Ärsyttääkö jonkun julkisuuden henkilön puheääni? Kenen? Peukutusta.
Kommentit (279)
Kirsti Pohjaväre, ällön tekopirteä
Suomipopin iltapäiväjuontajanainen. Jenni Aleksandrova tjsp.
Se juontaja joka tekee niitä klippejä mm puoliseiskaan . Nimi joku ulkolainen. Vitun ärsyttävä. Tekopirteä.
Mita Luoti. Kylmän kalsea ääni.
Niina Lahtinen. Varsinkin tässä Nieminen et Lahtinen show'ssa. Samoin joissakin mainoksissa erittäin ärsyttävä. Kanavaa vaihdan heti.
Aki Linnanahde. Ällöttävä henkilö muutenkin, kun iskee nuoria blondeja vaan kännissä erottajalla aina viikonloppuisin. Ei liittyny tähän mitenkään, mutta oli pakko kertoa, koska oksettaa niin paljon. Peace and love.
Vierailija kirjoitti:
Laila Snellman.
Mun mielestä Lailalla ihanan pehmeä ja lempeä ääni. Olispa mullakin.
Niina Lahtisen nauru. En kestä, se kuulostaa siltä naurulta, joka oli jonkun tuotantoyhtiön logon ohessa ohjelmien lopussa.
Ääh mikä se nainen on siinä Rojua, rojua ohjelmassa. Se kuulostaa siltä että se on ihan liian innokas ja öö-öö tulee joka väliin.
Me heitetään tästä puhetavasta ihan läppää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mila Kunis (70's show)
Mä olen tosi monesti miettinyt, kun olen sen haastatteluja katsellut, että mikä sen ääntä vaivaa. En muista, että 70's showssa olis ollut tuollainen. Nyt viime vuosien haastatteluissa on todella raskasta kuunneltavaa, kun ääni särkyy tai jotain koko ajan. Vai olenko mä sattunut vain katsomaan sellaisia haastatteluita, joissa sillä on flunssa
Eva Biaudet