Olen 27-vuotias herero mies joka on vielä neitsyt. Antakaa neuvoja.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät koirista, niin hanki koira ja ala harrastaa vaikka agilityä. Mukavat sinkku agilitymiehet on harvassa! Mutta jos et pidä koirista, niin älä naisen takia hanki koiraa. Sen kyllä huomaa ja se on turnoff.
Mites hamsteri? Voiko sillä harrastaa agilityä?
Jos haluat siis päästä panemaan hyödyntämättä maksullisia palveluita, tässä strategiavinkki:
Mene viikonloppuiltana baariin. Jos on pokkaa, voit mennä yksin, mutta jos olet vähän epävarma, ota mielummin kaveri mukaan, jotta et päätyisi pälyilemään arkana ja levottomana ympärillesi. Pukeudu ja laittaidu siististi, mielummin tuossa iässä kauluspaita kuin joku printti-t-paita. Älä juo itseäsi liian humalaan, jotta pystyt havainnoimaan ympäristöäsi tehokkaasti. Ota mielummin viski tai joku erikoisolut kuin kelkka tai hanakalja kouraasi. Jos ja kun jossain vaiheessa iltaa huomaat, että joku ärsyttävä juoppo tai limainen vonkaaja häiritsee jotakuta naista / naisia, tilaisuutesi on koittanut. Huomaat kyllä naisten käytöksestä, jos tunkeilija ahdistaa heitä. Mene lähemmäs ja seuraa tilannnetta hetki etäältä, sitten mene väliin: "hei, jospa annetaan neitien jatkaa iltaa rauhassa?" Jos juoppo puhuu ronskimpia tai törkeitä, voit käyttää karkeampaakin kieltä. Koita viestiä olemuksellasi itsevarmuutta ja rauhallisuutta, tuijota häirikköä kylmän viileästi silmiin, älä piipitä hermostuneesti tai uhkaile väkivallalla. Jos tilanne meinaa eskaloitua, kutsu portsari paikalle mielummin kuin alat nyrkkeilemään.
Kun olet saanut hoidettua häirikön matkoihinsa, voit jäädä hetkeksi pahoittelemaan tilannetta ja varmistamaan, että naiset ovat kunnossa. Älä tee sitä virhettä, että jäät roikkumaan heidän seuraansa, ellet saa TODELLA rohkaisevaa ja suorasukaista vastaanottoa tai pyyntöä liittyä seuraan. Toivota mielummin hymyillen parempaa loppuiltaa ja vetäydy sivummalle, mutta ole kuitenkin "saatavilla". Tämän jälkeen on erittäin todennäköistä, että nainen koittaa ottaa sinuun taas kontaktia esim. törmätessänne tupakkapaikalla, baaritiskillä tai muuten vaan. Luultavasti hän haluaa vielä kiitellä sinua "iltansa pelastamisesta". Jäät hänen mieleensä, mutta hänelle jää ritarillinen ja vilpitön mielikuva toiminnastasi. Jos nainen tulee itse uudelleen luoksesi, voit aloittaa rohkeamman flirttailun ja katsoa, mihin se johtaa.
Seksin hinta on käytännössä perhe.Se on liikaa.
Mun mies oli melkein 27 ja mä 22, kun tavattiin. Molemmat oltiin neitsyitä ja mun mielestä se oli vain hyvä! Harmi vain mies ei sitä ihan heti uskaltanut kertoa, kun häpesi asiaa niin kovasti ja antoi ymmärtää olevansa kokeneempi. Otin alkuun paineita ihan turhaan siis. Mitenkään kummallisena en asiaa pitänyt. Kuitenkin olisi ollut sääli ja varmaan aika kova paikka kuulla, jos olisi käynyt maksullisissa. Me emme vain olleet siihen mennessä kohdanneet "sitä oikeaa". Teksti-tv-chatin kautta tavattiin jo vuonna 2002, nyt naimisissa ja kolme lasta.
Käyt huorilla. Satasen se maksaa mutta muistat loppuikäs, ja saat vähän itsevarmuuttakin kun olet saanut pillua.
Mistä asioista sä tykkäät ja mitä yleensä teet? Mitä haluaisit tehdä? Millaisesta elämästä haaveilet? Millainen olet muutoin kuin 27-v. ja neitsyt? Opiskeletko, oletko jossain töissä, teet jotain muuta? Entä millainen nainen (luonne, elämäntyyli, arvot, ulkonäkö ym.) olisi mieleesi? Missä asut? Olisitko valmis muuttamaan?
Ehkä jo tätä kautta löydät jonkun, jos kirjoittelet enemmän itsestäsi?
