Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evästä mukaan?

Vierailija
07.03.2006 |

Eli käyn kurssia jolla ruokailua ei ole järjestetty. Myöskään ei ole mahdollisuutta säilyttää evästä jääkaapissa, eli sen pitäisi kestää kolme-neljä tuntia huoneenlämmössä. Nyt olen monta päivää vetänyt ruisleipää juustolla, alkaa etoa.... Jotain muuta terveellistä!

Ja se ei sitten riitä vaihteluksi että yksi päivä ruisleivän välissä olisi leikkelettä ja kurkkua ja toisena tuota juustoa ja jäävuorisalaattia... ruisleipä tulee korvista ulos.

Ja tokihan hedelmät ovat hyvä ja terveellinen vaihtoehto, olen vain suurimalle osalle allerginen, samoin kasviksille. Myöskään pelkällä proteiinipatukalla en pärjää, niitäkin olen joskus kokeillut. Itsellä alkaa ideat olla loppu:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, voisi kai sitä ottaa ruokailuvälineet mukaan.

Vierailija
2/3 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kuppi-keitot ja annos-puurot mukaan!

Tai rasiaan ruokaisa salaatti, säilyy kyllä muutaman tunnin rasiassa.

Karjalanpiirakat, valmis-lihapiirakat tai hampurilaiset (ei kovin terveellisiä tosin, ainakaan usein syötynä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten kuppi-keitot ja annos-puurot mukaan!

Tai rasiaan ruokaisa salaatti, säilyy kyllä muutaman tunnin rasiassa.

Karjalanpiirakat, valmis-lihapiirakat tai hampurilaiset (ei kovin terveellisiä tosin, ainakaan usein syötynä...)

Puuroa syön joka aamu kotonakin, että ei se oikein enempänä maistu:D Salaattia olen myös miettionyt, mutta kuinka hyvin kana tai kala säilyisi... pelkillä kasviksilla en jaksa ja punaista lihaa en syö... (Rasvapommit suljen pois, pitäisi laihduttaa...;D)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi