Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yksinäisen aikuisen synttärit?

Vierailija
14.10.2016 |

nuoren aikuisen eli minun synttärit loppukuusta. onkohan ihan tyhmää juhlia edellisviikonloppuna jos syntymäpäivä on viikolla? baarissa voisi juhlia tuttujen kanssa. kavereita ei oikein ole eli ei voi pitää juhlia

varmaankaan kukaan ei osta lahjaa/leivo kakkua (ei haittaa ees oikeastaan) niin täytyy tehdä itse. mietin jos tekisin itselleni oikein hyvän ison aamupalan/brunssin sänkyyn.
onkohan ihan noloa.. ja mitäs muuta kivaa voisi keksiä? miten olette itse juhlineet syntymäpäiviä, muut yksinäiset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta!

Monesti mäkin joudun tekemään itse kakut sun muut, vaikka perhettä. Nykyään, kun lapset isompia, niin lapset tekevät kakun ja joskus jopa ruokaa.

Ostat itsellesi herkkuja, luet kirjaa tai katsot leffaa. Teet kaikkea itsesi mielestä kivaa.

Vierailija
2/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun ihmiset on yksinäisiä. Minä voisin alkaa mielellään yksinäisen kaveriksi. Ei voi tietää kuinka moni puolituttu, kaverin kaveri tai työkaveri on oikeasti yksinäinen myös. Jos joku työkaveri tai kaverin kaveri kutsuisi juhliin, menisin heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee leffaan

Vierailija
4/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla kuin kakkosella! Harmittaa, kun joku on yksinäinen, vaikka mä voisin olla hänen kanssaan juhlimassa ja leipoa sen kakun. 😉

Vierailija
5/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitten sen jälkeen kun olen täyttänyt 12v. juhlinut synttäreitä. Enkä muutenkaan tehnyt yksinäisyydestä numeroa.