialaiselle?

Koska Suomi ja suomen kansalaiset.

Pitääkö vielä vääntää rautalangasta?

Pitää. Missä tuossa on siis rasismi? Jos et päästä naapuriasi jääkaapillenne, tarkoittaako se sitä, että vihaat naapuriasi? Ei. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulla ei ole resursseja päästää häntä sinne ja etuoikeus jääkaapin antimiin on perheelläsi. Vai tarkoitatko tosiaan, että et päästä naapuriasi jääkaapillesi ainoastaan siksi, että vihaat häntä?

Jos olisi tilanne, että sinulla olisi jääkaapissa yllin kyllin ruokaa ja naapurisi näyttää nääntyvän nälkään, koska hänelle ei anneta kotona ruokaa, varmaankin voisit hänelle antaa pikkuisen ruokaa, eikös?

Vierailija
27/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläsi on surkea argumentointikyky. Osuvampi vertaus maailmanhalaajien ideologiaan olisi se, että haluat ottaa (omalla rahalla) kotiisi asumaan kaikki, jotka haluavat sinne muuttaa. Lisäksi olet valmis joustamaan omista tavoistasi näiden uusien perheenjäsentesi vuoksi. Ei ole kyse mistään vierailijoista. Luuletko, että kovin moni palaisi vaikka Somaliaan, vaikka siellä olisi todella rauhallista.

Vierailija
28/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yksi asia pitää huolta ja kehittää omaa yhteisöään.

On toinen asia vaatia, että yhteisöön päästäkseen pitää olla syntynyt siihen.

Ei siis ole mitään ristiriitaa isänmaallisuuden ja avoimuuden välillä. Yhteisön etujakin voi ajaa polkematta muita, joten ei siinäkään ole ongelmaa.

Kukaan ei puhunut syntymisvaatimuksesta.

Kukaan ei puhunut muiden polkemisesta.

Kukaan ei puhunut "avoimuudesta" (mitä se sitten tässä tarkoittaneekaan).

Tässä on malliesimerkki siitä minkälaista jälkeä syntyy siitä kun pää on täynnä ideologiaa. Paljon jänniä sanoja, tasan nolla käytännön merkitystä. Ei ihme jos itsenäisyys ja maailma on yhteinen kylä ajattelukin saadaan mahtumaan samaan settiin.

Yritä uudelleen ja ota kantaa itse aiheeseen. Loogisesti, kiitos.

Maailma on yhteinen kylä -ajattelu on sinun kehittämäsi olkiukko, jonka kurittamisessa ei ole mitään mieltä. Selitin sinulle aivan selvästi, kuinka isänmaallisuus ja sinun kärjistykselläsi "maailma on yhteinen kylä" eivät ole mitenkään ristiriidassa. Ja kuinka omien etujen ajaminen ei tarkoita muiden etujen polkemista.

Jos olet niin tyhmä, ettet ymmärrä minun vastanneen aloitukseesi täsmällisesti, niin en voi asialle mitään.

Vierailija
29/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläsi on surkea argumentointikyky. Osuvampi vertaus maailmanhalaajien ideologiaan olisi se, että haluat ottaa (omalla rahalla) kotiisi asumaan kaikki, jotka haluavat sinne muuttaa. Lisäksi olet valmis joustamaan omista tavoistasi näiden uusien perheenjäsentesi vuoksi. Ei ole kyse mistään vierailijoista. Luuletko, että kovin moni palaisi vaikka Somaliaan, vaikka siellä olisi todella rauhallista.

No ei todellakaan ole osuva vertaus. Ensinnäkin jo fyysinen tila rajoittaa. Jos fyysistä tilaa olisi tarpeeksi, niin tottakai voisin ottaa kotiini vaikka ketä, mutta silloin kodin käsite pikkuisen muuttuu, koska koti ei oikein voi olla kokonaisen valtion kokoinen.

Oma rahakaan ei päde mitenkään tähän vertaukseen, koska yksittäisenä ihmisenä minulla ei ole varaa maksaa monien ihmisten elämistä (moninkertainen kustannus). Eihän Suomeen kokonaisia valtioita ole tullut. Mittasuhteet nyt vähän pielessä tässä vertauksessa. Ja maahanmuuttajienkin kuitenkin toivotaan työllistyvän ja elättävän itsensä.

Omia tapoja pitää luonnollisesti muokkaamaan tilanteen mukaan, oli sitten kyse suomal

Vierailija
30/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lässytys ja tekeminen ovat kaksi eri asiaa. Täällä ne voi vapaasti hölistä kun taas niiden ihannoimmissa kulttuureissa niiltä katkastaisiin kaula. Ei ne siis ihan umpityhmiä ole, vaikka ei kai henkiinjäämisviettiä voi kutsua älyksi. Sehän on vietti.

Itseihannoiva paatos ja vihantäyteinen purkautuminen, vaikka se mihin vastasit oli jo saanut vastauksen jossa kyseinen kommentti tehtiin naurunalaiseksi. Mutta et malttanut, kun näit punaista. Piti saada kirjoittaa.

Nauti nyt hölmön tunteestasi. Olet sen täysin ansainnut.

Menes takaisin Rasmus-ryhmän fb-seinälle  muiden aivopestyjen kupla-lampaiden kanssa. Teillä ääripäiden ihmisillä ei ole minkäänlaisia valmiuksia argumentointiin, osaatte vain toistella papukaijamaisesti samoja kuluneita fraaseja. 

Vierailija
31/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenestä nyt puhut? Jostain yksittäisistä hipeistä? Rasismin vastaiseen mielenosoituksiin osallistujista? Niistä, jotka eivät halua lopettaa ihmisten vapaata liikkumista?

Asetat viesti viestiltä sanoja jonkin epämääräisen maailmanhalaajajoukon suuhun. Vaikea siitä lähtökohdasta on tehdä keskustelua, kun niitä Somalian sosiaalitoimistoksi haluavia on varmaan aika vähän. En ole sellaista vielä koskaan itse nähnytkään.

Vierailija
32/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kutsuisitkin kotiisi rikollisia, raiskareita ja väkivaltaisia karkureita? Viihtyisittekö yhdessä?

Jos sinua ahdistavat rikolliset, raiskarit ja väkivaltaiset karkurit, miksi minun pitäisi poistua maasta? En nyt ymmärrä tätä logiikkaasi? :D

Vierailija
33/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyy liian viisaita kysymyksiä, on muka tyhmä?

Vierailija
34/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ahdistavat rikolliset, raiskarit ja väkivaltaiset karkurit, miksi minun pitäisi poistua maasta? En nyt ymmärrä tätä logiikkaasi? :D

Et vaan oppinut loogista ajattelukykyä siellä apukoulussa. Sori siitä.

Vierailija
35/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan tarkoitti tässäkin tapauksessa sitä, että ei asuta enää yhdessä.

Mitä? Kysyin, miksi minun pitäisi lähteä kodistani, jos itse kutsun sinne vieraita? Miksi vieraiden kutsuminen tarkoittaisi sitä, että en viihtyisi kodissani?

Vierailija
36/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te meiltä suomalaisilta rajoista kyselette?

Kysykää vaikka syyrialaisilta, venäläisiltä ja jenkeiltä. Ne on pohtineet asiaa enemmän.

Vierailija
37/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasmuslaisten mielestä veteraanitkin olivat rasisteja pitäessään Suomen itsenäisenä, venäläiset olisi pitänyt päästää marssimaan Helsinkiin ilman laukaustakaan. Näiden veijareiden mielestä valkopyykin peseminenkin on rasismia.

Vierailija
38/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin oman maan etujen ajamista muiden maiden etujen edelle? Eli jos haluat menestyä elämässäsi ja esimerkiksi elättää oman perheesi, ajatteletko, että koko muun maailman pitäisi siitä jotenkin kärsiä? Omituinen vastakkainasettelu. Ikään kuin pärjäämistä ja menestystä ei voisi olla ilman, että se tapahtuu jonkun ulkopuolisen kustannuksella.

Huono sananvalinta ja huono tulkinta. Tietty tässä tarkoitetaan että siinä mielessä muiden maiden edelle, että oman maan etu tulee ensin - sitten vasta muiden.

Niin? Eli missä tässä mielestäsi on ristiriita ja rasismi? Etkö saa huolehtia itsestäsi, jos et huolehdi kaikista muistakin?

Ristiriita tulee siinä, että suositaan oman maan kansalaisia. Se on isänmaallisuuden ja itsenäisen valtion perusperiaate.

Pitää. Missä tuossa on siis rasismi? Jos et päästä naapuriasi jääkaapillenne, tarkoittaako se sitä, että vihaat naapuriasi? Ei. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulla ei ole resursseja päästää häntä sinne ja etuoikeus jääkaapin antimiin on perheelläsi. Vai tarkoitatko tosiaan, että et päästä naapuriasi jääkaapillesi ainoastaan siksi, että vihaat häntä?

Jos olisi tilanne, että sinulla olisi jääkaapissa yllin kyllin ruokaa ja naapurisi näyttää nääntyvän nälkään, koska hänelle ei anneta kotona ruokaa, varmaankin voisit hänelle antaa pikkuisen ruokaa, eikös?

Kokonainen kylä ei elä yhden talouden jääkaapilla. Sillä yhdellä jääkaapilla on miljardien valtionvelka, ja jääkaapi maksaa hyväkuntoisten 30-vuotiaiden armeijan luutnanttien ruokaa, jota armeijan luutnantti nimittää naisten ja eläinten ruoaksi kotimaassaan päitä katkottuaan.

Siinä sinulle liikuttavaa faktaa nälkäisistä lapsukaisista.

Vierailija
39/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paleface on rasisti ollessaan mukana Suomen 100-vuotisjuhlakomiteassa. Maailma on kylä ja kansallisvaltiot ihmisyyden syöpäkasvaimia, kukkia aseiden ja tankkien piippuihin niin maailma pelastuu. 

Ei ole koska komitea on jakanut rahaa pakolaisille, suomalaisuuden uudelleenmäärittelyyn ja monikulttuurisuustyöhön. Rahaa on jaettu mm. koodaribussille Afrikkaan, näin afrikkalaisetkin voivat olla olla osa Suomen itsenäisyyttä. Komitea katsoo että monikulttuurisuus ja rajattomuus ovat tulevaisuutta ja se on otettu mukaan Suomen itsenäisyyden juhlimiseen.

Vierailija
40/122 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOI JUMALAN TÄHDEN.

6 henkeä jääkaapilla. 3 suomalaista ja 3 tummaa kaveria. Päästät jääkaapille vaan suomalaiset. MITEN TUO MUKA EI OLE RASISTISTA? Kun sanotaan, että olet Suomessa, yhtäkkiä ylläoleva skenaario EI OLEKAAN RASISTINEN??? En todellakaan pysty tämän enempää rautaa vääntämään tähän keskusteluun.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän