Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun teillä on tapailusuhde menossa, tapailetko muitakin?

Vierailija
30.05.2023 |

Onko ok, että vastapuoli tapailee muita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu

Vierailija
2/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile muita. Keskityn siihen yhteen ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu, tapailu

No sepä. Itse en moista edes ymmärrä.

Ap

Vierailija
4/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsinyt, mutta olin avoin mahdollisuuksille. Mun tapailut oli lyhyitä, sitä joko oltiin suhteessa tai juttu loppui melko pian. Fwb siinä samalla.

No nyt oon ollut 23 v suhteessa, joten historiaa. Fwb on enää f.

Vierailija
5/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile. Eikä ole ok.

Vierailija
6/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä just silloin tapailisi muitakin, kun muulloin ei tapaile edes sitä yhtä?

Vierailija
7/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostun kolmansille treffeille eikä omasta puolestani ole estettä jatkaa tapailua, niin en tapaile enää muita. Vaikea keskittyä yhteen ihmiseen ja ajatella mitään vakavampaa, jos pitää jakaa aika monelle ihmiselle ja yrittää olla jokaiselle läsnä. Olisi myös kaikkien osapuolien kannalta ikävää, jos paljastuisi että ollaan tapailtu muitakin. Itse pistäisin homman poikki siinä vaiheessa enkä tuomitse, jos vastapuoli tekisi samoin.

Vierailija
8/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarvetta tapailla monia ihmisiä samaan aikaan, niin sitten ei tarvitse tapailla minua. Itse haluan tutustua rauhassa yhteen ihmiseen kerrallaan, ei vaan sovi omaan arvomaailmaan useamman treffailu samaan aikaan ja etsin samanhenkistä kumppania.

Vierailija
9/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tapailusuhteessa kuin sellaisen ihmisen kanssa josta olen kiinnostunut. Ja kun olen kiinnostunut jostakin niin silloin ei muut nappaa yhtään.

Vierailija
10/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tapailla muita samaan aikaan.

Vierailija
11/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun sovitaan seurustelusta niin ei tapailla enää muita. Ellei olla polyja.

Vierailija
12/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun sovitaan seurustelusta niin ei tapailla enää muita. Ellei olla polyja.

Jotkut on tuollaisessa tapailuvaiheessa kuukausia, jopa vuosia

Vierailija
13/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile, mutta olen avoin hyvälle seksille

Vierailija
14/15 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi muita. Toisen tekemisiin en voisi puuttua, mutta petipuuhat alkaa vasta kun seurustelu alkaa.

Vierailija
15/15 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei voisi tapailla muita. Jos tutustuu vaikka opiskelupaikassa toiseen opiskelijaan, josta ei oikein tiedä haluaisiko seurustella hänen kanssaan, niin ei silloinkaan ajatella, ettei saa jutella muiden opiskelukavereiden kanssa ja tutustua heihin. Voihan siinä käydä niin että alkaakin seurustella jonkun toisen opiskelijan kanssa, mutta sellaista elämä on. Tai jos ei vielä ole varma onko rakastunut työkaveriin, niin ei muita työkavereita tarvitse sen vuoksi vältellä. Miksi se olisi eri asia silloin kun ei ole mitään tiettyä paikkaa jossa kohdataan "pakosta" ja tapaamiset joutuu järjestämään erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän