Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret naiset tuntuvat pitävän minusta, vaikka yleensä meitä 50-v naisia inhotaan?

Vierailija
13.10.2016 |

En yritä olla mitään kaveria, olen ihan tavallinen ikäiseni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan olet mukava ihminen.

Vierailija
2/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmaan olet mukava ihminen.

En minä mielestän ole. En minä ilkeä varmaankaan ole, mutta aika tylsä tavis olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai inhotaanko vai? Jospa kuvittelet molemmat.

Vierailija
4/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että he pitävät sinusta? Ei sitä inhoamista tai neutraalejakaan tunteita suoraan näytetä. Hakeutuvatko he aktiivisesti seuraasi? 

Vierailija
5/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yritä olla mitään kaveria, olen ihan tavallinen ikäiseni.

No olipas informatiivinen aloitus. Mitä tällä hait? 

T. Melkein viiskybänen

Vierailija
6/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iällä niin väliä, kun kyseessä on toimeentuleminen / kaveruus / ystävyys. Minulla on ollut aina hyvä klikki vanhempien (mutta myös oman ikäisten ja nuorempien) naisten kanssa vaikka olemme aivan eri elämäntilanteissa. Työtovereissa on monia tosi läheiseksi tulleita jo eläkeikää läheneviä henkilöitä, joita voin aivan hyvin tavata vapaa-ajallanikin. Ja elämme siis hyvin erilaista vapaa-aikaa.

Vierailija
7/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla on auktoriteettia.

Vierailija
8/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ovat suoraan sanoneet, ovat mulle ystävällisiä vaikka eivät välttämättä muille ole yms ja tuntuvat haluavan esim. työporukoissa mukaan. Nettihän on täynnä kirjoituksia "pahimpia ovat noin 50-v naiset.." -kirjoituksia. En kalastele kehuja, vaan minua kiinnostaisi tietää, miksi joku tavis on sellainen, joka ei inhota niin paljon kuin muut. En mielistele, ja saatan neuvoa, jos on tarpeen. Toisten neuvot otetaan helposti kettuiluna, mutta mun neuvoja saatetaan kuunnella. Nyt ei ole nuoria naisia nykytyössä, mutta aiemmasta työstä tämä kokemus. 

Vierailija
9/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan mukava tyyppi ja suhtaudut nuorempiin hyväksyvästi etkä vähätellen :)

N26

Vierailija
10/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytytöt eivät uskalla kasvaa aikuisiksi sanoo tutkimus. Siksi takertuvat turvaisaaan ruokaa jakavaan äitihahmoon. Äidin kaipuuta se on. Hakevat turvaa myös ahdistavasta ikätoverikilpailusta ja kauneuskisoista. Sinut ne päihittävät varmasti ja ei loukkaa narsismia.

Vierailija
11/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään tietynikäiset ole pahimpia. Kaikenikäisissä on kusipäitä. Jos kusipäisyys on oman ryhmän ulkopuolisessa ihmisessä, sen katsotaan johtuvan kansalaisuudesta, iästä, sukupuolesta jne.

Vierailija
12/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksitälleen kirjoitti:

Nykytytöt eivät uskalla kasvaa aikuisiksi sanoo tutkimus. Siksi takertuvat turvaisaaan ruokaa jakavaan äitihahmoon. Äidin kaipuuta se on. Hakevat turvaa myös ahdistavasta ikätoverikilpailusta ja kauneuskisoista. Sinut ne päihittävät varmasti ja ei loukkaa narsismia.

Mitä 'päihittävät' ? Avaa vähän...

Vierailija
13/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboja.

Vierailija
14/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ilmeisesti niin tavallinen ja vaatimaton, ettei kukaan koe sua kilpailijaksi, eikä ole tarve päteä sulle.

Vierailija
15/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. "50-v:t on pahimpia.." joo kyllä se on yleistys, mutta ei tarkoita että kaikki 50-vuotiaat naiset olisi sellaisia tai tällaisia.

Myönnän minäkin valittaneeni joskus työkaverille asiakkaista:"keski-ikäiset miehet on pahimpia" Molemmat kyllä tiedetään ettei KAIKKI keski-ikäiset miehet ole huonotapaisia, vaan suurin osa huonotapaisista asiakkaista on ollut keski-ikäisiä miehiä. Silti on ollut paljon myös mukavia keski-ikäisiä miehiä. Tajuatko?

Miks kukaan inhoaisi ketään iän perusteella?:D Tai lokeroisi ihmisiä niin, että kaikki 50v:t on ärsyttäviä, kaikki 30v:t tyhmiä jne jne. Ei kai kukaan.

Minä ainakin tutustun uusiin ihmisiin avoimesti, enkä jätä tutustumatta iän tai sen tuoman stereotypien takia.

Vierailija
16/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ilmeisesti niin tavallinen ja vaatimaton, ettei kukaan koe sua kilpailijaksi, eikä ole tarve päteä sulle.

Tää se voisi olla. Ap. 

Vierailija
17/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yli 50 kymppidillä on elämänkokemusta eikä me säikähdetö pienistä. Varmaan annamme turvallisuudentunnetta nuorille naisille. Sama täällä. Nuoret naiset kyselevät neuvoja.