Mitä tarkoittaa kun Mies 40v. puhuu tylysti minulle kavereidensa kuullen.
Mitä tarkoittaa kun nelikymppinen mies puhuu minulle tylyn ja ihan erilaisen kuuloisesti puhelimeen kun normaalisti jos on kavereidensa seurassa?! Jotenkin tervehdyksestä asti outo!
Kommentit (24)
Että miehellä on vaimo tai avovaimo, josta ei ole sulle kertonut. Ei voi puhua niin että jäisi kiinni.
Lapsellista, en jaksaisi tuollaista.
Ehkä puhuu sinusta pahaa kavereilleen, eikä voi sitten kasvojen menetyksen pelossa puhua sinulle normaalisti heidän kuultensa.
Vierailija kirjoitti:
Että miehellä on vaimo tai avovaimo, josta ei ole sulle kertonut. Ei voi puhua niin että jäisi kiinni.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Häpeää hempeillä muiden kuullen
Ei hempeile pahemmin muutenkaan. Jotenkin tosi epäkunnioittavan kuulonen..
Millaisia miehen kaverit ovat, oletko tavannut heitä, AP? Jos sosiaalinen yhteisö on sellainen, että siellä on tapana puhua seurustelukumppaneista/puolisoista ja ylipäätään naisista halventavasti (esim. tyyliin "meitähän ei ämmät määräile"), niin mies tietenkin vetää samaa roolia kavereidensa seurassa. Joka tapauksessa ei kuulosta hirveän hyvältä...
Vierailija kirjoitti:
Millaisia miehen kaverit ovat, oletko tavannut heitä, AP? Jos sosiaalinen yhteisö on sellainen, että siellä on tapana puhua seurustelukumppaneista/puolisoista ja ylipäätään naisista halventavasti (esim. tyyliin "meitähän ei ämmät määräile"), niin mies tietenkin vetää samaa roolia kavereidensa seurassa. Joka tapauksessa ei kuulosta hirveän hyvältä...
Tämä on melko uusi ilmiö. Ennen puhui melko normaalisti. Nyt kuulostaa kuin suunnilleen joku aivan täysi urpo soittaisi hänelle.. Olen tosi pettynyt..
Enkä siis tarkoituksella soita kun mies kavereiden seurassa. En nytkään tiennyt että näin on
Kauan olette olleet yhdessä? Asutteko yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Emme asu. Kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla noin tyhmä. The end.
Kerro nyt minullekin. Kerta olet niin fiksu. Rakkaus on sokaissut minut.. T. Tyhmä ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme asu. Kaksi vuotta.
No siten sillä on se toinen nainen. Luuletko ettei rakastunut meis kahteen vuoteen muuta yhteen rakkaansa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme asu. Kaksi vuotta.
No siten sillä on se toinen nainen. Luuletko ettei rakastunut meis kahteen vuoteen muuta yhteen rakkaansa kanssa?
Ok. Mutta jos näin ei ole. Miksi puhua epäkunnioittavasti kavereiden kuullen? Tosi lapsellista.
Mitä tarkoittaa, että miten tuo miehen ikä liittyy aloitukseen? Sitä en ymmärtänyt.
Voi ap se tarkoittaa,että sinun on aika nostaa kytkintä eli ottaa hatkat eli lähteä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että miten tuo miehen ikä liittyy aloitukseen? Sitä en ymmärtänyt.
Ei mitenkään kai.. Jotenkin vain itse ajattelisin että vanhemmiten asiat olis vähän järkevämmällä pohjalla..
Tyhmä mies. Häntä varmaan ärsyttää, että soitat tarkastussoittoja. Jätä se sika!