Tämä on helposti sanottu, mutta älä ota asiasta paineita. Luota itseesi ja jos vielä pystyt, vältä niitä maksullisia. Jotkut naiset ehkä tykkää kokeneista, mutta on paljon niitäkin naisia, jotka on samanlailla kokemattomia ja ihan varmasti arvostavat sinua tuollaisena kuin olet! Silloin kun olin vielä sinkku (ja kokematon), mun suhdeviritelmät kaatui sellaisten miesten kanssa, jotka oli aiemmin seurustelleet. Kunnolla en rohjennut heidän kanssaan mihinkään sänkypuuhiin eivätkä he loppupeleissä tuntuneet oikeilta. Häpesin myös itseäni, kun tuntui, että olen viimeinen neitsyt maan päällä. Sitten tapasin nykyisen aviomieheni (neitsyt, silloin 28) ja hänen kanssaan on ollut hyvä harjoitella yhdessä. <3
T. N31
Älä ainakaan maksullisiin mene, niin kuin täällä kehoitetaan.
t. neitsyt N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on joka paikassa. Tarvitaan vähän tarkempaa määrittelyä, jos haluat "joka paikkaa" yksityiskohtaisempia vihjeitä.
Marita Salminen
Ei, ei, ei, ei. Ei. Ei pidä paikkaansa. Ei mitään maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla panomies kuin kokematon mies. Naiset juoksee karkuun ja lujaa, jos kuulevat sinun olevan vielä kokematon. Huoriin vaan.
Naiset karttavat sinua kyllä huomattavasti enemmän, jos tietävät sinun ostavan seksiä. Se on niin suuri turn-off mahdolliselle kumppanille, että oksat pois.
Ei tietenkään tarvi kertoa, että on ostanut seksiä, mutta kokemattomuus karkoittaa naiset todella tehokkaasti.
Sellaiseen naiseen, jota kokemattomuus haittaa, ei edes kannate aikaansa tuhlata.
Jos mies on kiva, huumorintajuinen, fiksu (ei tarvi olla kuitenkaan mikään mensalainen), jalat maassa oleva kunnollinen tyyppi, joka ei ryyppää, polta eikä rellestä ja arvostaa itseään, niin ei tarvi huolehtia mistään neitsyydestä. Se on ihan se ja sama.
N28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla panomies kuin kokematon mies. Naiset juoksee karkuun ja lujaa, jos kuulevat sinun olevan vielä kokematon. Huoriin vaan.
Naiset karttavat sinua kyllä huomattavasti enemmän, jos tietävät sinun ostavan seksiä. Se on niin suuri turn-off mahdolliselle kumppanille, että oksat pois.
Ei tietenkään tarvi kertoa, että on ostanut seksiä, mutta kokemattomuus karkoittaa naiset todella tehokkaasti.
Sellaiseen naiseen, jota kokemattomuus haittaa, ei edes kannate aikaansa tuhlata.
Eipä jää monta naista Suomessa jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä jää monta naista Suomessa jäljelle.
Varmaan niillä kauneimmilla tytöillä, joilla on varaa valita, haittaakin. Etsipä joku vaatimattomampi tyttö ja kysy häneltä, en usko että haittaisi.
Itse menetin poikuuteni vasta 28v, tapahtui suomi24 treffien kautta, nainen laittoi siellä ensiviestiä ja tavattiin, neljännellä tapaamisella nainen tuli mun luokse ja illan päätteeksi se sitten tapahtui. Todella onnistunut ensikerta.
Eli neuvoni on kai että panosta nettitreffailuun ellet ole hyvä livetilanteissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kokemattomuudesta sitten pitäisi kertoa? Olen harrastanyt seksiä useamman kokemattoman miehen kanssa, enkä olisi tiennyt heidän olevan neitsyitä, jos he eivät olisi itse kertoneet.
Kokeilepa kirjoittaa jonnekin treffipalstalle (tinderiin?) sellainen ihan rehellinen ja avoin pidempi kertomus/hakuprofiili itsestäsi. Laita myös vaikka ihan suoraan, että haet mielellään kokemattomampaa naista tai ainakin sellaista, jota ei toisen koskemattomuus haittaa. Tiedä vaikka yllättyisit vastaustulvasta. Tuossa yllä joku jo kirjoitti noita hyviä kysymyksiä. Kerrot itsestäsi paljon, mitä haluaisit elämältä ja parisuhteelta ja niin poispäin.
Panosta muutenkin ilmoitukseen. Sellaiset lyhyet töks-viestit ei houkuttele. "Oon 27, etin kivaa naista Turusta". Tai sellaiset, missä saa tylyn/epätoivoisen tms. kuvan muuten.
Sellainen nainen, jota koskemattomuus haittaa, niin haluaisitko sinä sellaisen naisen kanssa oikeasti olla? Miltä tuntuisi, kun hän heittäisi jotain ilkeätä läppää kokemattomista ihmisistä? Ei sellaiset ole arvoisiasi. Kuten yllä sanottu, turha tuhlata aikaa heihin.
Tykkäätkö raskaammasta musiikista? Minkä näköinen olet?
Kasvata pitkä hevitukka tai vedä kalju, pue päälle mustat reisitaskuhousut, musta paita ja prätkärotsi ja mene jollekin keikalle. Ole selvinpäin. Ei alkoholia käyttävät kunnolliset hevimiehet, jotka käy rehellisissä töissä eikä dokaa, saa aina takuulla naisia!
Jos tykkäät koirista, niin hanki koira ja ala harrastaa vaikka agilityä. Mukavat sinkku agilitymiehet on harvassa! Mutta jos et pidä koirista, niin älä naisen takia hanki koiraa. Sen kyllä huomaa ja se on turnoff.