Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nelikymppinen mies flirttailla parikymppiselle naiselle?

Vierailija
13.10.2016 |

Jos nainen vaikuttaa selvästi kiinnostuneelta miehestä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa

Vierailija
2/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi. Kyllä vanhemmat naiset flirttaili mulle kun olin parikymppinen, niin miksi me ei saataisi tehdä samaa naisille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Siitä seuraa 15 vuotta ehdotonta vankeutta ja minimissään sadantuhannen euron korvaukset henkisestä kivusta ja särystä uhrille.

Miksi kyselet tyhmiä?

Vierailija
4/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta parikymppinen saa myös reagoida siihen haluamallaan tavalla.

Vierailija
5/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois. Ei oo kiinnostunut.

Vierailija
6/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olisi,saisitko sinä siitä sitten  mahahaavan vai kohtauksen  ?

Vierailija
7/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa! Mua eniten sytyttää juurikin ehkä alle 30v - hyvin säilynyt ja itsestään huolta pitävä 45v...

Ehkä en seksiä ihan nelikymppisen kanssa voisi kuitenkaan kuvitella, mutta pieni flirtti vain piristää päivää:)

N19

Ja jos joku nyt miettii niin joo, isäsuhteeni on kyllä paska.

Vierailija
8/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enintään nelikymppisen rahoista on kiinnostunut. Yleensä te nelikybäset kuvittelette normaalin kohteliaisuuden kiinnostukseks ja täskin aivan varmasti samasta kyse.

Vierailija
9/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppinen uros voittaa koska tahansa alahuuli väpättävänä mankuvan pikkupojan :)

Vierailija
10/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäkymppinen uros voittaa koska tahansa alahuuli väpättävänä mankuvan pikkupojan :)

Alahuuli väpättävänä mankuvalla pikkupojalla kuitenkin ottaa vielä eteen, toisin kuin vanhuuttaan erektio-ongelmista kärsivällä papparaisella. ;)

Vierailija
11/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiäkö siltä haluat? Kai tajuat että se likka haukutaan huoraksi kun flirttailee sulle. Miks flirtata sille?

Vierailija
12/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Itse tykkään vanhemmista miehistä.

Vierailija
13/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alahuuli väpättävänä mankuvalla pikkupojalla kuitenkin ottaa vielä eteen, toisin kuin vanhuuttaan erektio-ongelmista kärsivällä papparaisella. ;)

Ei ole luonnonlaki. ;)

Vierailija
14/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enintään nelikymppisen rahoista on kiinnostunut. Yleensä te nelikybäset kuvittelette normaalin kohteliaisuuden kiinnostukseks ja täskin aivan varmasti samasta kyse.

Minun on mahdotonta kuvitella,tehdä mitään päätelmiä,tai edes arvailla ap:n esittämästä (mahdollisesta) tapauksesta yhtään mitään ,kun en edes  tiedä ap:stä mitään,enkä edes sitä tulkitseeko hän jotain lähestymisen merkkejä jostakusta minulle niinikään yhtä  tuntemattomasta henkilöstä, vai esittääkö hän vain ns. retoorisen kysymyksen.Olen muuten 34-vuotias,enkä tällä haavaa pohdi muita kuin omia työasioitani. En siis itse  mieti ollenkaan tuota samaa  ap:n esilletuomaa kysymystä .Sanoin vain oman mielipiteeni siitä.

Vierailija
15/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luonnonlaki. ;)

Joopa joo. Teillä rupsahtaneilla kurpilla ei ole muuta tarjottavaa nuorille naisille kuin raha. Löysä katkarapu ja polvissa roikkuva pappaperse ei kiinnosta ketään.

Vierailija
16/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pojat nukkumaan.

Vierailija
17/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta jos nainen aloittaa. Tai siis. Monet nelikymppiset on ollu kiinnostuneita, ja luulleet mun kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä kiinnostukseksi. Et jos nainen osoittaa vähänkin ettei oo kiinnostunut, ni jätä se rauhaan. Jos ei vaikka aloita keskusteluita yms. Jos oot aina se aloittava osapuoli. Nainen kyllä omatoimisesti osoittaa kiinnostuksensa jos haluaa. Ainakin minä. Ja siis flirtti 40v kanssa on ihan mukavaa, mutta harva nuori nainen vakavissaan haluaa mitään 2x ikäisensä kanssa..

Vierailija
18/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luonnonlaki. ;)

Joopa joo. Teillä rupsahtaneilla kurpilla ei ole muuta tarjottavaa nuorille naisille kuin raha. Löysä katkarapu ja polvissa roikkuva pappaperse ei kiinnosta ketään.

Siitä puhe,mistä puute...

Vierailija
19/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miksei saisi, jos nainen on selvästi samalla aaltopituudella? Ehkä kannattaa odotella, että nainen itse flirttailee ensin, ettet tee itsestäsi naisen silmissä joko naurettavaa tai ällöttävää. Ihan totta on se, että kun nuori nainen on normaalilla tavalla kiva vanhemmalle miehelle ja mies on vastaavasti kiva tuolle naiselle, niin nainen tykkää miehestä, mutta ei ehkä ole sen enempää kiinnostunut. Sitten mies menee ja pilaa koko ystävyyden flirttailulla, joka yllättää naisen ja saa ehkä inhoamaan miestä tai pitämään tätä naurettavana "pappana". Tietenkään 40-v ei oikeasti ole mikään pappa, mutta parikymppisen mielestä voi olla. Eli varovasti kuitenkin!

Mutta jos nainen tosiaan itse aloittaa ja on sitten innolla mukana flirtissä, niin miksi ihmeessä ei? Ei iällä ole tuossa tilanteessa mitään väliä! Mun äiti on yli 80-v ja oli jokin aika sitten sairaalassa ja voi että miten mummolla posket hehkui ja oli hymy herkässä, kun nuori lähihoitajaharjoittelijapoika passasi mummoa. Moneen kertaan äitini kehui mulle, että "tuo nuori mies on sitten ihana, pitää sille oikein silmää välillä vilkuttaa". Ja mies oli täysillä mukana ja kaikki huoneen mummot tirskuivat kuin pahaiset teinitytöt. Mulle puolestaan flirttailee säännöllisesti eräs n. 75-v pappa, meillä on tosi hauskaa ja aina halataan kun nähdään. Itse olen siis kohtapuoliin 50-v. Ei elämä ole niin vakavaa!

Vierailija
20/24 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitää vanhemmista mieheistä ja uskon, että aika moni parikymppinen mimmi fantasioi tuon ikäisistä miehistä +/- 5 vuotta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä