Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua alkaa aina nukuttaa klo 18-20 aikaan, mutta sitten yöllä ei enää ollenkaan?

Vierailija
14.10.2016 |

Väsymys menee ohi sitten klo 20 jälkeen enkä saa unta kuin vasta myöhään yöllä. En edes ota nokosia illalla vaikka väsyttäisi. Onko muilla sama ongelma?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti liikaa Anna Abreun musiikillista lahjakkuutta, riittää kun vaan kuuntelet hänen taivaallista musiikkiaan.

Vierailija
2/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mieti liikaa Anna Abreun musiikillista lahjakkuutta, riittää kun vaan kuuntelet hänen taivaallista musiikkiaan.

Anna Abreu-hullu palstalla näköjään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nukkumaan kahdeksalta. Älä anna mennä ohi

Vierailija
4/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kieliä kilpirauhasen puutteesta tai piilevästä aivojen vajaatoiminnasta.

Vierailija
5/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, tosin väsymyspiikki tulee vähän myöhemmin. Mutta menee siis ohi ja sitten ei uni tule millään. Ja jos yritän mennä nukkumaan kovin aikaisin, herään muutaman tunnin päästä. En tiedä, mistä johtuu, mutta ärsyttävä juttu.

Vierailija
6/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Sitten jos menen aikaisin nukkumaan herään kuitenkin muutaman tunnin kuluttua ja olen ihan pirteä. Mikään ei sitten kelpaa!

Vierailija
7/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kieliä kilpirauhasen puutteesta tai piilevästä aivojen vajaatoiminnasta.

Minulla muuten on kilpirauhasen vajaatoiminta. Sain lääkityksen juuri eilen. Ei tullut mieleenikään että nämäkin voisivat liittyä toisiinsa.

Ap

Vierailija
8/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Mutta jos menen nukkumaan silloin, herään muutaman tunnin päästä pirteänä.

Vierailija
9/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nukkumaan kahdeksalta. Älä anna mennä ohi

Minulla ainakin käy niin, että jos menee tuohon aikaan nukkumaan herään viimeistään puoliltaöin täysin pirteänä ja valvon aamuun asti. Uni ei tule vaikka mitä tekisi. Sitten kuuden-seiskan aikaan alkaa taas nukuttamaan älyttömästi kun pitäisi töihin lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi