Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatut miehet ihastuvat minuun jatkuvasti

Vierailija
13.10.2016 |

Ongelmanani on se, että vuoden sisään jo 5 varattua miestä on osoittanut kiinnostustaan minuun; yhden kanssa tapailin, kunnes selvisi että hän seurustelee, yksi suuteli minua eräissä juhlissa, yksi taas kaappasi minut vessaan baarissa ja kähmi, yksi pyyteli minua jatkuvasti ulos ja nyt viimeisin tapahtui maanantaina, häneltä tuli kauheasti kehuja ja yritti pussata.
Olen varsin iloinen ihminen ja ns. "Hyvä" ihmisten kanssa. Saan helposti juttua jokaisen kanssa aikaan ja saan jokaisen tuntemaan olonsa mukavaksi kanssani. Pitäisikö minun alkaa olemaan kylmempi ihminen? Todella ahdistava tämä ilmiö. Olen ajatellut varattujen miesten olevan jotenkin turvallista juttuseuraa. Mutta ilmeisesti niidenkin seurassa pitää olla varovainen ja pidättäytyvä :(

Mitä ihmettä teen väärin

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä lisää epäluuloja myös omaa miestäni kohtaa.. nykyään seurustelen, enkä ikinä pettäisi miestäni

Vierailija
2/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuvatko vai vonkaavatko vaan pillua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyt olemaan ystävällinen pettäjälle, joka etsii pettämisseuraa nro 315. Ole asiallisempi.

Minä tein työtä tuollaisten kanssa. Koska seuransa ei kiinnostanut, niin olin lesbo...

Vierailija
4/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa: 660

Vierailija
5/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian flirtti ja lirkutteleva. Varatut miehet haistavat sinussa pienen seikkaulun ja helpon irtopillun

Vierailija
6/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilaa millainen olet heidän seurassa. Sanoit itsekin pitäväsi heitä turvallisena ja tämä turvallisuuden tunne voi tehdä sinusta tietämättäsi flirtimmän, kun ei ole sitä epävarmuutta omasta kelpaamisesta.

Vierailija
7/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian flirtti ja lirkutteleva. Varatut miehet haistavat sinussa pienen seikkaulun ja helpon irtopillun

En flirttaile, enkä lirkkutele. En kehu ketään, ainoastaan keskustelen asioista ja tykkään väitellä. Ellei sitten hymyily ole flirttiä.. pukeudunkin asiallisesti. Siksi tämä onkin hölmöä. Tuon ketä tapailin, sen kanssa flirttailin ja yritin iskeä, koska en tiennyt sen seurustelevan. Tuo suutelija taas oli pitkäaikanen hyvä ystäväni.

Vierailija
8/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa: 660

Oisko sopiva arvosana -660/5?

Vierailija
9/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattumies saattaa olla omassa suhteessaan jossain siellä taka-alalla lasten yms mennessä hänen edelle ja sitten kun jonkun huomio kiinnittyy juuri häneen niin hän luulen sen olevan jotain suurempaa. 

Vierailija
10/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti haistavat, koska minulla on vain yksi yhden illan juttu joskus kauan aikaa sitten. Muuten olen vain seurustellessa mennyt sänkyyn.

Vierailija
11/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En flirttaile, enkä lirkkutele. En kehu ketään, ainoastaan keskustelen asioista ja tykkään väitellä. Ellei sitten hymyily ole flirttiä.. pukeudunkin asiallisesti. Siksi tämä onkin hölmöä. Tuon ketä tapailin, sen kanssa flirttailin ja yritin iskeä, koska en tiennyt sen seurustelevan. Tuo suutelija taas oli pitkäaikanen hyvä ystäväni.

Tuon on sinun mielipiteesi, jostain syystä nämä miehet ovat sen kuitenkin sellaiseksi tulkinneet.

Vierailija
12/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä lisää epäluuloja myös omaa miestäni kohtaa.. nykyään seurustelen, enkä ikinä pettäisi miestäni

Eikö noita tapahtunutta viittä varattujen miesten suutelemista, vessaan kaappaamista ja kourimista ynnä muita lasketa mielestäsi pettämiseksi?

Vierailija
13/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon on sinun mielipiteesi, jostain syystä nämä miehet ovat sen kuitenkin sellaiseksi tulkinneet.

Näinhän se on AP pitää sitä vain hymyilynä, kikatteluna ja väittelynä. Muut leikkimielisenä kiusoitteluna. Muutenkin aika paljon tuntuu ap olevan muiden miesten kanssa tekemisissä

Vierailija
14/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita tapahtunutta viittä varattujen miesten suutelemista, vessaan kaappaamista ja kourimista ynnä muita lasketa mielestäsi pettämiseksi?

En seurustellut tuolloin

Vierailija
15/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö varatut miehet "ihastuvat" sinuun jatkuvasti? :D No, miehet "ihastuvat" ylipäätään lähes kaikkiin naisiin saadakseen seksiä. Lapsellista kuvitella, että sinä olisit jotenkin erikoisasemassa. 

Vierailija
16/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, että nämä miehet haluavat sinulta seksiä on hyvin vähän tekemistä ihastumisen kanssa.

Vierailija
17/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö varatut miehet "ihastuvat" sinuun jatkuvasti? :D No, miehet "ihastuvat" ylipäätään lähes kaikkiin naisiin saadakseen seksiä. Lapsellista kuvitella, että sinä olisit jotenkin erikoisasemassa. 

Eli tätä tapahtuu samaan tahtiin muillekin?

Vierailija
18/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä, että nämä miehet haluavat sinulta seksiä on hyvin vähän tekemistä ihastumisen kanssa.

Mutta nuo eivät ole satunnaisia miehiä baarissa, vaan ihan opiskelukavereita yms. jotka olen tuntenut jo jonkin aikaa. Mutta miksi varatut miehet ovat noin helposti valmiita pettämään? Eli saan olla ihan oikeasti huolissani omasta miehestäni

Vierailija
19/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tätä tapahtuu samaan tahtiin muillekin?

Tavattoman monta aloitusta aiheesta on ainakin palstalle tehty. Tavattoman moni varattu mies hakee seuraan deittilpalstoilla. Tavattoman moni mies iskee naisia ravintoloissa, työpaikoilla, jne. Eiköhän tavattoman moni nainen ole vastaavaan käytökseen törmännyt itseni mukaan lukien.

Vierailija
20/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varatut vonkaa, mutta juuri eronneet, niitä sitten piisaa. Tai oli silloin yksi kun olin teini, mutta siitä nyt on aikaa.

Haluaisin ajatella sen näkyvän päällepäin, että turha edes kuvitella. Mutta todellisuudessa, ehkä en vain ole tarpeeksi kaunis siihen että parisuhdetta kannattaisi riskeerata :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi