Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idiootti kysymys mutta miksi ET tervehdi naapuria?

Vierailija
13.10.2016 |

Itse tulin ajatelleeksi että enemmistö meidän talon asukkaista ei tervehdi oma-aloitteisesti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapuri on vittumainen apina niin miksi tervehtisin ?

Vierailija
2/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituisia ne jotka ei tervehdi. Tuossa ihan tien toisella puolella naapuri ei koskaan tervehdi vaikka aina itse moikkaan. Muut naapurit kyllä morjestelee. Vanhemmilla ihmisillä tuntuu tässä kadulla olevan enemmän ongelmia tuon tervehtimisen suhteen. Nuoret ovat olleet fiksuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tervehdin. Mutta en millään tiedä, kuka tässä talossa asuu, kuin osan heistä, kun itse olen vuokralla ja paljon muualla. Tervehdin varalta kaikkia ja osa katsoo aika pitkään eikä sano mitään. 

Vierailija
4/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pienessä yhtiössä on yksi, joka ei tervehdi, en ymmärrä miksi.

Vierailija
5/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ladtenharrastuksessa rouvat eivät tervehdi. En tervehdi enää minäkään. Naapuria tervehdin kun se kuuluu käytöstapoihin.

Vierailija
6/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kummalliselta tervehtiä ihmisiä joiden kanssa ei koskaan muuten puhu mitään.

Vierailija
7/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin vain sisätiloissa.

Vierailija
8/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllivät mun pyörän. Ovat muutenkin sellainen rosvo/huumesakki, että ei paljoa tee mieli moikkailla.

Vierailija
9/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naapuri lopetti tervehtimisen ensin, syystä jota en tiedä. OK-talo. En juhli tai soita musiikkia kovalla tms mikä voisi ärsyttää. Muut naapurit kyllä morjestavat ja heille minäkin morjestan.

Vierailija
10/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin 7000 asukkaan kylään ja täällä kyllä tervehtii kaikki. Kun autoa vaihtaa niin pari viikkoa menee, että kaikki tunnistaa ja moikkaa. Naapurustossamme on yksi perhe jonka jäsenet ei moikkaa, moikkaan kyllä heillekin. Tuli todella tervetullut olo, kun ihmiset morjestivat hymy huulilla meitä uusia tulokkaita. Minä en tunnista kaikkien naapureiden autoja jne joten tulee tervehdittyä naapureiden vieraatkin.

Vierailija
11/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin aluksi, mutta lopetin sitten tervehtimisen itsekin, kun mitään vastausta en heiltä takaisin saanut.

Vierailija
12/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään tervehdi kusipäämulkkuja. Nyt vielä lisänä jatkuva järjestys- ja taloyhtiön sääntöjen rikkominen, jotka eivät myöskään kannusta positiiviseen huomiointiin.

Vierailija
13/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin kerrostalossa kaikkia. Tämä on aika opiskelijavoittoinen talo ja kaikki tervehtivät hymyillen. Mukava olo tulee. Eli ei me nuoret nyt ihan aina olla paskoja.

Vierailija
14/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkia tervehdin. En tervehdi niitä jotka aina välttelee katsekontaktia ja kiirehtii ohi tai niitä jotka ei oo koskaan tervehtinyt takaisin.

Vierailija
15/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei sekään tervehdi. Muutenkin yliarvostettua kaikenaikainen heippailu.

Vierailija
16/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon moikannut aikaisemmin, eikä se oo moikannut takaisin niin ei kiinnosta enää *pyh*

Vierailija
17/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja asun opiskelijasäätiön asunnossa. Täällä näyttäisi siltä että miehet tervehtii mutta naiset ei. Ja harva on yli 25-vuotias, joten tuon yhden näkemys jonka mukaan vanhemmat jättää useammin tervehtimättä, ei tässä tapauksessa pidä paikkansa.

Vierailija
18/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ekalta luokalta lähtien kiusattu. Kiusaaminen oli nimittelyn ja lievän väkivallan ohella myös sellaista että, yhtenä aamuna kukaan ei puhunut mitään, vaan olivat päättäneet että tuolle ei puhuta eikä vastata mitään.

Koskaan ei tietänyt milloin sellainen päivä on muiden pikkutyttösten toimesta päätetty järjestää.

Yläasteellakin oli tuollaista.

Olen oppinut arastelemaan puolituttujen moikkaamista ja yleensä odotan että he ensin morjestavat.

Sori siitä.

Vierailija
19/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kummalliselta tervehtiä ihmisiä joiden kanssa ei koskaan muuten puhu mitään.

Hiiviskelette sitten rappukäytävässä täydessä hiljaisuudessa toistenne ohi? Vaatteiden kahina vaan kuuluu. Eikös se ole paljon kummallisempaa kuin tervehtiä reippaasti?

Vierailija
20/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi. Pian alkaisi höpöttämään mulle kuitenkin jotain paskaa, eikä todellakaan kiinnosta kuunnella ihmisten hölötyksiä.