omaan suuhun
Nainen paheksutko vai kiihotutko jos miehesi masturboi lastin omaan suuhunsa?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten aika mielenkiintoista kun imee omaa kyrpäänsä, ei oikein pysty päättää nauttiiko siitä että saa imeä vai siitä että saa laittaa peniksen suuhun :D
Niinpä, tuohan on kuin se klassinen omaa häntäänsä syövä käärme! :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten aika mielenkiintoista kun imee omaa kyrpäänsä, ei oikein pysty päättää nauttiiko siitä että saa imeä vai siitä että saa laittaa peniksen suuhun :D
Mutta jos on oikein syvällä kaapissa, niin tuo on varmaan turvallinen tapa toteuttaa omaa homoseksuaalisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen paheksutko vai kiihotutko jos miehesi masturboi lastin omaan suuhunsa?
Ihan uteliaisuudesta AP, miten tuo käytännössä tapahtuu? Oletko jotenkin supernotkea vai osoitteletko peniksellä omaa suutasi kohti ja toivot, että ejakulaatio osuu sinne vai mitä?
Itse saan omasta peniksestä noin 1/3 osan suun sisälle asti joten pystyn jopa tekemään vähän edestakas liikettä. Mutta aika turhaa touhua tuo on koska ei tunnu miltään.
Olen myös lauennut omaan suuhuni ihan vain kokeillakseni, nielin myös.
Eli jos joskus joku nainen sanoo että voin laueta hänen suuhunsa vain sillä ehdolla jos suostun tekemään itselleni samoin niin voin sanoa että olen jo tehnyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on oikein syvällä kaapissa, niin tuo on varmaan turvallinen tapa toteuttaa omaa homoseksuaalisuuttaan.
Huvittavintahan tässä on se, että olen ainoastaan harrastanut seksiä naisten kanssa ja silloin kun tuon vielä kykenin tekemään, fantisoin usein että se oli nainen joka imi kyrpääni...
Ja taidat sinäkin olla tästä kiibnostunut kun kerran avasit ketjun senkin homppeli:)
Jalat seinää vasten ylös ja hartiat maahan vähän niikuin koko ukko ylösalaisin niin siinähän automaattisesti muna osoittaa omaan suuhun niin siitä vaan mälläämään. Vaimo joskus aina saunassa ollessamme haluaa nähdä miten se menikään ihan kiusallaan.
Omalle naamalleni olen joskus lauennut juuri tuolla menetelmällä kuin nro 8 tuossa kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vähän niinku runkkaaminenkin. Oman sukupuolen edustajan vehjettähän siinäkin hierotaan.
Itse imen omaa terskaa ja pyörittelen kielellä sitä suussa niin kauan että saan super orgasmin ja laukean voimalla. Sitten nielen spermat ja saan perään uuden jäykemmän erektion ja orgasmin päälle. Tätä olen harrastanut jo noin 5 vuotta kun aloin venytellä ja aloin saada terskaa suuhun asti.
Tästä harrastuksesta ei halua luopua koskaan. Enkä tahdo edes parisuhdetta kun tuskin sattuisi henkilöä kohdalleni joka hyväksyisi tämän harrastukseni. Mutta näin on hyvä elää. En valita.
Vierailija kirjoitti:
Itse imen omaa terskaa ja pyörittelen kielellä sitä suussa niin kauan että saan super orgasmin ja laukean voimalla. Sitten nielen spermat ja saan perään uuden jäykemmän erektion ja orgasmin päälle. Tätä olen harrastanut jo noin 5 vuotta kun aloin venytellä ja aloin saada terskaa suuhun asti.
Tästä harrastuksesta ei halua luopua koskaan. Enkä tahdo edes parisuhdetta kun tuskin sattuisi henkilöä kohdalleni joka hyväksyisi tämän harrastukseni. Mutta näin on hyvä elää. En valita.
Kaikki edut miehillä! :D ei onnistu naiselta...
Kumpa sitä saisikin otettua itseltään suihin ;) mutta kun ei taivu niin ei vain taivu :(
Vierailija kirjoitti:
Omalle naamalleni olen joskus lauennut juuri tuolla menetelmällä kuin nro 8 tuossa kertoo.
Olen joskus myös suuhuni, mutta kiihko loppui kun eka ruikkaus lensi suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa sitä saisikin otettua itseltään suihin ;) mutta kun ei taivu niin ei vain taivu :(
niin. niin totta: läski ei ole paha, se ei vaan ole hirveen notkee.. no ehkä, kaikille 'chubby'leille on jotain ihan omaa kivaa.. hei, uskotko? Tsemppii löytää se sun omajuttu, 'mitäsesit(oikeasti)lieneekään'..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vähän niinku runkkaaminenkin. Oman sukupuolen edustajan vehjettähän siinäkin hierotaan.
Jos näkee homon joka paikassa, lienee elämä kevyttä 😙
Itse olin teininä vielä niin notkea ja hoikka että tämä onnistui tai puolet sain suuhuni. Samalla tuntui hyvältä sekä hävetti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin teininä vielä niin notkea ja hoikka että tämä onnistui tai puolet sain suuhuni. Samalla tuntui hyvältä sekä hävetti paljon.
Täällä täsmälleen noin. Olin tosiaan teininä niin notkea tai varustettu sellaisilla mittasuhteilla että yletyin ottamaan itseltäni suihin. Joten kyllähän sitä kokeilla piti, siis paljon ennen kuin oli mitään tietoa nais kosketuksista =).
Tästä varmaan jäi joku omituinen jälki, koska kiihotun sairaan paljon kun nainen valuttaa suihinoton jälkeen soosit mun suuhun, tai toinen superkiihottava asia on nuolla omat nesteet vaimon kiitoradalta tai pakaroiden välistä
Varmaan valtaosa miehistä on ainakin kokeillut, saisiko oman kullinsa suuhun. Itse olen jonkun kerran lauennut omaan suuhun ja naamalle ns saunasolmussa ja joskus ihan vaan makuullaankin, ja ainakin kerran puolison käsihoitoon lauetessani yksi ruiskaus lensi omalle naamalle saakka. Olen muutenkin maistellut omaa spermaani eikä se pahaa ole, joskus voisin hyvinkin nuolla puolison pillun lauettuani sinne ensin. Saattaisi jopa aiheuttaa uuden seisokin, kenties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo on itsetyydytyksen toteuttamista.