Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat asiat elämässä on ilmaisia

Vierailija
14.10.2016 |

"Sitten kun minulla on se ja se olen onnellinen." Materialismi ei tee onnelliseksi. Et tarvitse uusinta iPhonea, kalliita merkkivaatteita, omakotitaloa ja kesämökkiä, etelänlomia. Ei ne takaa onnellisuutta.

Parhaat asiat elämässä on ilmaisia. Elämä tässä ja nyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen lapsen onnellinen hymy, miksei aikuisenkin. Sinuun kohdistettuna ja vilpittömänä. Eläimen rakkaus.

Miten nämä ovat ilmaisia? Eläinten pito maksaa (paitsi ne hiiret joita minulla on nurkissa), lasten elättäminen maksaa, ja toisekseen ei näin voi sanoa vanhemmalle joka on menettänyt lastensa läsnäolon. Sairauden vuoksi, huom.

Vierailija
22/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on.

Itselläni ne ovat seksi, läheisyys, ruoka ja rakkaat ihmissuhteet.

Entä jos ne puuttuu? Turha väittää että niitä ilmaiseksi saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksi on ilmaista. Vasektomia maksoi muutaman euron ja pitsialusvaatteet jonkun ruron enemmän kuin mummosellaiset, mutta kun kulta asuu kävelymatkan päässä niin loistoseksiä saan kuinka paljon vaan käytännössä ilmaiseksi. Ja pullakahvit ilmaiseksi siinä välissä. Eipä tule isolle O:lle hintaa. Kyllä taas jaksaa seuraavaan päivään.

Vierailija
24/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen lapsen onnellinen hymy, miksei aikuisenkin. Sinuun kohdistettuna ja vilpittömänä. Eläimen rakkaus.

Miten nämä ovat ilmaisia? Eläinten pito maksaa (paitsi ne hiiret joita minulla on nurkissa), lasten elättäminen maksaa, ja toisekseen ei näin voi sanoa vanhemmalle joka on menettänyt lastensa läsnäolon. Sairauden vuoksi, huom.

Huokaus. No sovitaan vaikka sitten, ettei kenellekään yhtään mikään ole elämässä ilmaista, ja kaikki joutuvat kalliisti rahalla maksamaan pienestäkin hitusesta iloa. Noin. Tuliko sinulle nyt parempi olo?

Vierailija
25/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten raikas ilma, auringonpaiste, lapsen hymy jne poissulkisivat ilon esim. iPhonesta tai etelänmatkasta?  Tai päinvastoin.

Taas näitä tekosyitä, ettei harmittaisi, kun ei ole oikein mihinkään varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi