Zalando ei toimita tavaroita, muilla?
2 viikkoa sitten tein tilauksen, 6 tuotetta. Tänään tuli meili etteivät pysty toimittamaan tuotteet ja tilaus mitätöity???? Kuulostaa erittäin oudolta, onko joku muu saanut tällainen meili? Konkkurssiinko menossa koko zalando tai mistä kyse? Syyttivät logistiikkaa....
Kommentit (18)
olet ap luottohäiriöinen paskiainen......
Maanantaina tilasin myös itse ja tänään tuli ilmoitus, että toimitus myöhästyy
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina tilasin myös itse ja tänään tuli ilmoitus, että toimitus myöhästyy
Niin tuli ensin mulle kans ja nyt tänään tämä. Ap.
Menossa konkurssiin, toivottavasti ette ehtineet maksaa
Toivottavasti ei ole menossa konkkaan, sieltä löytyy pari sellaista merkkiä joita ei oikein muualta saa.
Viime viikolla tuli paketti ihan normaalisti..viisi päivää taisi mennä
Anttilan vuoksi tällaisista säikähtää nyt ihan eri tavalla...
O-ou, just meinasin tilata 200€:n talvikengät ja muuta vaatetta, taidan vielä odotella hetken. Olen kyllä tilaillut tuolta paljon ongelmitta, toivottavasti ei ole menossa konkkaan kun on ollut niin kätevä kun ei ole tarvinnut tuhlata aikaa pyörimällä kauppakeskuksissa.
Ei ole menossa konkkaan, juurihan oli uutisissa että Zalando aikoo avata kivijalkakauppoja ja laajentaa digialalle tai jotain sellaista.
Mulle tuli kaksi pakettia ihan normaalisti juuri.
Mä hain maanantaina paketin, jonka laitoin tilaukseen torstaina. Nopeasti tuli paketti, kuten aina.
Viimeviikon tiistaina tilasin, perjantaina lähti matkaan ja tän viikon tiistaina noudin paketin. Ei ollut mitenkään poikkeava prosessi.
Ääh, tuo on verkkokauppojen tyyli ilmoittaa, että eivät asiakasprofiloinnin perusteella toimita muita kuin ennakkoon maksettuja tuotteita. Oletko palautellut aiemmin sinne tai maksanut laskun myöhässä?
Mä hain juuri tänään paketin ja tilauksen olin tehnyt 6.10.
Tilasin myös 2 viikkoa sitten paidan, toimitusvahvistus tuli mutta paita ei ole tullut perille. Tänään muistin asian, kun katsoin s-postin ja siellä oli Zalandolta joku arvostele tilaamasi tuote -viesti. No paita ei ole koskaan saapunut mulle...
Eivät saa valmistajalta enää luottoa