Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannaattaako miehen ottaa nainen joka on hänestä kiinnostunut?

Vierailija
14.10.2016 |

Kertokaapa asiantuntijoina.

Kannattaako miehen ottaa nainen, joka on hänestä kiinnostunut, vaikka mies ei ainakaan tällä hetkellä vielä tunne vetoa ko. naiseen?

Tavalliselle pulliaiselle on aika harvinaista, että joku nainen on hänestä kiinnostunut oma-aloitteisesti pidemmän aikaa. Ja itsekin olen jo jonkin aikaa ajatellut, että pitäisi joku nainen löytää.

Miten näkisitte, että miehen kannattaisi toimia tässä? Yleensähän toisesta alkaa kyllä tykätä ajan saatossa eikä naisessa mitään sellaista ole, etteikö voisi olettaa näin käyvän.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnny Handsome kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ellei halua satuttaa häntä. Ennemmin tai myöhemmin kohdalle osuu kuitenkin se nainen, josta mies kiinnostuu, ja silloin se johon hän oli vain tyytynyt, tulee jätetyksi.

Itse en haluaisi olla nainen, johon vain tyydytään.

Joo ymmärrän kyllä vaikka mies olenkin, mutta myös tosiasia on se että aika monet joutuvat kuitenkin tyytymään niin naiset kuin miehetkin ja miehet vielä paljon useammin tai sitten pitää vaan olla yksin.

Melko epäreilua mutta näin se vaan on.

Erittäin harvoin kaikki hyvä on samassa paketissa tai jos olisi joutuisit kuitenkin jakamaan sen muidenkin kanssa ( pettäminen on niin yleistä ja luonnollista ) eikä enää ole pahe tai syntiä vaan kansainvälisyyttää ..international luonteisia nykynaisia ja miehiä.

Ei ole helppoa elää suth ns kunnollisena miehenä kelvottomien ja moraalittomien ihmisten maailmassa ja huomata nämä asiat joskus erittäin läheltäkin.

Liian paljon on ns kunniattomia paskiaisia niin miehissä kuin naisissa.

Toisille elämä on kuin peliä tai leikkiä myös toisten ihmisten tunteilla. .voi tehdä miehissä itä vaan koska vaan tai kenelle vaan ilman huonoa omaatuntoa ja katumusta.

Tähän ollaan tultu.

Montako kertaa elämässäsi olet rakastunut? Edes ihastunut?

Ihastunut alle 10 kertaa ja rakastunut vain kerran vaimooni joka kuoli 38vuotiaana (kohdunkaulansyöpään ) 2.6.2016 samalla osa minua kuoli. Yhdessä oltiin kuin joutsen pariskunta.

Ihania muistoja kuitenkin kannan mukanani koko loppuelämäni.

Vierailija
22/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panna sitä kannattaa ainakin ja toimiihan se sitten varaventtiilinä joskus tarvittaessa.

Tuossa on se paha puoli, että jos pelkkää seksiä haluaa niin sitten miehestä pitäisi olla johonkin. Suurimmasta osasta miehiä ei ole. Jotta naisen saa tyytymään siihen seksisuhteeseen, mieheltä vaaditaan aika paljon. On aivan uskomatonta, millaiset jämämiehet ovat pyrkimässä seksisuhteeseen. Eikö niillä ole mitään itsekritiikkiä?

Sinä cuckold setänä tiedät varmastikin ketkä ovat jämämiehiä ja ketkä eivät sekä tulet sanomaan mitä kenenkin kuluu tehdä?

Tiedoksesi ettei kaikki ole kaltaisiasi cuckoldeja vaan ainoastaan olemattoman pieni osa ja loput ovatkin sitten miehiä.

Ja eihän tuossa puhuttu mitään naisen tyydyttämisestä, vaan että mies voi tuolla naisella tyydyttää itsensä, mutta tämä olikin jo sinulle avaruustiedettä joka ei sovi cuckoldi sedän päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa ottaa kun saa, useimmat eivät saa edes tsäänssiä

kokenut kaiken tietää ja vaivainen kaiken kokee , tämä arpa ei voita 😀

Vierailija
24/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten oikein enää ihastu kehenkään näin vanhoilla päivillä :(

Nuorena kyllä ihastuin.

Siksikin ajattelin, että onko asiaa syytä sen enempää lykätä.

AP

Vierailija
25/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo Cockold setä 😀 värillä vai ilman ? 🙊

Vierailija
26/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmm... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pahkasika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ellei halua satuttaa häntä. Ennemmin tai myöhemmin kohdalle osuu kuitenkin se nainen, josta mies kiinnostuu, ja silloin se johon hän oli vain tyytynyt, tulee jätetyksi.

Tätä naiset eivät koskaan tajua.Suurin osa naisista on miehen kanssa joka on vain tyytynyt kyseiseen naiseen.Mies ei lähesty superkauniita naisia joihin ei ole mahdollisuuksia,ei kukaan nauti pakkien saamisesta.

Osasin odottaa tätä kommenttia. Jos mieheni haluaisi kauniin naisen, hän saisi helposti minua kauniimman. Ei tarvitse kuin liikkua hänen seurassaan nähdäkseen, että hänellä olisi vientiä. Jostain syystä hän on kuitenkin valinnut minut.

Jenni Ahola kertoi superkauniiden naisten itkevän rumuuttaan.Oma arvio ei taida olla kovin luotettava.

Jep.

Hyvä esimerkki aiheesta on se, kun Irina Shayk kertoi Cristiano Ronaldon kanssa seurustellessa tunteneensa itsensä "alempitasoiseksi" ja rumaksi.

Makukysymyksiä tietysti, mutta omaan silmään taas Irina on todella upea verrattuna Cristianoon.

Onhan Cristiano komea, mutta tavallisemmalla tavalla kuin Irina kaunis.

Että jos tuollainen huippuluokan upea kaunotarkin kokee itsensä rumaksi tavikseksi, niin ei mikään yllätys sinänsä, että oikeasti "tavallinen kaunotar" pitää itseään rumana.

Toisaalta tuo voi kertoa Cristianosta miehenä jotain, kun ei saa naistaan tuntemaan itseään jumaloiduksi.

Tai sitten ei.

Kyllä nuo kauniit naiset kuitenkin tietävät olevansa kauniita. Varsinkin jos saa satojen miljoonien muidenkin naisten haluaman miehen itselleen. Ihan naurettavaa huomionhakua joltain mallilta "yhyy mä oon rumahhh"

Vierailija
27/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panna sitä kannattaa ainakin ja toimiihan se sitten varaventtiilinä joskus tarvittaessa.

Tuossa on se paha puoli, että jos pelkkää seksiä haluaa niin sitten miehestä pitäisi olla johonkin. Suurimmasta osasta miehiä ei ole. Jotta naisen saa tyytymään siihen seksisuhteeseen, mieheltä vaaditaan aika paljon. On aivan uskomatonta, millaiset jämämiehet ovat pyrkimässä seksisuhteeseen. Eikö niillä ole mitään itsekritiikkiä?

Se pane vaan huonompaa naista toistaiseksi kunnes parempi tulee vastaan on miehen kirjoittama kommentti .

Naiset päinvastoin vaativat pelkältä seksisuhdemieheltä komeampaa ulkonäköä ja parempia seksitaitoja kuin aviomieheltä, jolla myös luonne ja halu tehdä kotitöitä jne arjen taidot ja ajatukset ja kyky keskustella jne ratkaisee paljon.

Vierailija
28/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla mielenkiintoista

Vierailija
29/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä cuckold setänä tiedät varmastikin ketkä ovat jämämiehiä ja ketkä eivät sekä tulet sanomaan mitä kenenkin kuluu tehdä?

Tiedoksesi ettei kaikki ole kaltaisiasi cuckoldeja vaan ainoastaan olemattoman pieni osa ja loput ovatkin sitten miehiä.

Ja eihän tuossa puhuttu mitään naisen tyydyttämisestä, vaan että mies voi tuolla naisella tyydyttää itsensä, mutta tämä olikin jo sinulle avaruustiedettä joka ei sovi cuckoldi sedän päähän.

En tunne tuota termiä mutta setä en ole.

