Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helsinkiläisiä viisikymppisiä naisia vaivaa?

Vierailija
13.10.2016 |

Ihan älyttömän epäkohteliaita! Olen vastikään muuttanut Helsinkiin ja viikoittain törmään noin viisikymppiseen naiseen, joka todella töykeästi käskee siirtymään. Olen asunut Turussa ja siellä kyllä kohteliasta pyydetään, jos halutaan istumapaikka vierestä tmv. Mutta täällä Helsingissä pitää kerätä itsensä kauheaan kiukkuun, kun huomataan, ettei joku maalainen ymmärrä olla olematta tiellä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että olet tavannut yhden töykeän helsinkiläisen viiskymppisen naisen.

Vierailija
2/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoittain jatkuvasti törmäät. Et ole vieläkään siis oppinut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä maalaisena et osaa vielä kulkea helsingissä, se vaivaa.

Mutta älä huoli, opit vielä samanlaiseksi.

Vierailija
4/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ovat kovia kiilailemaan joka paikassa. Myös nuoret kiilaavat. Useimmiten ainoastaan mamut ja vanhemmat miehet ovat kohteliaita.

N22, Helsingissä asuva ulkopaikkakuntalainen

Vierailija
5/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisotko liukuportaissa vasemmalla puolella? Jäätkö oven eteen seisomaan, kun muut tulevat junasta ulos tai kuljetko bussista ulos etuovesta? Jätätkö julkisissa laukun penkille viereesi tai tyhjän paikan ikkunan viereen?

Vierailija
6/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti mielenkiintoista, että kertaakaan ei ole kukaan nuori nainen, teini, lapsi tai mies ollut epäkohtelias. Mutta juuri tuon ikäiset naiset saavat kauhean kiukkukohtauksen. Ymmärrän, että päivä voi olla raskas ja voi vituttaa, mutta onko pakko kiukutella tuntemattomalle ihmiselle? Menee aina koko päivä pilalle, kun mietin, miten olin taas niin tyhmä, että kävelin jonkun eteen, istuin liian leveästi metropenkillä, en tajunnut bussin olevan jo melko täynnä ja varasin viereistä paikkaa kasseilleni. Sen sijaan, että vain kauniisti voitaisiin käskeä siirtymään, niin molemmilla säilyisi hyvä mieli, mutta ei. Täytyyhän sitä päästä vittuilemaan :(

Vierailija
7/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt vastaaviin lauantai iltapäivisin Stockan Herkussa. En tiedä mistä tulevat, mutta meiltäpäin ne eivät onneksi tule. Ullanlinna kuittaa :)

Vierailija
8/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tuttu ilmiö julkisissa kulkuneuvoissa. V.....tuneet sitruunan nielaiseet riivinraudat rules.

Toinen ilmiö oli lastenvaunuista ja ilmaismatkoista päätään aukovan vanhat ukot.

Nyt kun ei ole pieniä lapsia en tiedä vieläkö ne jaksaa valittaa.

Vierailija
9/22 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/22 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä.

Vierailija
11/22 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tekevät heistä kiukkuisia.

Vierailija
12/22 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Olen pyörinyt ikäni Helsingissä (28 vuotta), enkä muista törmänneeni yhteenkään epäkohteliaaseen viisikymppiseen naiseen. Sen sijaan lapsena eräs pappa tökkäisi minua tosi kipeästi käsivarteen ja pakotti seisomaan bussissa painavan reppuni kanssa, että joku mummo pääsi hänen viereensä istumaan. Ja harva se päivä kärsin, kun joku parikymppinen nainen tai melkein minkä vaan ikäinen mies katsoo asiakseen käryttää röökiä väkijoukossa tai ylätuulen puolella. Olen asunut eripuolilla kaupunkia ja pyörinyt keskustassakin. Stockan Herkkukin tuttu paikka. Jännää, etten ole törmännyt. Tai ehkä oon sen näkönen, ettei viiskymppiset mammat uskalla vittuilla mulle. Sanosin kyllä varmana takas, jos joku aukoisi mulle päätään. :D

N28

Vierailija
13/22 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen alkaa pohtimaan, että tässäkö se oli: huono parisuhde, lasten kanssa ongelmia, omat ja appivanhemmat hoidettavana, työpaikalla yt:eet. Sen ikäinen ei jaksa olla enää se kiltti tyttö koska kuitenkin tulee vaan paskaa niskaan.

Vierailija
14/22 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuon ikäinen nainen, ja täytyy sanoa, että osa ikäisistäni naisista käyttäytyy aika karmeasti. Mutta vain pieni osa. Luulen, että kyse on hormoneista, naiseuden katomisen pelosta, mutta myös siitä, että kerrankin he uskaltavat sanoa ja olla töykeitä jollekin. Takana saattaa olla vuosikymmeniä uhrautumista ja omien tarpeiten syrjään jättämistä. Ja sitten kun ei ole enää lapsia tai miestä kotona, joiden hoitamiseen on ehkä mennyt parhaat vuoden, sitä ikään kuin purskahtaa yli äyräiden ja kun huomaa, että  kerrankin uskaltaa vaatia ja saa jopa ympäristön toimimaan tahtonsa mukaan. 

Olisikin toivottavaa, että naiset eivät uhrautuisi niin paljon, vaan uskaltaisivat pitkin elämänmatkaa   tuoda esiin omia tarpeitaan.

Vierailija
15/22 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ovat kovia kiilailemaan joka paikassa. Myös nuoret kiilaavat. Useimmiten ainoastaan mamut ja vanhemmat miehet ovat kohteliaita.

N22, Helsingissä asuva ulkopaikkakuntalainen

Jaa mitäs ihmettä. Itse olen kokenut, että juuri mamut ja mt-potilaat kiilailevat ja tunkeilevat eniten. 

Vierailija
16/22 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hupaisa yleistys. Hahhah. Mistä tiedät onko Helsinkiläinen tai edes 50v?

Vierailija
17/22 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tai sitten ihan vain sukupuolen mukanaan tuoma perusluonne.

Vierailija
18/22 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia naisia saa haukkua vaikka miksi. Laitapa otsikon tilalle somali niin vasemmisto alkaa riehumaan. Miksi yksi porukka on vapaata riistaa kiusaajille? Olkaa nyt hemmetti tasapuolisia. Haukutte sitten kaikki samalla, niin tulee parempi olo.

Vierailija
19/22 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen helsinkiläinen joka aina käyttäytyy hyvin. Nyt on ilmeisesti pakko alkaa töykeäksi koska teet mitä tahansa, kuraa tulee niskaan.

Vierailija
20/22 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 nainen tietää että homma oli siinä.Mitään hyvää ei ole enään odotettavissa ja katkeruus tulee läpi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi