Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 27-vuotias herero mies joka on vielä neitsyt. Antakaa neuvoja.

Vierailija
13.10.2016 |

Missä voisin tavata mukavia naisia?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä muutama vuosi niin menee kuume ohi. Sitten mgtow.

Vierailija
42/48 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras neuvo tulee tässä: Älä tee neitsyydestä itsellesi ongelmaa. Se ei ole ongelma, oikeasti. Minkälaisia neuvoja oikein haluat, kun et määritellyt tarkemmin? Päästä eroon neitsyydestä? Jos tätä  haluat, niin miksi? Mitä vikaa on neitsyydessä? Haluatko vain "päästä normaalien kirjoihin"? Vaiko 2. vain kokea, millaista on seksi oikean naisen kanssa? Vai 3. haluatko tyttöystävän? Ehkä pysyvän ihmissuhteen?

Jos syy on pakkomielle neitsyydestä tai seksin kokeminen, niin ainahan voit käydä maksullisissa. Oikeita naisia hekin ovat. Jos taas haluat, että seksi olisi merkityksellistä, tai et halua antaa varjelemaasi neitsyyttä kenelle tahansa, niin älä siinäkään tapauksessa tee asiasta elämää suurempaa. Mene ihmisten ilmoille, kauppaan, kirjastoon, kapakkaan, kirkkoon, tai vaikka koruompelukerhoon. Mutta älä mene tämä neitsyysagenda edellä, vaan ihan omana itsenäsi ja hyväksy se, että saattaa tärpätä tai olla tärppäämättä. Jos mukava nainen löytyy ja välillänne kipinöi, kyllä se siitä sitten etenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin autta sinua;)37

Vierailija
44/48 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla panomies kuin kokematon mies. Naiset juoksee karkuun ja lujaa, jos kuulevat sinun olevan vielä kokematon. Huoriin vaan.

Naiset karttavat sinua kyllä huomattavasti enemmän, jos tietävät sinun ostavan seksiä. Se on niin suuri turn-off mahdolliselle kumppanille, että oksat pois.

Ei tietenkään tarvi kertoa, että on ostanut seksiä, mutta kokemattomuus karkoittaa naiset todella tehokkaasti.

Sellaiseen naiseen, jota kokemattomuus haittaa, ei edes kannate aikaansa tuhlata.

Eipä jää monta naista Suomessa jäljelle.

Varmaan niillä kauneimmilla tytöillä, joilla on varaa valita, haittaakin. Etsipä joku vaatimattomampi tyttö ja kysy häneltä, en usko että haittaisi.

Miksi oletetaan, että nainen aina haluaa kokeneen miehen ja ottaa kokemattoman vain, jos ei muunlaista saa? Kun olin nuori kaunis nainen, jolla oli todellakin tarjokkaita jonoksi asti, en huolinut joka naisen kanssa luuhanneista häntäheikeistä - juuri nimenomaisesti siksi, että minulla oli sitä valinnanvaraa! Olen myös erittäin onnellinen siitä, että ensimmäinen kertani tapahtui toisen neitsyen kanssa, vaikka suhteemme ei sitten kovin pitkälle kantanutkaan.

Vierailija
45/48 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana. Sen ensimmäisen kerran jälkeen olet päässyt pimsan makuun ja sitten sitä vasta haluaakin.

Vierailija
46/48 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran mies, joka jälkikäteen kertoi harrastaneensa seksiä vain kaksi kertaa elämässä aiemmin. Siitäkin oli aikaa. Olin ihan ällikällä lyöty, koska sitä ei todellakaan huomannut tosi toimissa.

Vierailija
47/48 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla panomies kuin kokematon mies. Naiset juoksee karkuun ja lujaa, jos kuulevat sinun olevan vielä kokematon. Huoriin vaan.

Naiset karttavat sinua kyllä huomattavasti enemmän, jos tietävät sinun ostavan seksiä. Se on niin suuri turn-off mahdolliselle kumppanille, että oksat pois.

Ei tietenkään tarvi kertoa, että on ostanut seksiä, mutta kokemattomuus karkoittaa naiset todella tehokkaasti.

Miksi siitä kokemattomuudesta sitten pitäisi kertoa? Olen harrastanyt seksiä useamman kokemattoman miehen kanssa, enkä olisi tiennyt heidän olevan neitsyitä, jos he eivät olisi itse kertoneet.

Tuota et usko itsekään :D

Vierailija
48/48 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritanssikursseilla on huutava pula miehistä ja pääsee luontevasti jutulle usein useammankin naisen kanssa joka tunnilla.  Sitten kun opit perusaskeleet niin voit lähteä muuallekin tanssimaan ja vientiä riittää.