Vierailija
30/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää tämmönen mies, joka joutuu aina vaan tyytymään, koska ei saa niitä kaikkein kauneimpia naisia?  Tunteeko kukaan tällaisia? Onko ne niitä samoja miehiä, jotka on kaiken aikaa naama rutussa, kun ei ole sijoitusasuntoja, hienompaa autoa ja karibianristeilyitä? Niitä, joille ei mikään ole oikein tarpeeksi hyvää? Koko elämä vaan, että plääh, taas joutui tyytymään...

Vierailija
31/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisiko joku minulle, millainen on international luonteinen ihminen?

Avoin, vapaamielinen, pettäjätyyppiä, ei kunnioita mitään tai ketään, meuhkaa vapaudesta valita ja tehdä mitä vaan, koska vaan ja kenen kanssa tahansa.

Rikkoo kaikkia perinteisiä arvoja ja halveksuu niitä

Vierailija
32/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pane vaan huonompaa naista toistaiseksi kunnes parempi tulee vastaan on miehen kirjoittama kommentti .

Naiset päinvastoin vaativat pelkältä seksisuhdemieheltä komeampaa ulkonäköä ja parempia seksitaitoja kuin aviomieheltä, jolla myös luonne ja halu tehdä kotitöitä jne arjen taidot ja ajatukset ja kyky keskustella jne ratkaisee paljon.

Opettele kirjoittamaan. Tuota ei voi lukea.

Vierailija
33/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla mitään parempaa kuin naida toisen miehen naista :D

Ja varsinkin kun saa naisen oikein huohottamaan ja hikoilemaan ? 😊

Vierailija
34/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

pahkasika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä naiset eivät koskaan tajua.Suurin osa naisista on miehen kanssa joka on vain tyytynyt kyseiseen naiseen.Mies ei lähesty superkauniita naisia joihin ei ole mahdollisuuksia,ei kukaan nauti pakkien saamisesta.

Aika hassua. Suurin osa suhteista lähipiirissäni on alkanut sillä tavalla, että mies on jahdannut ko. naista melko pitkäänkin. Siskoni mies piiritti siskoani vuoden :D Minua tarvitsi piirittää vähemmän aikaa, mutta olen edelleen varma, että mies olisi saanut sen näköisen naisen kuin olisi halunnut. 

Mutta toisaalta voi olla että minä en olisi huonoitsetuntoista miestä huolinutkaan. Minusta parhaat parisuhteet muodostuvat toki kemiasta (iso osa ulkonäöstä), mutta luonteiden yhteensopivuudesta. Kyllähän minunkin mieheni olisi voinut mennä yhteen jonkun toisenluontoisen naisen kanssa, mutta veikkaan ettei mies olisi viihtynyt. 

Eikö mieskin voi vain odottaa sitä kaunista naista, jolla on sopiva luonne? Ei vain ok-naista tai kaunista naista? 

Jahtaamisen pituus ei liity mitenkään siihen että mies ei yritä saada naista johon ei ole mahdollisuuksia.

Vierailija
35/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää välillä perunamuusia ja tölkkilihapullia niin taas jassaa kirjoittaa viisaita 😃

Vierailija
36/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet siis oletuksesta, että mies saa aina naisen, josta kiinnostuu. Haluaisin elää tuossa maailmassa.

37/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmm... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pahkasika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osasin odottaa tätä kommenttia. Jos mieheni haluaisi kauniin naisen, hän saisi helposti minua kauniimman. Ei tarvitse kuin liikkua hänen seurassaan nähdäkseen, että hänellä olisi vientiä. Jostain syystä hän on kuitenkin valinnut minut.

Jenni Ahola kertoi superkauniiden naisten itkevän rumuuttaan.Oma arvio ei taida olla kovin luotettava.

Jep.

Hyvä esimerkki aiheesta on se, kun Irina Shayk kertoi Cristiano Ronaldon kanssa seurustellessa tunteneensa itsensä "alempitasoiseksi" ja rumaksi.

Makukysymyksiä tietysti, mutta omaan silmään taas Irina on todella upea verrattuna Cristianoon.

Onhan Cristiano komea, mutta tavallisemmalla tavalla kuin Irina kaunis.

Että jos tuollainen huippuluokan upea kaunotarkin kokee itsensä rumaksi tavikseksi, niin ei mikään yllätys sinänsä, että oikeasti "tavallinen kaunotar" pitää itseään rumana.

Toisaalta tuo voi kertoa Cristianosta miehenä jotain, kun ei saa naistaan tuntemaan itseään jumaloiduksi.

Tai sitten ei.

Kyllä nuo kauniit naiset kuitenkin tietävät olevansa kauniita. Varsinkin jos saa satojen miljoonien muidenkin naisten haluaman miehen itselleen. Ihan naurettavaa huomionhakua joltain mallilta "yhyy mä oon rumahhh"

Ne irinashaykit eivät vertaa itseään mihinkään taviksiin, vaan niihin muihin huippumalleihin yms. Mallien ja varsinkin menestyvien kaunottarien huolet eivät ole ihan samanlaisia kuin meidän tavisten. 

Minä tiedän olevani kaunis. Isoksi osaksi kiitos juurikin mieheni, joka saa minut tuntemaan oloni maailman kauneimmaksi ja upeimmaksi naiseksi. Nykyään on onneksi itsetuntokin kohdillaan. Se, olenko jonkun perusav-mamman mielestä kaunis on ihan eri asia. Ja se, että mieheni kelpaisi muillekin naisille ei ole mikään mittari, minkä perusteella häntä arvostelen/arvostan, vaan kertoo ainoastaan että mies on monien mielestä puoleensavetävä. Mitä toki onkin, mutta ei häntä moni nainen katselisi pitkään vaikka näyttää miltä. Ulkonäkö on niitä sytyttäviä seikkoja, mutta luonne on se joka ratkaisee. 

Siksi minusta ap:n kysymys on kummallinen. Jos ei kemiaa ole, sitä ei ole. Antaa olla ja siirtyy elämässään eteenpäin.  

Vierailija
38/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdet siis oletuksesta, että mies saa aina naisen, josta kiinnostuu. Haluaisin elää tuossa maailmassa.

Tietenkään kukaan ei aina saa sitä ihmistä, josta kiinnostuu. Ei nainenkaan. Olen saanut elämässäni lukemattomat pakit. Ja antanut lukemattomat pakit. Mutta edelleen parisuhde, joka ei perustu keskinäiseen intohimoon ja haluun olla juuri tämän ihmisen kanssa ei olisi riittänyt minulle. Olin sinkkuna vuosikausia mutta se kannatti, koska lopulta kohdalle tuli nykyinen mieheni.

39/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhöh kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

pahkasika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua. Suurin osa suhteista lähipiirissäni on alkanut sillä tavalla, että mies on jahdannut ko. naista melko pitkäänkin. Siskoni mies piiritti siskoani vuoden :D Minua tarvitsi piirittää vähemmän aikaa, mutta olen edelleen varma, että mies olisi saanut sen näköisen naisen kuin olisi halunnut. 

Mutta toisaalta voi olla että minä en olisi huonoitsetuntoista miestä huolinutkaan. Minusta parhaat parisuhteet muodostuvat toki kemiasta (iso osa ulkonäöstä), mutta luonteiden yhteensopivuudesta. Kyllähän minunkin mieheni olisi voinut mennä yhteen jonkun toisenluontoisen naisen kanssa, mutta veikkaan ettei mies olisi viihtynyt. 

Eikö mieskin voi vain odottaa sitä kaunista naista, jolla on sopiva luonne? Ei vain ok-naista tai kaunista naista? 

Jahtaamisen pituus ei liity mitenkään siihen että mies ei yritä saada naista johon ei ole mahdollisuuksia.

Jos mies ei lähesty superkauniita naisia kun pakit pelottaa, niin miksi sitten ottaa kauniilta naiselta pakkeja säännöllisesti? Ei se kuulosta minusta tyytymiseltä. Varsinkin, jos miehellä on hyvä itsetunto, ettei usko mihinkään ihmeen rajoihin. .

Vierailija
40/42 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata. Löytää pian uuden miehen ja jättää sinut kun huomaa ettei kiinnostuksesi ollut aitoa.