Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö suuseksissä saa sen antaja nauttia

Vierailija
13.10.2016 |

Nautiskella?
pitääkö vain keskittyä.saajan nautintoon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi?

Vierailija
2/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet haluaa että patukkaa imetään nopeesti.

Itse haluan nuolla ja imeä hitaasti..nuolla kilkuttimia ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastaa minkäänlaista seksisä, josta ei itse nauti? 

Kuka nauttii sellaisesta seksistä, jonka tietää olevan kumppanilleen vastenmielistä?

Vierailija
4/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet haluaa että patukkaa imetään nopeesti.

Itse haluan nuolla ja imeä hitaasti..nuolla kilkuttimia ym.

Eivät kaikki miehet ole samanlaisia, eikä sama mieskään aina halua samanlaista käsittelyä. Mä voi nykyisen kanssa aloittaa ensin kiusoitellen ja edetä siitä sitten eteenpäin. Mutta mä nautin ja kiihotun kyllä siitä, että saan miehen nauttimaan. Eli mulle se on ykkösjuttu koko hommassa.

Vierailija
5/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä valitti että penis ei seiso kun nuolen pillua = eli en nauti siitä. No helvetti, en minäkään tarkista onko nainen märkä kun imee kyrpääni. Kyllä minä nautin suuseksin antamisesta, kun näen että kumppanikin siitä nauttii.

Vierailija
6/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykyinen tykkää ja on sanonutkin, että  nauttii hellästä suihinotosta, toki kiihtyyhän se sitten loppua kohti. Sanoo myös silleen huokaisten, että älä vaan lopeta. Mun mielestä on hienoa, kun mies pukee sanoiksi eli tiedän, kuinka tehdä.  Ja tietysti nautin siitä, en varmaan tekisi koko hommaa, jos se olisi ikävää.

Meillä on avoin puheyhteys seksin suhteen ja voidaan kertoa tykkäämiset. Miksen itsekin sanoisi, mikä tuntuu hyvältä, kun kerran siihen asiaan voi vaikuttaa ja mies haluaa tuottaa mulle mahdollisimman hyvää.

Vierailija
7/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja pitää nauttia. Mikään ei ole surkeampaa kuin väkipakolla suoritettu suuhoito. Suihinotto tai nuoleminen.

Jos ei tekijä nauti ja halua tehdä, niin sen kyllä huomaa.

Vierailija
8/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastaa minkäänlaista seksisä, josta ei itse nauti? 

Kuka nauttii sellaisesta seksistä, jonka tietää olevan kumppanilleen vastenmielistä?

Minä. Pidän myös jos kumppani "pakottaa"/vaatii minulta jotain, josta en pidä. Kyse ei tietenkään ole oikeasta pakottamisesta, rack/ssc periaatteilla mennään.

Uhraus on ainoa todiste rakkaudesta. Eikä sekään pomminvarma, mutta silti ainoa todellinen.

Vierailija
9/9 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaimolla kostuu heti kun ottaa multa suihin ja samoin mulla stondaa heti kun olen sen pillua.