Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin olevani lesbo mutta

Vierailija
13.10.2016 |

en sitten ollutkaan. Olenkin bi ja mulla meni nyt koko elämä uusiksi.

Minä ja naisparini ajattelimme hankkia lapsen ja päätime yhdessä, että minä voin olla se, joka hedelmöitetään raskaaksi. Mulla on kuitenkin periaatteena se, että haluan, että lapsi siitetään ns. perinteisellä tavalla raskaaksi, vaikka koinkin sen jossain määrin ahdistavana ja kuvottavana johtuen kahdesta todella epämiellyttävästä tapauksesta teini-iässä. Sen jälkeen en ole miehistä ollut kiinnostunut millään tavalla.

Hedelmöittävä mies olikin todella hellä. Hän kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä, oli intohimoinen ja minä sain elämäni ensimmäisen orgasmin miehen kanssa!

Nyt en oikeastaan taida halutakaan elää lesboparina ja leikkiä äiti-äiti-lapsi perhettä. Haluan vain kokeilla lisää miehiä. Oi, miten selitän tämän puolisolleni..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta taas kajahtaa.

Vierailija
2/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jotkut miehetkin on ihan kivoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, huono.

Mutta jos olet tosissasi, niin jätä vain se naisesi ja mene miesten luokse. Juuri tuon takia bi-naisia karsastetaan lesbopiireissä.

Ja lisäksi tuo lapsen laittaminen alulle "perinteisesti" kuulostaa niin provolta kuin vain voi, ei kukaan lesbo oikeasti ole tuota mieltä :'D

Vierailija
4/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokeilla lisää miehiä"??

Kasva aikuiseksi!!

Säälin tulevia uhrejasi, sekä lasta joka joutuu vierestä sitten seurata kokeilujasi..

Vierailija
5/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. :D

Vierailija
6/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että jos tulen tästä raskaaksi, niin teen abortin. Kuten totesin nyt meni elämä uusiksi. Nyt ei olekaan lapsen aika vielä. Ap

Vierailija
7/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin, että jos tulen tästä raskaaksi, niin teen abortin. Kuten totesin nyt meni elämä uusiksi. Nyt ei olekaan lapsen aika vielä. Ap

Oioioi kuinka provo vaan paranee (not). :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi