Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sallisitko miehellesi rakastajattaren...

Vierailija
13.10.2016 |

...jos hän alkaisi pitämään sen myötä parempaa huolta terveydestään esim. liikunnan ja ruokavalion avulla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, kunhan saisin itse ottaa rakastajan. Meillä ei ookkaan peitto heilunut pariin vuoteen.

Vierailija
2/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta voisin sallin että käy vieraissa esim. työmatkoilla. Ja nimenomaan vieraissa, nimettömiä ja kasvottomia ihmisiä joita ei tapaa enää uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuntisin hänen vähättelevän minua, jos olisi valmis tekemään paljon töitä rakastajattaren eteen mutta ei minun vuokseni. Toki siis tärkeintä että pitää huolta itsestään terveytensä vuoksi, mutta sapettaisi kyllä aika paljon, jos rakastajatar osoittautuisi minua tärkeämmäksi. Ja ylipäätään olisi vaikea kuvitella mieheni kunnioittavan minua, jos rakastajattaren ottaisi. En kyllä itsekään voisi kuvitella meneväni vieraisiin.

Vierailija
4/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, kunhan saisin itse ottaa rakastajan. Meillä ei ookkaan peitto heilunut pariin vuoteen.

Meillä sama tilanne.

Vierailija
5/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, on pitänyt hyvää huolta terveydestään muutenkin koko yhdessäoloajan liikunnan ja ruokavalion avulla.

Vierailija
6/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisin, eikä tarvitsisi edes tehdä noita "parannuksia". Kunhan pysyisi kaukana minusta sitten. En omista miestäni enkä haluaisikaan, ei ole mitään haluja häntä kohtaan enää. Salaa toivon, että tuo löytäisi jonkun toisen ja painuisi helvettiin mun elämästä.

Vierailija
7/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos minullakin olisi oikeus rakastajaan.

Vierailija
8/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallin, koska hänkin sallii minulle.

t.bi

Vierailija
9/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne.

Kuin myös :)