Eikö suuseksissä saa sen antaja nauttia
Nautiskella?
pitääkö vain keskittyä.saajan nautintoon?
Kommentit (9)
No miehet haluaa että patukkaa imetään nopeesti.
Itse haluan nuolla ja imeä hitaasti..nuolla kilkuttimia ym.
Miksi harrastaa minkäänlaista seksisä, josta ei itse nauti?
Kuka nauttii sellaisesta seksistä, jonka tietää olevan kumppanilleen vastenmielistä?
Vierailija kirjoitti:
No miehet haluaa että patukkaa imetään nopeesti.
Itse haluan nuolla ja imeä hitaasti..nuolla kilkuttimia ym.
Eivät kaikki miehet ole samanlaisia, eikä sama mieskään aina halua samanlaista käsittelyä. Mä voi nykyisen kanssa aloittaa ensin kiusoitellen ja edetä siitä sitten eteenpäin. Mutta mä nautin ja kiihotun kyllä siitä, että saan miehen nauttimaan. Eli mulle se on ykkösjuttu koko hommassa.
Eksä valitti että penis ei seiso kun nuolen pillua = eli en nauti siitä. No helvetti, en minäkään tarkista onko nainen märkä kun imee kyrpääni. Kyllä minä nautin suuseksin antamisesta, kun näen että kumppanikin siitä nauttii.
Tää nykyinen tykkää ja on sanonutkin, että nauttii hellästä suihinotosta, toki kiihtyyhän se sitten loppua kohti. Sanoo myös silleen huokaisten, että älä vaan lopeta. Mun mielestä on hienoa, kun mies pukee sanoiksi eli tiedän, kuinka tehdä. Ja tietysti nautin siitä, en varmaan tekisi koko hommaa, jos se olisi ikävää.
Meillä on avoin puheyhteys seksin suhteen ja voidaan kertoa tykkäämiset. Miksen itsekin sanoisi, mikä tuntuu hyvältä, kun kerran siihen asiaan voi vaikuttaa ja mies haluaa tuottaa mulle mahdollisimman hyvää.
Saa ja pitää nauttia. Mikään ei ole surkeampaa kuin väkipakolla suoritettu suuhoito. Suihinotto tai nuoleminen.
Jos ei tekijä nauti ja halua tehdä, niin sen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastaa minkäänlaista seksisä, josta ei itse nauti?
Kuka nauttii sellaisesta seksistä, jonka tietää olevan kumppanilleen vastenmielistä?
Minä. Pidän myös jos kumppani "pakottaa"/vaatii minulta jotain, josta en pidä. Kyse ei tietenkään ole oikeasta pakottamisesta, rack/ssc periaatteilla mennään.
Uhraus on ainoa todiste rakkaudesta. Eikä sekään pomminvarma, mutta silti ainoa todellinen.
Kyllä meillä vaimolla kostuu heti kun ottaa multa suihin ja samoin mulla stondaa heti kun olen sen pillua.
Miksi ei saisi?