Sallisitko miehellesi rakastajattaren...
...jos hän alkaisi pitämään sen myötä parempaa huolta terveydestään esim. liikunnan ja ruokavalion avulla?
Kommentit (9)
En. Mutta voisin sallin että käy vieraissa esim. työmatkoilla. Ja nimenomaan vieraissa, nimettömiä ja kasvottomia ihmisiä joita ei tapaa enää uudelleen.
En. Tuntisin hänen vähättelevän minua, jos olisi valmis tekemään paljon töitä rakastajattaren eteen mutta ei minun vuokseni. Toki siis tärkeintä että pitää huolta itsestään terveytensä vuoksi, mutta sapettaisi kyllä aika paljon, jos rakastajatar osoittautuisi minua tärkeämmäksi. Ja ylipäätään olisi vaikea kuvitella mieheni kunnioittavan minua, jos rakastajattaren ottaisi. En kyllä itsekään voisi kuvitella meneväni vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Toki, kunhan saisin itse ottaa rakastajan. Meillä ei ookkaan peitto heilunut pariin vuoteen.
Meillä sama tilanne.
En, on pitänyt hyvää huolta terveydestään muutenkin koko yhdessäoloajan liikunnan ja ruokavalion avulla.
Sallisin, eikä tarvitsisi edes tehdä noita "parannuksia". Kunhan pysyisi kaukana minusta sitten. En omista miestäni enkä haluaisikaan, ei ole mitään haluja häntä kohtaan enää. Salaa toivon, että tuo löytäisi jonkun toisen ja painuisi helvettiin mun elämästä.
Vain jos minullakin olisi oikeus rakastajaan.
Sallin, koska hänkin sallii minulle.
t.bi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, kunhan saisin itse ottaa rakastajan. Meillä ei ookkaan peitto heilunut pariin vuoteen.
Meillä sama tilanne.
Kuin myös :)