Tajusin juuri, että jos tehtäisiin Etelä-Helsingin täydelliset naiset, olisin siinä!
Kommentit (27)
ylimeikattu, joutilas, riidanhaluinen?
Olisin passeli Itä-Tampereen täykkäreihin. Kuulun paikalliseen kermaan ja luppoaikaa riittää.
Täällä länsi, voin olla se viininjuojasieppo.
No kertokaa nyt enemmänkin siitä, millaisia hahmonne sarjassa olisivat!
Vierailija kirjoitti:
+ julkisuustyrkky?
Minä olisin sellainen täydellinen, itsenäinen nainen. Kahden lapsen sinkkuäiti, hyvissä väleissä lasten isän kanssa, asun 159m2 kämpässä Tähtitorninkadulla, ajan Range Roverilla, olen menestynyt yrittäjä sekä "soccermom." Kesälomat ollaan Etelä-Ranskassa, veneilemässä Italiassa. Syyslomalla New Yorkiin tai Lontooseen, hiihtolomalla Alpeille.
Hah, heti kärysit. Kunnon sockermom tietää, että loma-aikoina treenataan eniten, siihen aikaan ei todellakaan ajoiteta mitään koko perheen alppimatkoja.
Eli miehesi rahoilla elävä lompakkoloinen ja tyrkky?
Vierailija kirjoitti:
Ei Etelä-Helsingin naiset ole ylimeikattuja.
Siellä asuu lähinnä ne hillityt ja elegantit tai trendikkäät naiset.
Kaunis pinta ja tyhjää kolisee sisällä?
Älä ap sano noin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin sellainen täydellinen, itsenäinen nainen. Kahden lapsen sinkkuäiti, hyvissä väleissä lasten isän kanssa, asun 159m2 kämpässä Tähtitorninkadulla, ajan Range Roverilla, olen menestynyt yrittäjä sekä "soccermom." Kesälomat ollaan Etelä-Ranskassa, veneilemässä Italiassa. Syyslomalla New Yorkiin tai Lontooseen, hiihtolomalla Alpeille.
Eikö 160 neliöö ole hieman ahdas kolmelle hengelle? Itse asum yksin 150 neliön kämpässä eikä koti tunnu yhtään liian isolta.
Minä varmaan en. Siihen lienee tarvitaan muutakin kuin rahaa. Lisäksi taidan olla liian tylsä, tavallinen ja näköjään asun liian pienessä kodissakin :D
Vierailija kirjoitti:
Hah, heti kärysit. Kunnon sockermom tietää, että loma-aikoina treenataan eniten, siihen aikaan ei todellakaan ajoiteta mitään koko perheen alppimatkoja.
Valtaosa osaa kirjoittaa soccermom oikein.
Mä voisin olla sarjassa Keski-ikäiset espoolaismutsit. Olisi muuten varmasti helvetin tylsä sarja!
Mieslukija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa osaa kirjoittaa soccermom oikein.
Ilmeisesti ei. Se on soccer mom.
Vierailija kirjoitti:
Minä sopisin Itä-Helsingin.
just meinasin tulla sanomaan että Itä-Helsingin täykkärinaiset olisi paljon mielenkiintoisempia! aatelkaa minkä tositeeveesarjan meistä saisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just meinasin tulla sanomaan että Itä-Helsingin täykkärinaiset olisi paljon mielenkiintoisempia! aatelkaa minkä tositeeveesarjan meistä saisi!
Tätä mä katsoisin. :D
Kertokaa hiukan teidän elämästä siellä, mitä me nähtäis?