Kerro masentuneelle 19v nuorelle vinkkejä elämää varten
Elämää nähneet ja kokeneet, kertokaa jotain hyviä neuvoja mulle elämää varten, mistä voi oikeesti ottaa oppia sekä osaan kohdata ne asiat kun/jos niitä asioita tulee vastaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pujottamalla sukkahousut pöytätuulettimen ympärille ja laittamalla tuulettimen päälle saat todella kätevän hyttysansan, joka kerää itikat todella tehokkaasti lähiympäristöstä.
Pitikö mennä niksipirkka-ketjuun vai onko vaan kummallinen vinkki? :D
No vinkkejähän tässä kysyttiin?
Onko olemassa ammattia, joka "sotii" nykyistä ihmistä ja luontoa rappeuttavaa kehitystä vastaan? Olihan tuo Einsteinkin älykäs ihminen, muta niin vaan meni ja keksi maailman mahtavimman joukkotuhoaseen.
Jos olet oikeasti masentunut, hakeudu terapiaan selvittämään asioita. Ei näillä vinkki vitosilla mitään tee. Ja masennuksesta todellakin pääsee eroon!
Vierailija kirjoitti:
Elämää nähneet ja kokeneet, kertokaa jotain hyviä neuvoja mulle elämää varten, mistä voi oikeesti ottaa oppia sekä osaan kohdata ne asiat kun/jos niitä asioita tulee vastaan.
Lue kirja ;
William Glasser : Ohjat omissa käsissä .
Minua tuo kirja auttoi
Vierailija kirjoitti:
Kevyt meikki, entä jos aloittaja onkin mies :)
No voihan mieskin vähän tummia silmänalusia häivyttää ;)
No ehkä AP osaa käyttää päätään. Lähinnä tarkoitin sitä ettei meikkaa liikaa ja näytä epäsiistiltä / liian oudolta esim työhaastattelussa.
makethejp kirjoitti:
Onko olemassa ammattia, joka "sotii" nykyistä ihmistä ja luontoa rappeuttavaa kehitystä vastaan? Olihan tuo Einsteinkin älykäs ihminen, muta niin vaan meni ja keksi maailman mahtavimman joukkotuhoaseen.
Ihmiskunta on nykyisen kehityksen myötä tuhoon tuomittu: tekoäly korvaa ihmisen.
"Jos olisin tiennyt, että se johtaa tähän, olisin ryhtynyt korjaamaan käkikelloja ammatikseni." Tämän Einstein sanoi, kun Hirošiman ydinpommi pudotettiin.
Älykkyys, ego $ / viisaus
Jätä seksi, alkoholi, addiktiot. Rupea munkiksi ja treenaa itsekuria. Tee vain yksi asia kerrallaan, opi rakastamaan yksinkertaisia asioita elämässä.
Recreational buddhistina voin suositella sinulle, että ei pelkästään pelastanut minua masennukselta, olen pystynyt auttamaan muita ihmisiä paljon joka tuottaa minulle täyttymystä elämälläni.
Muista ympäristösi normit perustuvat heidän normeihinsa, sinä olet ihmisenä yhtä älykäs ja viisas kuin ne ihmiset jotka ovat sinun ympäristösi sinulle luoneet ja kehittäneet. Voit milloin tahansa heittää sen pois, kieltäytyä siitä ja löytää elämällesi täyttymyksen joka perustuu SINUN normeihin
Unohda lääkkeet ja terapia. Osta lentolippu Intiaan tai Gambiaan tai johonkin ja lähde etsimään sisäistä rauhaa. Ota mukaan vain pari sataa rahaa ja anna elämän viedä.
Halutessasi harrasta paljon hyvää ja rietasta (jos pidät siitä) seksiä!
Älä palstaile liikaa. Palsta ruokkii masennusta. Oikeassa elämässä ihmiset ovat usein kivempia. :)
Kevyt meikki, entä jos aloittaja onkin mies :)